Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1057
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1054

Følg bodybuilding.dk på

PART MAN, PART MACHINE, ALL BOB

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Tastes so good
Oh, but I knew it would

AM

LOW INCLINE DUMBBELL PRESS 22 GRADER - 31X0
3 x 47,5
3 x 47,5
3 x 47,5
3 x 47,5
3 x 47,5
3 x 47,5
3 x 47,5
3 x 47,5

Sidste rep var hele vejen igennem på 4-6 sekunder.

FLAT FLY PRESS 30X0
7 x 37,5
5 x 37,5
5 x 37,5
5 x 37,5
8 x 32,5
5 x 32,5

FLAT FLY PRESS 31X0
5 x 30
5 x 30
5 x 30

En udmærket formiddagstræning med Big Cassidy og Shooter. Der kom to snotunger ned i klubben på 15-16 år, de var ganske uduelige og øretæveindbydende. Først brokkede de sig over valget af musik, skruede derefter ned for det, og gik så og larmede. De trænede som idioter, og da de gik kom der lige en skarp replik fra den ene ALPHA MALE. Efter træning lå jeg sammen med Shooter og diskuterede måder at dræbe dem på. Jeg foreslog at rive et par ryghvirvler ud af hans lille krop og lade ham ligge og spjætte, men Shooters foreslag med at hive alle ekstremiteter af led var alligevel bedst. Der kom et mere dystert eksempel med fæces og MMS til mor på tale, men det vil jeg ikke yderligere ind på.

Derefter tog vi over på vores bænk og sad lidt. Jeg glæder mig til at vise Gibbons den.

PM

SLIGHT DECLINE PRESS 1 KASSE UNDER - 20X0
12 x 32,5
12 x 32,5
10 x 32,5
9 x 32,5
7 x 32,5
7 x 32,5
8 x 32,5

Fantastisk kontakt i dag, ingen åndssvage problemer med opspænd.

INCLINE BARBELL PRESS 42 GRADER - 30X0 SUPERSET FLAT FLY PRESS
9 x 60 + 14 x 13
8 x 60 + 13 x 13
7 x 60 + 10 x 13
8 x 60 + 26 x 7

Sen aftentræning med hele slænget PLUS Big Mike (yeaaah!). Han skal nok falde godt til efter lidt tid. Folk der kan træne nye steder uden at føle sig utilpas må være folk der enten er:

a) som jeg selv, genert.
b) komplet idiot, der ikke tager højde for de mindste ændringer.
c) uengageret i sin træning.

Vagten gav os i dag lov til at blive 15 minutter ekstra, det var dejligt. Jeg brød mig i starten ikke om ham, men nu synes jeg virkelig han er en rar fyr. Sympatisk.

I dag tænkte jeg på, hvornår Lærling skal squatte tungt. Skal han snart det?
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nørrebronx

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Haha, jeg tror ikke at det kommer til at ske.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar

Reputation point: 315

Haha, stakkels Lærlingen. Til gengæld er han flot og hans squat ligeså.

Jeg forstår din frustation over de to idioter. Folk er generelt åndsvage.
Forleden til træning lavede jeg et setup til BTN Presses, jeg laver derefter et sæt med stangen. Tonser Tommy spørger så om jeg vil spotte, hvilket jeg naturligvis gerne vil. Da jeg går tilbage er der en engelsk idiot der er ved at ødelægge mit setup. Troede han jeg kun skulle have et sæt med stangen?

I dag lavede jeg decline presses, og havde derfor lagt en 15´er under en bænk. Der var så en der lavede curls samtidig, og selvfølgelig valgte han at stille sig lige foran bænken, den bænk jeg brugte, så jeg ikke kunne komme til. Altså, hvad fanden!

Det lyder som om du havde en rigtig lækker træning med Big Cas. Det sgu lækkert!
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Billede
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Venner, I faldt lige i fælden. Lærlings fiberkomposition gør at han squatter 20'ere på 80 %. Kan I se "problemet"?
Det lyder som et idiotisk sted du træner, Madsen.

I dag har jeg haft fornemmelsen af at gå rundt i en osteklokke. Begivenheder glider systematisk afsted ganske unoteret. Jeg glemte fx hvorvidt jeg havde indtaget fiskeolie tabletter, så jeg brugte derfor fem minutter på at gå mit morgenritual igennem i hovedet og kom frem til jeg allerede havde taget dem. Jeg har ellers sovet ti timer i nat.

Jamen dog. Hold da helt op. Wow.

SAFETY-BAR SQUAT 31X0
3 x 120
3 x 120
3 x 120
3 x 130
3 x 130
3 x 130
3 x 130
3 x 130

De første tre sæt var på den anden safety-bar (the BOZO bar) fordi Tunen havde optaget den anden, den fucking klovn. Jeg skal love for den BOZO bar kan gøre ens liv miserable, hold kæft den er tung og uduelig ifht. den anden. Han, Tunen, var dog nogenlunde hurtigt færdigt så jeg kunne træne ordentligt.

