Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thomas Jagd skrev:Gratz til Phil Heath. Helt klart den deltager med bedst form.
Jeg er generelt ikke modstander af størrelse. Da var mange som whinede for vildt, da Dorian Yates satte en ny standard for størrelse, og de nye mass-monsters syntes at have en fordel over de mindre, symmetriske og mere æstetiske bodybuildere. Det er helt fint for mig. Det er immervæk bodybuilding. Men jeg synes bodybuilding i dag mangler noget man havde i slut 80'erne og starten af 90'erne, og som specielt gjorde sig gældende for Yates, og det var et "dry" look med ekstremt densitet og hårdhed. I mangel af bedre gloser, så synes jeg nutidens bodybuildere har et mere bloated "ballon" look, hvor bodybuilderne omkring Yates tid og i årene lige før, havde et mere hårdt look ala "granit". Ved ikke om der er andre der deler min holdning på det område.

MaMmE skrev:Rigtig fedt at følge med i Olympia i år - Det der gratis streaming, det skal de bare blive ved medog congrats til Phil, lærlingen slog sku mesteren
![]()
Kai Greene må snart kunne lave en 1. plads.. det synes jeg han fortjener

MaMmE skrev:Houd skrev:MaMmE skrev:Rigtig fedt at følge med i Olympia i år - Det der gratis streaming, det skal de bare blive ved medog congrats til Phil, lærlingen slog sku mesteren
![]()
Kai Greene må snart kunne lave en 1. plads.. det synes jeg han fortjener
Han har haft chancen i lang tid. Men han kan ikke finde ud af at time formen 100%, hvilket er set tydeligt over de sidste år.
Ja du har nok ret.. Men utroligt at han ikke kan få det til at spillehan virker jo så sindsyg dedikeret

Jeg er generelt ikke modstander af størrelse. Da var mange som whinede for vildt, da Dorian Yates satte en ny standard for størrelse, og de nye mass-monsters syntes at have en fordel over de mindre, symmetriske og mere æstetiske bodybuildere. Det er helt fint for mig. Det er immervæk bodybuilding. Men jeg synes bodybuilding i dag mangler noget man havde i slut 80'erne og starten af 90'erne, og som specielt gjorde sig gældende for Yates, og det var et "dry" look med ekstremt densitet og hårdhed. I mangel af bedre gloser, så synes jeg nutidens bodybuildere har et mere bloated "ballon" look, hvor bodybuilderne omkring Yates tid og i årene lige før, havde et mere hårdt look ala "granit". Ved ikke om der er andre der deler min holdning på det område.

Odysseus skrev:Kai bliver aldrig Mr. O

Andersbr skrev:Odysseus skrev:Kai bliver aldrig Mr. O
+1

kr athletic skrev:Men nutidens Mr O-deltagere ser sgu ikke særlig symmetriske ud, uanset hvor højde de er, og man kan godt savne det æstitiske look, istedet for at det hele går op i "freak factor".

Mogensen skrev:kr athletic skrev:Men nutidens Mr O-deltagere ser sgu ikke særlig symmetriske ud, uanset hvor højde de er, og man kan godt savne det æstitiske look, istedet for at det hele går op i "freak factor".
Du mener vel harmoniske![]()
Symmetri er hvordan kroppens venstre side spejler sig i den højre. Hvorimod harmoni er hvor godt et flow der er i kroppen i forhold til sammensætning af diverse muskelgruppers størrelser.

Nikolaj123 skrev:Bare man var så stor

LAS93 skrev:Mogensen skrev:kr athletic skrev:Men nutidens Mr O-deltagere ser sgu ikke særlig symmetriske ud, uanset hvor højde de er, og man kan godt savne det æstitiske look, istedet for at det hele går op i "freak factor".
Du mener vel harmoniske![]()
Symmetri er hvordan kroppens venstre side spejler sig i den højre. Hvorimod harmoni er hvor godt et flow der er i kroppen i forhold til sammensætning af diverse muskelgruppers størrelser.
Det er vel proportioner du mener.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster