Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1085
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1082

Følg bodybuilding.dk på

PART MAN, PART MACHINE, ALL BOB

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Fan_Movie_Poster_9-465x688.jpg
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg vågnede atter i dag og var lidt træt, men der er også blevet skruet lidt ned for søvnen. Jeg foretrækker at sove 10 timer når jeg har trænet twice, men sådan fik det ikke lov at gå i dag. Jeg har fået nået lidt forskellige småting, så det har været fint. Jeg har også klippet mig, igen, nu ligner jeg en lille dreng.

Jeg er blevet virkelig glad for at lytte til synth-lyde. Bare en ren, lang tone.

AM

CHIN UP 20X0 R150
5 x 25
5 x 25
4½ x 25
4 x 25
4 x 25

Jeg er tilbøjelig til at kalde det her noget lort.

INCLINE CHEST-SUPPORTED DUMBBELL ROW 20X0 R90
10 x 30
7 x 35
6 x 35
6 x 35
6 x 35
6 x 35

Hvorfor målte jeg dog ikke vinklen?

Mutters alene, dog med undtagelse for to crossfittere (eks-crossfittere, tror jeg). Jeg ved ikke, hvad jeg skal synes om dem. De træner, ja, men træner de? Det er jo spørgsmålet.

PM

CORNER ROW 20X0 SUPERSET PULLDOWN WITH AN OVERHAND GRIP 20X0 R150
6 x 70 + 12 x 50
12 x 70 + 8 x 50
11 x 70 + 8 x 50
7 x 80 + 8 x 50
7 x 80 + 8 x 50
9 x 70 + 6 x 50

Så gjorde Rok sit come-back, det gjorde mig glad. Han var dressed meget lowkey, navy blå t-shirt og tights ... men iklædt Mads Christensen sokker og røde VL-sko, et meget moderigtigt look. Kender I Pernille? Hun er ekspert i fashion, hun havde sikkert givet thumbs up til Rok.

BENCH-SUPPORTED ONE-ARM DUMBBELL ROW R60
10 x 52,5
9 x 52,5
8 x 52,5

De føltes ikke særlig gode i dag.

PULLDOWN WITH A CLOSE NEUTRAL GRIP 5050 R120
5 x 40
5 x 50
5 x 45
5 x 45

Se det endte jo med at blive halv lav volumen, jeg er dog ikke sikker på min ven Casper erklærer sig enig. Det er nok også meget godt, den seneste lange periode med høj volumen in mente.
Det var et ret smukt syn at se mine brødre træne, det var nemlig triple squatting som Hævneren, Rok og Big J bryggede på.

Da jeg cyklede til aftentræningen, hvor jeg cykler forbi Mjølnerparken, så jeg en hulens masse politi. Politi alle vegne. Gad vide, hvad der har foregået? Jeg har hørt en masse bang-lyde om aftenen på det sidste, først troede jeg det var fyrværkeri men knaldene er usammenhængende, der er ingen rytme, så nu mistænker jeg lydene for at dække over pistolskud. Jaa ja, jeg ved snart ikke. Jeg er jo en naiv forstadsknægt, men det er jo Nørrebro, det her. Det kunne jo være spændende, hvis det var skyderier.

Snart skal jeg i seng, jeg skal tidligt op i morgen. Zzzzzzz.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nørrebronx

Din fornemmelse er korrekt, der var noget pløkkeri ovre i Heimdalsgade i aftes.

.. jeg har drukket fem liter vand i dag.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Kostplan: Ingen kostplan

Tænkte du ville finde det her interessant:

http://thechive.com/2012/08/09/self-por ... 45-photos/

Selvom jeg kun kender noget der ligner 5 % af de nævnte stoffer, finder jeg det stadig fascinerende hvor dramatisk hans kreative output skifter alt efter hvilket stimulans han er påvirket af.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar

Reputation point: 105

Træner her: The Gym

Jeg synes det er skægt at hans Absinth billede minder mig om de billeder Marilyn Manson har malet når han har drukket absinth

Billede

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Pisse travl dag. Jeg var ved at brække mig i morges, men jeg slap med skrækken. Lå ellers med hovedet nede i det store alter og skulle til at ofre.

A1 DIPS 30X0
3½ x 40
3½ x 40
3½ x 40
3½ x 40
3½ x 40
3½ x 40
3 x 40
2½ x 40

A2 STANDING DUMBBELL CURL 30X0
8 x 27,5
8 x 27,5
7 x 27,5
7 x 27,5
7 x 27,5
7 x 27,5
7 x 25
7 x 25

Med cheat.