BULGARIAN SPLIT SQUAT WITH FRONT FOOD ELEVATED 2 KASSER
10 x 25 i hver hånd
10 x 25
10 x 25
9 x 25
8 x 25

AAAARRHG! Jeg lavede mit setup ved siden af Tunen, som var det den sidste bastion mod uduelighed - for ser I, venner, volleyball drengene var ved at gøre deres indtog på dette tidspunkt. Tunen kørte desuden alm. split squat, så det har set meget fanatisk ud. Jeg var nødt til at smide skjorten her fordi jeg følte, jeg var ved at få et hedeslag.

DUMBBELL SQUAT ON THE SLANT BOARD 40X0 SUPERSET WALKING LUNGE
9 x 25 + 22 x 17,5
10 x 20 + 26 x 13
9 x 20 + 26 x 13
9 x 20 + 24 x 13
10 x 20 + 22 x 13

I dag var lavere performance i forhold til sidst. Måske var det fordi BIG CAS ikke var ved min side, eller måske fordi jeg kørte flere reps og sæt i bulgarians. Jeg tror, det skyldes det første. Det var i dag en udfordring at køre walking lunges fordi der var proppet med volley-drenge, men NUMSE LISE banede vej for mig, hun var utrolig sød ved mig i dag. Piano man kom med tilråb hist og her, det var godt.

Så tvang jeg mig selv til at tage i NETTO, selvom jeg i mit hovedet kunne finde en million grunde til at udskyde det til senere på aftenen, men det var nok meget godt det blevet klaret med det samme. Da jeg kom hjem lå jeg i min seng i fyrre minutter og hørte musik. Så tog jeg et koldt bad.

En tribute til min svedbror, BIG JAY.
Billede
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Bob Harris skrev:Venner, I faldt lige i fælden. Lærlings fiberkomposition gør at han squatter 20'ere på 80 %. Kan I se "problemet"?

Ja, han bliver bare aldrig nogensinde verdens stærkeste mand eller Mr. Olympia. Det er 80% sikkert og vist.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar

Reputation point: 315

Det dælme et smukt spor du har sat dig friendo. Til sommer bør vi tage på stranden og kramme intetanende folk, der blot tror vi har været ude at bade. Little did they know...

Billede

Kostplan: Ingen kostplan

I dag har jeg været seksuelt frustreret. Jeg mødte desuden min ven Lærling på vej ud af NETTO, jeg fattede halvt det var ham og hilste knap nok. Jeg går virkelig i min egen verden for tiden.

Et meget Jadanionianian nummer.

A1 STANDING DUMBBELL PRESS W/ HAMMERGRIP 30X1
4 x 32,5
4 x 32,5
4 x 30
4 x 30
4 x 30
3 x 30

Det ene sekund i toppen gør alverdens.

A2 ALT. DUMBBELL CURL 30X0
6 x 27,5 pr. hånd
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5

30-40 sekunder mellem sæt.

B1 SEATED OVERHEAD DUMBBELL EXTENSION 20X0
8 x 42,5
8 x 42,5
8 x 42,5
7 x 42,5
7 x 42,5
7 x 42,5

B1 HAMMERCURL 20X0
6 x 22,5
7 x 22,5
7 x 22,5
8 x 22,5
8 x 22,5
8 x 22,5

SEATED DUMBBELL PRESS W/ HAMMERGRIP 20X0
10 x 20
9 x 20
8 x 20
8 x 20
8 x 20
7 x 20

C1 BARBELL CURL 20X0
20 x 40
20 x 40

C2 V-BAR PUSHDOWN 20X0
16 x 30
14 x 30

Big Jay havde i dag perverst korte shorts på, jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Da jeg kom ned til træning var Shooter allerede igang. Mit fyrtårn i denne onde, onde verden. Min sherpa gennem det tågede bjergpas. Hævneren stødte til senere og fortalte han havde bestået MC-teoriprøven, flot pal! Jeg roste ham kun fordi jeg gerne vil ud og se verden på hans kværn.
Brugeravatar

Forstil dig Jadani rave.

Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

Jeg var igen i dag i NETTO for at handle. Da jeg stod i køen var der en exceptionel fed kvinde (klassisk pæreform, massive hofter og thighs) der fik møvet sig ind foran mig i køen ved siden af, jeg gad ikke gøre en større scene ud af det - hvilket jeg nu fortryder. Jeg så ned i hendes kurv for at se hvad hun mon fylder sig med, siden hun er så smækfed. Der var lidt blandet goods: porrer, kaffe og nogle frostvarer + det løse; ikke noget der sprang i øjnene. Den kasse jeg stod i kø ved havde en stor stander med Marabou chokolade, det fik selvfølgelig vækket hendes interesse hurtigt. Hun fik derfor mast sig ind mellem mig og ham foran mig, mens hun stod og skulle til at tage dagens hårdeste valg: skal det være den med kiks eller M&Ms? Hun stod i 30-40 sekunder og grublede over det, inden hun tog to plader og prustede tilbage på sin plads.