INCLINE FLY PRESS DROPSET - 22 GRADER - 20X0
9 x 37,5 + 4 x 30 + 8 x 20
7 x 37,5 + 4 x 30 + 8 x 20
7 x 37,5 + 4 x 30 + 7 x 20

KETTLEBELL PUSHUP 5050
4½ x 10
4½ x 10
3 x 5
3½ x 5
4½ x BW

Så hurtigt hjem, lave mad til i morgen, og nu i seng.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Hvorfor har du så travlt, Bob? Er du startet på et studie nu?
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar

Reputation point: 315

En del af mig har lyst til at sige, hvad rager det dig, pomfrit - men siden du jo læser loggen, og altså har klikket ind på loggem, så ville det jo give god mening hvis jeg redegjorde lidt for, hvad der foregår mit liv. Jeg kan sige det sådan her, der foregår lidt af hvert. Jeg har pludselig fået meget at se til. Meget er relativt, men i min verden er det pludselig meget. Jeg har selvfølgelig ikke lavet meget mere end en pensionist de seneste to måneder, hvilket har passet mig fint. Jeg savner at sove ti timer, men det bliver forhåbentlig normaliseret når studiet først rigtig rammer. Ellers dropper jeg nok ud.

Har I det godt? I skriver aldrig noget, så jeg er jo nødt til at spørge. Det burde jo ikke være nødvendigt at spørge, jeg mener, vi kender jo efterhånden hinanden så godt. Jeg er Bob, og du er dig. Vi er gamle venner, du har læst med længe. Og hvis ikke, så pis af; det her er en lukket klub.

Jeg sad og så min telefon igennem for billeder, jeg havde forleden taget et ret godt billed af Shooter på stranden. Det er taget med ham stående mod solen, altså i silhuet. Kan I forstå det? Det er meget Arnoldonian a la Pumping Iron a la everybody wants to live forever. Det var et flot billed, men jeg tror meget få formår at sætte helt pris på det. Sådan er det jo med mange ting i livet.

Jeg er allerede blevet antastet flere gange af idioter der spørger om træning, jeg er ellers ikke så trænet at se på i t-shirt. Den ene snakkede om han havde trænet i Performance Gym i jylland, jeg ved ikke om det skulle forstås som en art merit, som noget at bryste sig af. Jeg spurgte om han kendte Casper - "Casper hvem?". Casper, ham den skaldede rotte. "Ahh, høje Casper???". Ja muligvis, ham rotten. Jeg nævnte ordet refraktionstid, og han nikkede. Det er noget, jeg har stjålet fra min ven Shooter. Det betyder han sikkert er idiot.

Der er derudover mange numser, numse overload faktisk. Mere gider jeg ikke at skrive.

Jeg nød forresten Mussetrussens seneste indlæg, det var fantastisk. Jeg læste det i dag i toget, jeg synes virkelig det var en fornøjelse at læse. Meget få mennesker formår at se træning som noget mere, ikke blot som en fysisk udfoldelse men som en kamp, ikke bare en kamp mod stålet men mod sig selv. Det er jeg lidt ærgerlig over, det er netop der hvor jeg synes træning excellerer og bliver til ikke blot en sport men en værktøjskasse til senere i livet.

Mussetrussen, du er ven. Ven af loggen, og ven af mig. Skal du nogensinde slå din vej forbi Nørrebro, så skal du krydse din vej med min. Ven.

Farvel.
Brugeravatar

Hej Bob.

Numse overload er godt. Metroen er fuld af flotte numser i disse dage. De mange nye numser starter sikkert på CBS i næste uge.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Reputation point: 73

Jeg bukker kære Bob, altid rart med positiv respons. Om 2 uger skal jeg faktisk til København. Men København er jo mange ting. Jeg skal ikke til Nørrebro men til Frederiksberg. Og i Cirkus bygningen tror jeg nok. En veninde har inviteret på Dinner and a show. Showet bliver Anders Mattesens nye show. Det glæder jeg mig til. Både til Anden og til veninden. Og til dinner. Ikke så meget til København. Det er for stort for mig. Jeg farer altid vild. Men jeg kan godt lide diversiteten. Af mennesker forstås. Og alt andet. Jeg kan bare ikke bo i det. Men besøge det kan jeg godt. Jeg kommer til at savne knægten. Og konen. Men jeg har en god kone som synes det er fint jeg tager på veninde besøg. Det skal man huske. At hvis man skal finde sig en kone, så skal det ikke være sådan en der bliver jaloux over veninder og vil have patent på én. Hvis du en dag kommer til Naur. I et vigtigt ærinde. Spejderlejr eller noget. Så kig forbi. Så må du låne min plæneklipper til en gang plæneklipper prowler cardio. Så kan du bo på mit karlekammer på loftet. Eller Anne Frank rummet kalder vi det. Det kunne være blæret at have Anne Frank til at bo på sit loft. Her den anden nat var der pludselig noget der gik rundt deroppe. Trampede. Som en lille hest. Midt om natten. Kl. 3. Det var pisse uhyggeligt. Der er kun en trappestige derop, du ved sådan en man folder op og lukker til med en låge. Og lågen var lukket. Dagen efter gik jeg derop med en kniv. Der var ingenting. Der må du gerne bo oppe :D
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Sikke et par travle dage. Nu er det heldigvis weekend, hvilket betød jeg sov lige knap 12-13 timer i natn. Magnificent. Jeg regner med at gøre det samme igen i morgen, selvom jeg skal tidligt op. Jeg skal nemlig træne min overkrop, for jeg holdt jo træningsfri torsdag og fredag, hvilket føltes ret mærkeligt. Den neurotiske del af mig kommer frem under disse omstændigheder, hvilket kan være lidt udfordrende. Jeg fik dog alt min planlagte mad i hovedet alle dagene, hvilket vel egentlig også er et minimumskriterium. Det var jo meget godt.

I går var en sjov dag i en park. Jeg bar rundt på kvinder, selv iført noget latterligt dametøj.

Jeg nåede lige at sige hej til Shanto, som var på vej hjem, han fortalte at Goofinz heldigvis var i hulen. Weeeee.

SQUAT HEELS RAISED - 4-50X0
5 x 130
5 x 130
5 x 130
5 x 130
5 x 130

Lidt overbalance på en rep, men min gode ven Gibbonz var der heldigvis.
Heels raised er ikke optimalt, jeg mistænker det for at være inferiørt ifht. en permanent forøgelse af hældningen på min skosål. Skoen er en anelse fleksibel, det betyder at der er mindre effektiv kraftoverførsel ved heels raised, i hvert fald ved det nuværende setup. Jeg må tage forbi skomageren fredag næste uge, eller i morgen, hvis han holder åben. Jeg skal alligevel på Strøget, ha-ha, hva'? Strøget. Jeg ved ikke, hvad jeg dog skal tænke om Strøget. På den ene side er det meget hyggeligt med de små sidegader, på den anden side er det et helved med alle de mennesker, og værd at notere; ligegyldige mennesker.

DEADLIFT FROM BOX 30X0 R150
6 x 150
6 x 150
6 x 150
6 x 150
6 x 150
6 x 150

I går var der seks piger, der inde for meget kort tid, lad os sige fem minutter, nys og hostede. Seks piger, venner. Jeg er a walking target. Doomed. Goofinz fortalte lidt sjove anekdoter mens jeg squattede i dag, han er generelt et forfærdelig hyggeligt menneske at omgås. At være sammen med. The Great Goofinz. Goofinz the Great. Goofinz is great. Grootfinz.

A1 DUMBBELL SQUAT ON THE SLANT BOARD 30X0 R60
10 x 25
10 x 25
10 x 30
10 x 30
10 x 30

Sættenen på 25 kilo var uden pause i toppen, constant tension. Dem på 30 var med korte pauser i toppen enkelte gange.
Min cykel holdt parkeret på Nørrebro St. i går. Da jeg låste den op så jeg, der ikke langt fra hvor jeg stod var en flok drenge med en musikvogn. Den var ualmindelig flot lavet, de havde bygget den så den lignede et stort modeltog. Den var proppet med LED-pærer og andet lir, og samtidig spillede de noget utrolig dejlig musik, jeg tror Jadani ville syntes om det. Jeg var så begejstret at jeg råbte "YEAAAH" da jeg cyklede forbi dem. YEAAH!

A2 LYING LEG CURL 20X0
8 x 25
10 x 20
9 x 20
8 x 20
8 x 20

Bagefter sad jeg på en bænk alene. All by myself. Intet selskab. Jeg savnede mine benchbros, men det var der intet at gøre ved. Man ligger som man har redt. Jeg sad der en rum tid, jeg kogte enormt meget. Jeg sad og tænke på barndomsminder. Min far og jeg spillede skak, det er en hyggelig måde at være sammen på og stimulerer hjernen så dejligt. Mon min far havde det i baghovedet, da han valgte vi skulle spille skak? Det sjove var mens jeg tænkte denne tanke kom der et kærestepar forbi, hvor fyren var midt i sætningen: "... jeg har altid funderet over ordet 'skak', og hvor det stammer fra". Mindblowing, huh?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Bob, blev der trænet i dag? Ja gu' fanden gjorde der da det!

08:00.

A1 CHIN UP 20X0
5 x 25
5 x 25
5 x 25
4 x 25
4 x 25

A2 DIPS 20X0
6½ x 35
6½ x 35
6½ x 35
6½ x 35
5 x 35

B1 INCLINE CHEST-SUPPORTED DUMBBELL ROW 20X0
10 x 30
10 x 30
10 x 30
9 x 30
9 x 30
9 x 30

Squeeze på de fleste reps, men ikke helt konsekvent.