Sikke dog uduelig hun var. Næste gang vil jeg skabe en scene, put her on the spot. Mussetrussen vil i dette tilfælde, måske, sige at jeg skal være mere medmenneskelig og forstående. Jeg vil egentlig helst slå hende ihjel, så jeg mener at det kan kaldes en kompromis.

Billede

DEADLIFT FROM BOX 30X0 SUPERSET LYING LEG CURL 2010
11 x 120 + 16 x 15
10 x 120 + 17 x 15
9 x 120 + 13 x 15
11 x 110 + 16 x 10
11 x 110 + 15 x 10

Det første sæt leg curl har været langsommere tempo, 2010 føles enormt hurtigt. Lightspeed, almost. 2½ minut mellem sæts.
Da vægten blev sat til 10 kilo var det nok for lidt modstand, så jeg skal enten finde mig i at komme lidt lavere i reps eller tape 2½ kilo på.

ROMANIAN DEADLIFT 20X0
20 x 90
20 x 90
16 x 90
18 x 90
15 x 90

Jeg fristes til at sige en del reps var under 2 sekunder, men jeg har i skrivende stund oprigtig talt min tvivl. Næste gang får jeg en til at diktere tempoet.

A1 BACK EXTENSION WITH BAR BEHIND THE NECK 2011
8 x 15
8 x 15
7 x 15
7 x 15

A2 LOW INCLINE LEG RAISE 2-30X0
12 x BW
8 x BW
8 x BW
8 x BW

30 sekunder mellem sæt.

Så rendte jeg rundt og spottede Shooter hist og her, derudover råbte jeg også lidt af Hævneren og Rok. Bagefter lå vi og slappede af, dvs. mig og Shooter, mens Rok knoklede løs. Hævneren gjorde hurtigt efter sit exit, jeg ved ikke hvorfor han havde så travlt i dag. Han skulle vel ud og føre sig frem .. den klovn.

Jeg sad efterfølgende i utrolig lang tid på en bænk med Shooter, dog ikke den før omtalte bænk. Dette var en ny bænk, og ikke af helt samme model. Dennes rygstøtte var blødere, og den grønne farve var en anden nuance - så venner, der er VIRKELIG tale om en ganske anderledes bænk. Det vrimlede med kvinder der sad og hældte champagne og hvidvin i sig (det ved jeg faktisk ikke om de gjorde, men jeg antager det) mens de snakkede om modeblogs og om hvor fjollede mænd er (dette er igen en antagelse).

Vores ophold fungerede desuden som en brief reminder om, vi er ved at gå fra forstanden. Dette er en levevis med mest effort, men med mindst pay off. Vi ville være bedre tjent var vi tændstikstynde, gik med slimfit jeans og løst hængende Cheap Monday t-shirt. Sikke noget vrøvl.

Åh hvor dejligt.
Brugeravatar

Mussetrussen har fået nok, du skulle have slagtet hende. I går da jeg var i netto var der en ca. 7 årig pige der hostede og hostede og hostede og hostede, helt konsekvent hvert 2. sekund i det kvarter jeg befandt mig i butikken. Host-host, host. Host-host, host. Host-host, host. 2 host, lille pause og så ét host. Hele tiden. Hun fulgtes med sin mor som burde være taget alene i netto og efterladt datteren til sin egen skæbne hjemme i baggangen. Hun hostede på alt hun kom forbi. Det var en demonstrativ hosten. En "hør mig mor, jeg er meget syg, jeg har brug for opmærksomhed mor"-hosten. Datteren blev beordret til at ligge den 45 kr's 750 g slikpose tilbage på hylden som hun i sit forsøg på medlidenhed havde fået sneget ned i kurven. Ikke med begrundelsen, er du vanvittig, 750 g, slik, det er idioti, men i stedet, den koster 45 kr, det er for dyrt. Da jeg kom op til kassen stillede de sig lige bag mig. Nu blev moderen pludselig meget meget opmærksom på sin datters behov, i og med der var andre mennesker i nærheden som kunne observere og dømme hende. Næh hvor hoster du dog lille skat, ej du er også helt varm, skal du have nogle gajol halspastiller. Datteren stod og hostede ned i min kurv, ned på mine tomater, som var det eneste der ikke var pakket ind i plastik. Jeg bad ekspedienten om at tage dem, da jeg havde ombestemt mig. Jeg gad ikke have tomater alligevel. I Japan var det aldrig sket. Der tager man maske på når man er syg så man ikke smitter andre.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Billede

Are you an angel? Has the time come? I've been waiting so long. At the end of time, a moment will come when just one man remains. Then the moment will pass... the man will be gone. There will be nothing to show that we were ever here, but stardust.
The last man alone with God. Am I that man? For seven years I spoke with God! He told me to take us all to heaven.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Sommeren er officielt forbi. Game over, man. GAME OVER!

Thought I heard a rumbling
Calling to my name,
Two hundred million guns are loaded
Satan cries, "take aim!"

Better run through the jungle,
Woa, don't look back to see.