B2 INCLINE FLY PRESS 40X0
8 x 35
8 x 35
6 x 35
6 x 35
7 x 30
7 x 30

Her noterede jeg, jeg har fået en lille bums på højre triceps.

C1 PULL UP 2010
9 x BW
8
8
8
7
7

C2 KETTLEBELL PUSHUP 50X0
6 x BW
8 x BW
8 x BW
7 x BW

Jeg havde regnet med endnu en ensom træning, men til min store overraskelse fandt jeg min ven Tunen dernede. Det var et smukt sammentræf. Vi hyggede os gevaldigt, han fortalte lidt røverhistorier fra hans ferie, bl.a. en ret sjov historie med en voldsom bøvs på en meget hip café. Er Tunen tilbage, vil I vide, og jeg er jer svar skyldig. Jeg spurgte ham dog i dag: "hvad skal du træne i dag, ven?" hvortil han svarede at "dette er en comeback træning". Om der hentydes til comeback fra ferie eller overordnet set, det vides ikke.

Bagefter cyklede jeg ind til Strøget, jeg skulle have et par fjollede briller til rustur mandag, det viste sig at være en fanstatisk idiotisk handling, altså at frekventere Strøget en søndag. For det første kogte jeg fuldstændig i min grønne trøje, for det andet var der stort med mennesker, og for det tredje kunne jeg ikke huske hvorvidt der lå en Tiger-forretning på Strøget. Jeg valgte at trille på min cykel, man skal næppe stresse systemet mere end nødvendigt. Det synes at provokere en del folk, og det er endda på trods af jeg cykler i samme hastighed som folk går, altså en 5 km i timen ca. En kvinde valgte at skifte retning for at gå lige i mod mig, hun var tydeligvis provokeret af mig. Jeg burde jo egentlig bare have trillet ind i hende, jeg var i min gode ret da jeg cyklede langs højre side, men hvad havde det udløst? En glødende diskussion hvor ingen vinder, og vi ved jo allesammen godt at jeg ikke gider at diskutere med kællinger når jeg har trænet.

Jeg valgte efter en rum tid at smide overdelen, jeg kogte virkelig. Også selvom det regnede. Jeg fik udover mine briller også købt gaffatape og en propelforstøver til træning. Den har jeg ligget og leget med i sengen da jeg kom hjem, den er simpelthen REFRESHING!

I morgen skal jeg som sagt på rustur, så er der ufrivillig træningsfri indtil torsdag aften. Oh well. Jeg trøster mig selv med at jeg har kørt hårdt på den seneste tid, og at der sikkert er noget superkompensation at vinde.

Billede
Brugeravatar

Blev der trænet i dag, Bob?
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:Blev der trænet i dag, Bob?

Et spørgsmål, der jo er fuldstændig umuligt at svare på :)

Bob Harris skrev:
I morgen skal jeg som sagt på rustur, så er der ufrivillig træningsfri indtil torsdag aften. Oh well. Jeg trøster mig selv med at jeg har kørt hårdt på den seneste tid, og at der sikkert er noget superkompensation at vinde.

Hvordan gå det med ideen om at få en regnskov i din lejlighed, Bob?
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Træner her: Team Danmark Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 280.00

Nå venner, nu er jeg tilbage igen. Troede I for en stund, jeg måske var stoppet helt med at træne? Det har jeg selv troet. Jeg har følt mig meget ufanatisk de seneste par dage, det har gjort mig lidt nedtrykt. Jeg finder dog en glæde ved tanken om en snarlig normaliseret skema, der betyder masser af tid til hardc0re training.

Jeg har som bekendt været på rustur. Det var utrolig sjovt, jeg har tonset rundt i dametøj under navnet Madame Bob, været iklædt min grimme stribede skjorte (den i blå, orange, lyserød, sort og hvid), der dog viste sig at være meget hipsterish i pigernes øjne. Jeg selv kategoriserer den som værende grim, og meget kikset. Den havde jeg forresten på til brylluppet tirsdag, jeg skulle være klædt ud som nørd. Arrangementet var dog lidt kedeligt da en stor del fa pigerne fra holdet ikke havde gidet ulejlige sig med at finde udklædning.
Onsdag var dog den sjoveste dag. Drengene blev samlet for sammen med en rusvejleder, hvordan man som dreng takler det store antal piger på studiet. Det betød vi skulle sidde i en rundkreds og lave rollespil; en skulle agere pige, den anden dreng, og derfra øve et scenarie, hvor man som dreng tog hensyn til pigens humørsvingninger. Jeg nåede lige at tænke: "hvad fanden er det her for noget lort, og hvordan kommer jeg hurtigst hjem" da tingene dog tog en drejning. Så stod den på mandebar på en stor mark ikke langt derfra. Bar mave, kollektiv opkast, simuleret cumshots i hovedet på en pigedukke, wrestling, mandlige taler og andet gøgl. Senere noget gallalort, hvor de fleste af pigerne igen lignede en sæk kartofler i deres "moderne" kjoler. Hooold nu kæft. Jeg selv var iført en meget stram skovmandsskjorte og lærredsbukser.