AM

PULLDOWN WITH A CLOSE NEUTRAL GRIP 30X1 R180
6 x 85
6 x 85
6 x 85
6 x 75
6 x 75
6 x 75

Jeg havde lidt svært ved at finde den rette indstilling, så det var lidt frem og tilbage. Så virkede det, så virkede det ikke. Fucking shit! Det var btw problemer med at få hælen ordentlig placeret i jorden.

BENCH-SUPPORTED ONE-ARM DUMBBELL ROW 30X0 R100
7 x 57
8 x 57
8 x 57
8 x 57
7 x 57

PULL UP 20X1 R90
6 x BW
6 x BW
5 x BW
5 x BW

Lidt under et sekunds squeeze.

En dejlig workout med Shooter og BIG JAY, som i dagens anledning havde en meget, meget charmerende fez-lignende hat på samt turkise tights og skovmandsskjorte. Et look der virkelig gjorde ham godt. Shooter valgte i dag IKKE at kaste med håndvægte, men var dog stadig dyrisk i sin tilgang til træningen.

Bagefter regnede det umanerlig meget, jeg var soaking wet.

PM

PULLDOWN-SEMI-ROW WITH A CLOSE UNDERHAND GRIP 20X1 R105
12 x 65
11 x 65
10 x 65
12 x 55
11 x 55
10 x 55
10 x 55
12 x 50

Jeg vil skyde vinklingen til at være 55-50 grader, plus minus. I don't know. De sad godt.

BENCH-SUPPORTED ONE-ARM DUMBBELL ROW 20X0 R60
14 x 47,5
13 x 47,5
11 x 47,5

PULLDOWN-ROW WITH A WIDE NEUTRAL GRIP R90
17 x 50
15 x 50

De ramte ikke så godt, som de plejer. NY ØVELSE, VENNER!

MACHINE ROW WITH A HIGH NEUTRAL GRIP 2010 R90
15 x 45
17 x 40
16 x 40
16 x 40
16 x 40

ASS BACK, CHEST UP. Den ramte suverænt.

INCLINE CHEST-SUPPORTED DUMBBELL ROW 20X2 SUPERSET BENT-OVER DUMBBELL ROW R120
7 x 22,5 + 10 x 22,5
7 x 22,5 + 10 x 22,5
7 x 22,5 + 10 x 22,5

En hyggelig aften i selskab med ingen ringere end Hævneren, Shooter, RAM JAM og Pianisten.
Sidst rettet af Bob Harris 26. jun 2012, 21:49, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Hvad synes du om ROWS? Jeg er personligt O K glad for ROWS.
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar

Reputation point: 105

Træner her: The Gym

Ja.

AM

LOW INCLINE DUMBBELL PRESS 22 GRADER
3 x 47,5 31X0
3 x 47,5
8 x 40 30X0
6 x 40
5 x 40

Alt føltes off, pecs føltes trætte allerede ved 30 kilo. Triceps begyndte først at give lidt ud omkring de fyrre kilo. Intet af det giver mening i mit hoved, jeg har fået rigelig med restitution. Jeg valgte derfor, efter at have surmulet og været fucking pissed, at tage det som en deload. Shooter var meget empatisk, det hjalp. The Great Sherpa.

FLAT FLY PRESS 30X0
6 x 35
7 x 35
6 x 35
5 x 35

Vi handlede derefter i Super Best. Jeg forsøgte at placere en stor bakke romkugler i Shooters kurv, men han havde dog set hvad jeg var ude på, den nar. Vi sad derefter på vores vanlige bænk og iagttog folk omkring os og snakkede om bl.a. Cloverfield. Tænk jer engang, at The Juice troede de droppede en A-bombe midt i NYC.

Da jeg kom hjem var jeg lidt emo over mit skuffende første pas.

PM

SLIGHT DECLINE DUMBBELL PRESS 20X0
12 x 30
10 x 37,5
10 x 35
9 x 35
9 x 35
8 x 35
7 x 35

SLIGHT DECLINE FLY PRESS 31X0
10 x 22,5
10 x 22,5
10 x 22,5 30X0
10 x 22,5

+ 8 sæt neck extensions.

Denne træning føltes bedre, og jeg var som resultat mindre sur. Faktisk dansede jeg lidt rundt, for jeg havde i dagens anledning medbragt lidt Bruce i Roks ære. Shooter synes desværre meget lidt om mine moves, da han skulle til at køre et sæt DB rows sagde han: "Nej, Bob, ikke den dans lige nu". I morgen vil jeg danse endnu mere, men der har Shooter off.

I morgen bliver det quads i mine nye røde fairy shoes.
Brugeravatar

Jeg gider ikke det her vejr, jeg foretrækker regnvejr. Det er overskyet, så er det solskin, så overskyet igen. Giv mig regn i stedet, det er meget hyggeligere. Så har jeg en begrundelse for at gemme mig væk under dynen.

Jeg skal ud og købe en masse planter til min lejlighed, jeg kunne godt tænke mig en-to par træer og så måske et par slyngplanter. Det bliver mit refugium, min oase. Jeg snakkede med Shooter om, hvorfor man dog altid maler lejligheder hvide. Min egen er hvid, hans er hvid. Det er idioti, hvad fanden tænkte vi dog på? Hvis jeg skulle male den om, så ville det nok blive petroleumsblå. Det er en så mild farve, den synes at få mit skrøbelige sind i ro.

Denne pude er petroleumsblå. Er den ikke rar?
Billede

Har I været i botanisk have? Deres store drivhus, det hvor man kan gå oppe på første sal, er fantastisk smukt. Kæmpemæssige træer og planter vælter ud af jorden og på kryds og tværs. Det er som naturen har overtaget et gammelt fint palæ, der stikker rødder op igennem fliserne og der er dug på ruderne. Min store drøm ville være en dag at flytte ind i sådan et drivhus, men det ville nok af flere forskellige årsager - nogle mere åbenlyse end andre - ikke være så sundt for mig.

SAFETY-BAR SQUAT 1½ REP - 40X0 R180
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Dagens squat var udført således: squat ned til bunden (4 sekunders excentrisk), squat halvvejs op og derefter ned igen (1½-2 sekunder excentrisk fase). Den koncentriske fase var X.
Tunen fortalte mig i dag, at han ikke vil bruge safety-baren de næste fem uger, så jeg kan godt møde lidt tidligere på dagen for at træne. Det var godt. Jeg undrede mig lidt over hvor Kong JADANI mon var henne, men han gad åbenbart ikke at træne i dag. Han er sikkert til traktortræf eller hvad ved jeg.

DUMBBELL SQUAT ON THE SLANT BOARD 20X0 R120
20 x 20
15 x 20
15 x 17,5
15 x 17,5
20 x 13
15 x 13

BULGARIAN SPLIT SQUAT WITH FRONT FOOT ELEVATED R60
10 x 13
10 x 13
8 x 13 1 sekunds pause i bunden
8 x 13

Sikke en fin omgang. Safety-baren tog livet af mig, mine quads var on fire. Pianisten var sød at råbe lidt, yeaah. Han squattede sågar selv senere i træningen, noget jeg ALDRIG har set ham gøre før. Lige som jeg var færdig med træningen kom Hævneren ind ad døren, så jeg endte med at blive hængende næsten to timer mens han squattede løs i sine nye red shoes. Det var virkelig goooood times, hvilket virkelig blev understreget af Hævnerens fantastiske dans, jeg var meget begejstret.

Billede
Brugeravatar

A.. AndroGynas...

squattede ?!?

Billede
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Dagen i dag har været ligegyldig, jeg har slet ikke gidet gå udenfor. Giv mig nu den fucking regn I har lovet mig. Jeg fortalte i dag min ven Morten om min ide med træer i lejligheden, han syntes jeg var skør. Det kan jeg ikke helt forstå, hvem fanden vil ikke gerne have lidt liv i lejligheden? Det er vel ikke meget værre end folk der køber en kat. Jeg bryder mig ikke så meget om katte, så hellere hunde. Jeg havde engang en sort hund der hed Blackie, han var noget så dejlig. Trofast og loyal til det sidste.

Billede

Doc, you ought to be in bed. What the hell are you doing this for anyway?
- Wyatt Earp is my friend.
Hell, I got lots of friends.
- I don't.

A1 SEATED DUMBBELL PRESS W/ HAMMERGRIP 84 GRADER - 30X0 R60
6 x 30
5 x 30
5 x 30
5 x 30
5 x 30
4 x 30

Sikke en omgang makværk.

A2 ALT. DUMBBELL CURL 30X0 R60
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5

B1 PUSHDOWN WITH U-BAR 20X0 R30
13 x 30
13 x 30
12 x 30
12 x 30
12 x 30

B2 HAMMERCURL 20X0 R30
12 x 22,5
9 x 22,5
9 x 20
9 x 20
9 x 20

SEATED DUMBBELL PRESS W/ SEMI-PRONATED GRIP 90 GRADER - 20X0 R60
9 x 20
8 x 20
8 x 20
7 x 20

En fucking svedig og ligegyldig træning. Heldigvis var både Shooter, Hævneren, BIG JAY og ingen ringere end the Poo00uul aka the HAAAAACKSAW, der lavede PT og masserede NumseLise. BIG JAY sad og hyggede sig med bagel og jordbær mens jeg svedte løs, en påmindelse om at man skal yde før man kan nyde - skriv det bag jeres ører, venner! Det er dagens vigtigste pointe.

Jeg var efterfølgende i NETTO og handle med Shooter. Der var en sød pige foran os i køen, vel en 25-26 år gammel. Han placerede en bøtte med Orios is i mellem hendes varer, hun opdagede det først da varen var blevet scannet, hvilket resulterede i flere bonner der skulle printes ud og underskrives. Bagefter opdagede vi den stakkels lille pige også havde købt graviditetstest - så havde vi ikke ondt af hende, den whore! Crazy for dick. Det er bare for sjov alt sammen, venner.
Sidst rettet af Bob Harris 29. jun 2012, 10:55, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Her er et billede af min næstseneste erhvervelse. Vanilje kommer forresten fra en orkide.