Der var desuden en fin portion piger, der fandt min fysik tiltalende. De spurgte nysgerrigt ind til hvad jeg dyrkede af sport. Der var en situation, hvor jeg stod sammen med en fem-syv piger og talte om træning osv., da der pludselig kommer en lille pige hen og spørger om jeg træner fordi jeg har en lille pik. Det fik mig til at lolle ret kraftigt, situationen var ret morsom, især siden de fleste piger kun spurgte mig ind til træning når de var godt fulde, og pludselig kommer der den her lille trunte hen og er all up in my face. Jeg svarede, at det kunne hun jo finde ud af, hvis hun var heldig.

Men hvad så, Bob, hvad har du så lært om dine medstuderende? Jo at der er rigtig mange piger, og de fleste af dem virker meget blanke. Kollektive beskeder, det vil sige meget omfattende beskeder som fx: "Vi mødes kl. 23 ved flagstangen. Vi skal være udenfor i ca. 1½ time så klæd jer på derefter". Den slags beskeder resulterede i ca. ti hænder i vejret, alle piger. Den slags giver mig kriblen i hænderne.

En anden sjov historie er den, jeg har snorket så højt alle dagene at det har kunnet høres over hele den gamle skole vi overnattede i. Der blev hevet meget, meget store torsk i land, venner.

SNATCH GRIP DEADLIFT FROM PODIUM 50X0 R150-180
6 x 100
6 x 100
6 x 100
6 x 100
6 x 100
6 x 100

Jeg var nødt til at sætte en lille gummimåtte under bagsiden af boksen jeg stod på, der var lidt problemer med nok knævandring ved initiering af løftet, dog ikke på vejen ned.

BULGARIAN SPLIT SQUAT WITH FRONT FOOT ELEVATED R60
8 x 25
6 x 25
6 x 25
6 x 25

Jeg ved snart ikke med tempoet. Var det 3, 4 eller 5? Jeg tror det var fire, men hvad fanden ved jeg egentlig? Jeg ved at det var langsomt.

ROMANIAN DEADLIFT 3-40X0 R180
14 x 100
13 x 100
13 x 100
13 x 100

DUMBBELL SQUAT ON THE SLANT BOARD 30X0 R120
7 x 27,5*
11 x 27,5
10 x 27,5
10 x 27,5

* lidt ømhed i højre knæ, så sættet blev stoppet.

Det var jo en kort omgang lort, men hold op det var hårdt. Det kan jeg kun tage mig selv til takke for. BRAVO, BOB! BRAVO! Men det er faktisk fint at volumen blev holdt lav, jeg resetter jo splittet næste uge.
Jeg må sige, jeg fandt det utrolig behageligt at være tilbage i vante rammer igen. En skøn træning med Shooter og Postmanden. Resten af de fanatiske havde åbenbart off, det var jeg faktisk lidt trist over. RAM JAM kom kort efter mig, han var i stødet. Han svinede først min musik til ("hold kæft noget deprimerende lort, har du ikke noget andet?"), derefter satte jeg noget helt andet på, som han dog også fandt ulækkert. Så satte Jens noget pop på, så blev han glad. Så skiftede det lidt genre, så blev han vred. I mellem sine udbrud af frustration over musikken brølede han løs, mens han bænkede. RAM JAM er faktisk stærk nok.

I morgen skal jeg træne igen.
Brugeravatar

jeg svaner dig sindsygt meget ven.

DIPS 20X0
6 x 40
5 x 40
4½ x 40
4½ x 40
4½ x 40

PLATZONIAN DIPS
14 x BW
12 x BW
10 x BW
8 x BW

HIGH INCLINE DUMBBELL PRESS SUPERSET INCLINE PRESS SUPERSET FLAT PRESS R180-240
5 x 37,5 + 6 x 27,5 + 5 x 27,5
5 x 32,5 + 4 x 32,5 + 3 x 32,5
7 x 32,5 + 3 x 32,5 + 3 x 32,5
5½ x 32,5 + 4 x 32,5 + 4 x 32,5

Vinklerne var hhv. 51 grader, 28 grader og 0 grader. 20X0 hele vejen igennem. Lidt bøvl med at finde de rette kilo, og den burde have været kørt før forrige øvelse, triceps føltes lidt udmattede.