CIMG2001.JPG
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 2300 Kebab

Træner her: AK Thor
IK 99

så kom din regn, min broder.

.. jeg savner dig.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Jeg var noget så glad da jeg vågnede i morges, for udenfor mit vindue stod det ned i stænger. Jeg lukkede mine vinduer op og lagde mig i sengen. Sådan lå jeg et stykke tid, mit soveværelse var næsten helt mørkt på trods af klokken var 10:50ish. Hvilken vidunderlig start på dagen.

DEADLIFT FROM BOXES 30X0 SUPERSET LYING LEG CURL 2010 R150-180
13 x 120 + 20 x 15
12 x 120 + 15 x 15
12 x 120 + 15 x 15
11 x 120 + 13 x 15
10 x 120 + 13 x 15

Kong JADANI var i dag til stede, han dødløftede atter en gang side om side med mig. Vi fyrede op for noget halvbeskidt electro, det var til stor fornøjelse for os begge. Han er desuden blevet klippet, det klæder ham godt. KOONG JAAADAAANIIIII.

ROMANIAN DEADLIFT "20X0" R150
20 x 80
20 x 80
20 x 80
20 x 80
20 x 80

Jeg så ikke på uret, så alle reps kan meget vel være under 2 sekunder. Det fungerede en del bedre med konservative kilo.

A1 BARBELL-BEHIND-THE-NECK BACK EXTENSION 20X1 R30
8 x 15
8 x 15
7 x 15
7 x 15
7 x 15

Jeg formåede at falde ned på gulvet ved første sæt. Jeg havde sat fodstøtten for langt tilbage, så jeg fedtede rundt nede på gulvet som en strandet sild. Snarere torsk, hva'!

A2 LOW INCLINE KNEE RAISE 30X0 R30
12 x BW
10 x BW
10 x BW
8 x BW
8 x BW

I dag var en særdeles svedig træning. Sved overalt. Hævneren kørte i dag en meget Branch Warrenonian udførsel i presses og raises, very intense. Shooter henrettede sig selv fuldstændig i dag, ord kan ikke begynde at redegøre for den omgang fanatisme han lagde for døren. Som resultat af dette svedte han også en del, men ikke helt så meget som jeg, the Lord of Sweat -- hvilket minder mig om BIG JAY også kom til træning. Han squattede, det gjorde os alle glade.

Bagefter handlede jeg igen, igen, igen ind i NETTO. Det er ved at være en fucking old story, hva'? Kan I gætte hvem det var med? Ja, netop. Bagefter sad vi i regnen på vores vanlige bænk mens det tordnede om ørerne på os. Vi elsker begge regn.
Brugeravatar

Jeg var i går i H.C. Ørstedsparken, Københavns absolut smukkeste park hvis det står til mig. Jeg gik lidt rundt og nyd naturen og de smukke mennesker, derefter drak jeg lidt vand og gik videre. Senere gik jeg så ned mod Strøget, så valgte jeg IKKE at drikke vand, gik lidt videre og studerede numser - strøget havde søndagsåbent.
Der var proppet med mennesker og især turister. Der var et amerikansk par der fortvivlede prøvede at tysse deres møgunge ned, han var gået amok og havde væltet en stor stander med sandaler udenfor MATAS. Such madness. Tænk at ferie kan forvandles til sådan et helved; skrigende børn, kaos omkring en, fremmed sprog og vabler.

Kan I lide franske vafler? Mmmmm, franske vafler, hva', venner? Var det ikke noget? SIKKE NOGET FUCKING LORT! AD! FÅ DET SKIDT VÆK FRA MIG!

Kom, så træner vi.

PULL UP 30X0 R180
5 x 15
4½ x 15
4½ x 15
4½ x 15
4 x 15

~5 sekunders negativ på de sidste reps.

PULL UP 20X1 R90
6 x BW
5
5

BENCH-SUPPORTED ONE-ARM DUMBBELL ROW 20X0 R90
14 x 52,5
14 x 52,5
12 x 52,5
10 x 52,5
10 x 52,5

Trækket syntes at ændre sig lidt i takt med reps skred frem, de sidste reps føltes mindre upperback og mere lats, modsat når jeg repper ud med 47'erne, så føles det ensformigt. Jeg følte dog ikke formen led under det, og der var stadig mulighed for nogenlunde squeeze, blot ikke så meget som jeg er vant til.

PULLDOWN WITH A NEUTRAL CLOSE GRIP 20X1 R90
10 x 60
9 x 60 for stor vinkling i overkroppen
10 x 50
10 x 50
10 x 50
10 x 50

Jeg drøftede elektronisk musik med min brother, Kong JADANI. Vi kom begge frem til at wobble bas kan være utrolig lækkert, desværre kan hulens højtalere ikke klare en for voldsom bas. Jeg satte i dag lidt Bruce på, hvilket jeg ikke just tror var hans, altså JADANIs, smag. *Wob wob wob klonk dim*

MACHINE ROW WITH A HIGH NEUTRAL GRIP 20X0 R90
15 x 40
15 x 40
18 x 35
16 x 35

Squeeze på reps hist og her, men ikke konsekvent nok til at jeg gider notere det i tempoet.