FLAT FLY PRESS 50X0 R120
6 x 27,5
6 x 27,5
5 x 27,5
5 x 27,5
4½ x 27,5

Jeg så i går Shooter udføre netop disse, dog ikke samme tempo ej og det var en anden udførsel. Hvad er det jeg siger? Det var jo slet ikke det samme. Sikke noget vrøvl. Jeg så ham dog tilføje en lille detalje, jeg aldrig har tænkt over. Den tilføjede jeg til mine sæts, og venner, det var godt. SuperTrainer approved.

MILITARY PRESS 20X0 SUPERSET SEATED LATERAL RAISE 1-2011 R120
7½ x 50 + 15 x 6,25
7 x 50 + 15 x 6,25
6 x 50 + 15 x 6,25
6 x 50 + 15 x 6,25

En dejlig træning i selskab med selveste Goofinz og ROK. Goofinz formåede at blæse en meget stor portion leucin op i næsen, samt udover sig selv. Det var meget fanatisk.

Efterfølgende måtte jeg hurtigt hjem, jeg skulle hurtigt ud af døren igen for at mødes med friends til biografbesøg. Det var en dejlig aften, jeg sad ved siden af Goofinz der sad og pruttede - var det slemt? Overhoved ikke, faktisk. Slemt blev det først da han pruttede da jeg, Shooter og, ja Goofinz, sad og bænkede den på et nærliggende torv. Den stank. Shooter og Goofinz var enige om folk undervurderer min intelligens, det ved jeg snart ikke. Jeg tror måske det skyldes jeg er meget passiv i sociale sammenhæng, jeg observerer meget. Jeg husker, jeg engang var meget aktiv. Hvad er der mon sket med mig?

I morgen får jeg lidt travlt, eller det gør jeg faktisk slet ikke, men min hjerne har været i forfald, mit aktivitetsniveau - ser man bort fra træning - har stødt faldet over de sidste seks måneder. Det efterlader mig med en pensionistlignende hverdag, hvor alt der strækker sig videre end planlægning af det næste måltid, reps og sæt og hvornår jeg bør handle ind, synes umuligt. Vil I vide, hvad det så er jeg skal i morgen? Læse lidt, lave madpakke, gøre rent med Postmanden, træne samt telefonere til tre forskellige mennesker. Verden kollapser omkring mig.
Sidst rettet af Bob Harris 2. sep 2012, 14:52, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Jeg har aldrig før haft leucine i bihulerne, det var en eksotisk oplevelse. Må siges at være et fremskridt ifht. hvad jeg ellers har proppet derop, back in the day.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Nils og jeg diskuterede din intelligens den anden dag.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 2300 Kebab

Træner her: AK Thor
IK 99

Billede

Billede

KOREA BY NIGHT

Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

Hey Bob :)

Når du skriver Chinups 5 x 25, er det så BW + 25kg?

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Jeg savner dig, Hævnermus.

Seneca, ja. Synes du jeg burde anstrenge mig yderligere i min logføring, og tilføje 'BW' ved alle sæt fremover? Overvej dit svar nøje.

Jeg har i dag skulle ordne en masse fucking ligegyldige ting, men det skulle simpelthen klares. Hold kæft hvor kedeligt. Jeg har lyttet til følgende nummer det meste af min dag.

PULLDOWN WITH A CLOSE NEUTRAL GRIP 20X1 R150
6 x 85
6 x 85
6 x 85
6 x 85
5 x 85
5 x 85
5 x 85

ONE-HANDED BENCH-SUPPORTED DUMBBELL ROW MEKANISK DROPSET - 30X0
7 x 42,5 + 4 x 42,5
9 x 42,5 + 6 x 42,5
9 x 42,5 + 6 x 42,5

Først en meget strict upperback-dominant udførsel (JADANI STYLE) efterfulgt af en meget Shootherian udførsel med fokus på lats.

PULL UP 20X0
7 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW

Sikke da noget lort.

INCLINE CHEST-SUPPORTED DUMBBELL ROW R90
12 x 25
10 x 25
10 x 25
10 x 25
9 x 25
8 x 25
8 x 25

Ca. et sekunds squeeze. Denne øvelse er meget i Jadanis ånd, vi diskuterede hvorvidt den kunne bruges som en startøvelse, om den kunne køres tungt. Hvad vi kom frem til rager ikke dig.