PULLDOWN-ROW WITH A CLOSE UNDERHAND GRIP R90
12 x 50
13 x 50
12 x 50

MACHINE ROW WITH A LOW NEUTRAL GRIP 20X1
5 x 60 20X2
8 x 60
8 x 60
8 x 55

HEAD HARNESS NECK EXTENSION 2011
30 x 5
22 x 5

Jeg synes, jeg har svært ved altid at huske præcis hvem der har været til træning. Min hukommelse synes at være på vej imod et regressivt stadie, så det skal ikke undre mig hvis jeg snart ikke husker, hvem jeg selv er, but then again, det spørger jeg allerede mig selv om i forvejen.

Jeg husker dog dejlige Gibbonz der endelig var at finde igen, utroligt vi kan forbigå hinanden i så lang tid. Han hyggede sig med Excalibur og tævede bryst og ryg. Shooter kørte det selv samme, og formåede næsten at få mig til at skide i bukserne da han, mens jeg sad og snakkede med søde Lise, hvem der iøvrigt duftede af jordbær i dag, stak hovedet helt tæt op mod min venstre kind, så da jeg vendte mig for at se i hans retning nær var røget ned af bænken.

Siden lavede time out da jeg smed mit OPRINDELIGE indlæg ind, sikke noget fucking lort. SKIDT OG KANEL!

Der var en livlig debat i dag om hvorvidt dette nummer holder - det kan jeg fortælle jer, at det gør det. Især delen fra 1:23 frem er sublimt. Yeah!
Brugeravatar

Jeg har i dag ikke bedrevet det store, jeg brugte det meste af min formiddag på at sidde og lege med keyboard. Jeg fandt på en utrolig lækker arpeggio, som sikkert er brugt et utal af steder før, men den lød utrolig lækkert. Måske jeg lægger den op en dag, måske ikke.
Jeg skal i morgen, så frem tingene udarter sig som planlagt, ind på Strøget for at se på poncho med Shooter. Jeg fandt en nepalonian shop derinde af, som har de vildeste garments i alle mulige farver.

Jeg vil anbefale denne playlist, den er lavet af Szary, den ene af de to fra Modeselektor, men er ganske tålelig at lytte igennem. Husker I at danse når I er hjemme i hytten og lytter til musik? Det er vigtigt.

FLAT FLY PRESS 30X0 R150
8 x 37,5
6 x 40
6 x 40
6 x 40
5 x 40
5 x 40
5 x 40

INCLINE FLY PRESS 29 GRADER - 21X0 R90
5 x 37,5
7 x 32,5
7 x 32,5
6 x 32,5
4 x 32,5

SLIGHT DECLINE PRESS 20X0 R90
6 x 37,5
7 x 32,5
7 x 32,5
6 x 32,5
5 x 32,5

Jeg fik målt hvor lidt decline bænken er, det er hele 4 grader vi snakker om. Wow, ikke sandt?

SLIGHT DECLINE FLY PRESS 50X0 R60
6 x 25
6 x 25
5 x 25
5 x 25
5 x 25

En fin lille omgang. The Valkyrie var at finde i klubben i dag, hun fik et stort kram. Jeg vil gerne lave en opfølgning på hele JordbærLise-sagen fra i går. Jeg snuste i dag til hende, og hun duftede desværre ikke af jordbær men i stedet af en ukendt parfume, der dog også var god. Gibbons trænede ben, Shooter trænede ben, Kong JADANI trænede ben. Jeg tog i dag et billed af JADANI fordi han så fucking sjov ud i sine røde tights og gule t-shirt, sjovere blev det da han valgte at squatte med røde og gule skiver. HAHAHA!

Som lovet, et billed af Kong JADANI.
Billede

Hvis I skulle være i tvivl, så laver jeg gas. Jeg har dog taget et billed af den sagnomspundne konge, men det vil jeg ikke lægge op.

Jeg frekventerede derefter Super Best med Shooter, vi var de sidste kunder i butikken. Bagefter sad vi på vores bænk og sludrede en masse. Shooter havde i dag sin afstumpede skjorte på, den gør han sig utrolig godt i. Jeg selv havde min grønne trademark trøje på, den lugtede helt utrolig grimt, jeg havde endda varslet om at vaske mit tøj i går, hvilket jeg også delvist fik gjort, men altså ikke denne trøje, den grønne.
Brugeravatar

Venner, i dag har jeg været på stranden. Jeg stod halv tidligt op, dvs. halv elleve, og dunsede lidt rundt. Så gik det op for mig, at det var skyfrit udenfor, så jeg lagde mig ud i baggården med en bog, jeg fik dog ikke læst så meget som jeg ville, der lå en halvfed trunte lidt væk fra mig med shortsene trukket op i mellem ballerne, og lad mig sige det lige ud - jeg var draget af hendes store tykke numse. Et irritationsmoment, for jeg ville gerne læse min bog.

Senere tog jeg som sagt på stranden med Shooter. Vi så en asiat med en forfærdelig fysik. Godt krudtet, masser af tan og synthol i arme og skuldre. Han kiggede en del på Shooter da han passerede, hvilket jeg sådan set godt kan forstå siden hans, Shooters, arme næsten matchede hans. Asiatens ben var dog en helt anden historie, små og usle. Ingen røv. Bare ussel at se på. Hans kæreste var også forfærdelig. Alt var forfærdeligt omkring denne mand.
Vi badede en del, bomber hist og her og vælten i vandet fra skuldrene af hinanden, eller det er faktisk løgn, det var kun mig der væltede i skuldrene fra Shooters skuldre. Jeg turde ikke have ham på mine skuldre. Folk må have troet jeg var hans lille boytoy.

Jeg synes det her nummer er meget dreamy. Jeg gad godt se Luke live. Han er blevet meget interessant efter han er skiftet til Ableton Live,da det tillader ham - ligesom mange andre, der bruger programmet - at "spille" sin musik live, altså ikke blot at trykke play og så justere forskellige filtre, som mange andre DJs har for vane.

SAFETY-BAR SQUAT - ONE AND A QUARTER REP 40X0 R180
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100

De første tre sæt var mere overkommelige end sidst, hvilket skyldes at det i dag var quarter reps i stedet for half reps. De sidste to sæt tog benene væk under mig, jeg blev halvsvimmel og fik strongback'et den lidt op, dog stadig med glute activation.

DUMBBELL SQUAT ON THE SLANT BOARD R120
20 x 20 i hver hånd
20 x 20
15 x 20
20 x 17,5
20 x 17,5
20 x 17,5

Ingen tempomanipulation i dag, eller i hvert fald ingen fokus på det.

BULGARIAN SPLIT SQUAT 20X0 R60
8 x 17,5 i hver hånd
8 x 17,5
6 x 17,5 1 sekund i bunden
6 x 17,5 1 sekund i bunden

Sikke en sveddryppende affære. Jeg faldt efterfølgende i søvn på det flyvende tæppe med fødderne oppe på en bænk. Jeg var simpelthen nødt til at lægge ned efter den træning, jeg følte hele tiden jeg ikke kunne få ilt nok. Svimmel og lidt rundt på gulvet - og det skyldtes ikke vandmangel. Jeg blev vækket af vagten Johnny der kom ned, hvilket held.

Da jeg kom hjem lå jeg ned i tre timer, spiste mad, og har ligget ned i to timer igen. Jeg går snart i seng.
Brugeravatar

Gad vide om hans kæreste ved at hans arme er proppet med lort, eller om han også forsøger at narre hende sådan som han forsøger at narre alle andre?

Billede

Billede
Og dog. Jeg synes vi er for kritiske. Ham japaneren har jo bare fyldt sine arme med olie så han har noget back-up tanning oil hvis nu han skulle glemme den derhjemme. Det samme gælder ham der Per med proooodeeeinpandekagerne fra bodylab videoen. Masser af olie til madlavningen i armene hvis nu køkkenet skulle løbe tør.

ST0P TH3 H4T3
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

HAHAHA! Sikke i hygger jer.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

Wow det ser lidt voldsomt ud på det sidste billede. Som om hans arm bare er en klump.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Husker denne tosse fra dengang jeg trænede i FW i Århusgade.

Hans træninger var (er) meget Jason Huh Approved.

Jeg husker, at han uprovokeret gik rundt og prøvede at sælge boler til pure unge drenge. Som en anden asiat i en storby, der desperat prøver at afsætte kopivare til alle forbipasserende.
Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

I just say... :mrgreen:

Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Jeg ville ønske, jeg stadig kunne bruge en hel dag på at lege med Star Wars legetøj ude i min gamle have.

A1 SEATED DUMBBELL PRESS W/ HAMMERGRIP 86 GRADER - 30X0 R60
6 x 30
4 x 30
4 x 30
4 x 30
4 x 30
4 x 30

En tilbagegang ifht. sidst, jeg lægger øvelsen på hylden de næste fire uger. Sidste rep var strukket over 5-6 sekunder.

A2 ALT. DUMBBELL CURL 30X0 R60
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5
6 x 27,5

B1 PUSHDOWN WITH U-BAR 20X0 R30
14 x 35
9 x 40
9 x 40
9 x 40
9 x 40
11 x 35

B2 HAMMERCURL 20X0 R30
11 x 20
9 x 20
9 x 20
10 x 17,5
8 x 17,5
9 x 17,5

DUMBBELL LATERAL RAISE 2010
20 x 6,5
20 x 6,5

ONE-ARM PREACHER CURL 20X0
10 x 13
8 x 13

Hvis man ser bort fra de