MACHINE ROW WITH A WIDE NEUTRAL GRIP 30X1 R90
19 x 35
18 x 35

BARBELL CURL
15 x 40
15 x 40
15 x 40
15 x 40

Sikke en hyggelig søndagstræning i selskab med Jadani .. og ja Tunen, han kom aldrig. Jeg var ellers, af Jadani, blevet lovet at han også ville komme; training like in the old days, men med lidt young blood i form af mig selv indblandet. Men nej. Hvad tror I han har lavet i dag? Han har sikkert knaldet en masse. Eller også har han været på Strøget og spist kringle. Jeg spørger ham næste gang. Han blev forresten sur over jeg ikke genkendte han var blevet klippet sidst, det til trods for han altid har den samme åndssvage frisure, men så igen, det har jeg jo sådan set også, og jeg bliver også lidt trist hvis folk ikke siger noget. Shooter er lidt lettere at genkende, hans nazicut efterlader meget, meget lidt hår i siderne. Det betyder kontrast, venner, kontrast.

På vej hjem så jeg den mest absurd klædte 13-14-årige pige. Hun havde luderkort nederdel på, så kort man næsten kunne ane kanten af hendes baller, og derudover klovneagtige Lady Gaga-lignende stiletter. Jeg fik en erotisk fornemmelse i maven, none the less. I am but a slave.

Nu vil jeg i seng.
Brugeravatar

Jeg synes det er betydeligt vigtigere at du lægger tyngden i din træning og ikke overbelaster din muskulatur på keyboardet! Når det så er sagt så kunne en mulig justering/optimering være at skrive BW, det er blot et ydmygt forslag :D

Men det ser ud til at jeg forstår den dybere mening, så det kan også være jeg skal være mindre detaljeorienteret? Vælg dit svar med omhu!

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Jeg var sent hjemme i nat. Meget sent endda. Sidste fest i denne ørkenvandring, der kaldes introforløb. Jeg er udmattet. Fysisk såvel som mentalt. Så er det godt at kunne slappe lidt af med træning. Det er god stress. Husker I det? - at der er positiv og negativ stress. I går nat, da jeg sad og ventede på togperronen sammen med nogle medstuderende, blev jeg spurgt hvad jeg havde lavet ved mine ben, de er nemlig lidt klamme med sår fra SGDL. Jeg fortalte, jeg var faldet på cykel. Det er noget I bør forstå, og hvis ikke, så fis ud af loggen; begivenheder der omhandler træning er irrelevante for utrænede mennesker. De forstår dem ikke. Sår på benene fra SGDL? Ej, pas dog på dig selv - det lyder altså farligt. Mere farligt end din galoperende overvægt, eller din fashionable rygning, spørger jeg. Jeg bad pigen, der desuden troede på min historie, om at nusse mit knæ, hvilket hun gjorde. Jeg regnede ikke med hun ville gøre det, og blev faktisk lidt ilde tilpas så jeg bad hende stoppe. Det gjorde hende forvirret.

Nu er det snart tid til at træne igen, tilbage til træning, back on track. Projektet venter på ingen, og hvis du ikke er vagtsom så ser du dig selv overhalet og efterladt i en hvirvelvind af støv og ærgelse. Paradoksalt nok kan konsekvensen ved fanatisk træning være den samme, hvis man ikke tænker sig om, det er i sådanne tilfælde det er godt at stikke en finger i jorden. Hvis det er vinter er det dog svært, men så kan du muligvis stikke den i en potteplante. Har I blomster i jeres hjem? Jeg har mange fine blomster og planter, de giver mig ro. Ro i sindet. Jeg forærede min ven Goofinz en orkide, kan I huske det? Han passer godt på den, siger han. Det kommer dog ikke helt bag på mig, han er en meget omsorgsfuld person. Faderlig til tider.

Jeg har på det seneste været meget tæt på at brække efter store måltider mad, det er lidt mystisk. Jeg kunne forstå det, hvis jeg ikke var vant til mængden, men der er ikke meget ændret. Kalorierne er dog blevet øget lidt, men intet drastisk. Den ene morgen nåede jeg så langt som ud på toilettet og lå med hovedet i kummen mens mit savl hang ud af munden på mig, konsistensen, som I kender den, noget nær vand. Det kom dog aldrig så vidt at jeg brækkede mig, heldigvis, jeg var lige på vej ud af døren.

I går fik jeg en livlig forestilling om hvordan jeg tog en pige i sin hestehale og bælterem og kastede hende ud over en brandtrappe. Hun havde stået og snakket om sin kæreste i tyve minutter, om hvor fantastisk han er og jeg ved ikke hvad. Tænk engang at bruge det meste af sin aften på at snakke om sin kæreste. Hendes veninder må hade hende. Jeg håber virkelig aldrig jeg kommer så vidt i et forhold at jeg bliver fuldstændig forblindet og ender i en art dualitet. Det sidste er jo vidunderligt, det er vel hvad man ønsker af et længerevarende forhold, men hvis det ender med at kvæle al selvstændig virksomhed, så er man på vej ned af en forkert sti. Og bør skydes.

Nok om mig, her kommer det I alle sammen har ventet på - dagens træning (wuuuhuuu, jaaaaaaa!).

SQUAT WITH HEELS RAISED 50X0 R180
5 x 130
4 x 130
5 x 130
5 x 130
5 x 130
5 x 110
5 x 110

Ved andet sæt var der nok til en rep mere, men jeg besluttede det var bedre at lade være med at lave en Shanto (HAHA ... ej). Gode spots fra Big J og Hævneren, hvem der begge squattede side om side med mig. Yeah. Sidste rep i sidste sæt på 130 forårsagede mig så meget besvær, jeg kom til at spytte godt og grundigt på gulvet.

DUMBBELL SQUAT ON THE SLANT BOARD DROPSET - 30X0 R180
6 x 40 + 8 x 30 + 7 x 20 + 4 x 13
5 x 40 + 6 x 30 + 5 x 20 + 4 x 13
4 x 40 + 4 x 30 + 5 x 20 + 5 x 13

Big J fortalte jeg har en tendens til at svinge DBs lidt frem i bunden, det blev delvist rettet op, men er svært når en rep bliver hård. Brystet var dog eftersigende nogenlunde oppe, jeg får en til at se det efter næste gang. Gooooood excercise.

WALKING LUNGE 21X0
5 x 13
5 x 13

Bagefter lå jeg og sludrede med mine venner. Rok tegnede et morsomt billed af danske albanere, mens Big J impersonatede en russisk Rok. Hævneren var bare dejlig, men det er han selvsagt altid. Og lad mig med det samme svare jer på jeres spørgsmål: ja, gud fanden er det godt at have sine brødre tilbage. Eller at være tilbage hos sine brødre. Ja. Hvis dagen skulle toppes, så havde Shooter danset lidt rundt til en BeeGees sang, mens Gooofinz reciterede Shakespear under et sæt lateralz.

Nu skal jeg i bad, lave mad, lave madpakke og sove.

Kan I sove godt? Ja.
Brugeravatar

Har du overvejet en chilliplante? Jeg startede en i sommers. Jeg kan bedst li' planter der giver en eller anden gevinst alt efter hvor godt man har passet den.
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Bob Harris skrev:I går fik jeg en livlig forestilling om hvordan jeg tog en pige i sin hestehale og bælterem og kastede hende ud over en brandtrappe. Hun havde stået og snakket om sin kæreste i tyve minutter, om hvor fantastisk han er og jeg ved ikke hvad. Tænk engang at bruge det meste af sin aften på at snakke om sin kæreste. Hendes veninder må hade hende. Jeg håber virkelig aldrig jeg kommer så vidt i et forhold at jeg bliver fuldstændig forblindet og ender i en art dualitet. Det sidste er jo vidunderligt, det er vel hvad man ønsker af et længerevarende forhold, men hvis det ender med at kvæle al selvstændig virksomhed, så er man på vej ned af en forkert sti. Og bør skydes.

Jeg havde forleden en meget livlig drøm om hvordan jeg slog 3 mennesker ihjel med en kniv. Der var specielt et snit til halsen der var ekstra elegant. Hvad årsagen var husker jeg ikke, bagefter var det dog et værre mas at få parteret dem og gemt dem af vejen. Jeg burde skrive mine drømme ned.

Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

INCLINE DUMBBELL PRESS 24 GRADER - 30X0
5 x 47,5
5 x 47,5
5 x 47,5
4 x 47,5
4 x 47,5
4 x 47,5

Sikke dog en omgang lort, hva'. Jeg bliver aldrig stærkere i pres.

DIPS 20X0
7 x 20
9 x 15
7 x 15
7 x 15
7 x 15

FLAT FLY PRESS 50X0
6 x 30
6 x 30
6 x 30
6 x 30
4 x 30
4 x 30
8 x 25
7 x 25
7 x 25
5 x 25

Hyggelig træning med Pianisten, BIG CAS, BIG J (der kom for sent), BIG SHOOTER og HÆVNEREN. CAPS!

Det var jo en værre redelighed. Jeg har været på toilettet ca. otte-ni gange i dag, temaet er galoperende tyndskid. Fantastisk. Shooter nævnte druk i den sammenhæng, men det kom i går aftes. Jeg mistænker fugtigt tøj under cykelturen hjem.

I morgen vil jeg træne min ryg, det bliver interessant. Mine trapz er stadig dødsdoomsed fra sidst. Jeg har forresten fået et horribelt sår i nakken af at squatte. I går var det en stor fed bule, Hævneren omtalte det som et begyndende horn på vej ud af ryggen. I dag er hævelsen svundet, men jeg har stadig et klamt sår. Jeg går i stykker.
Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster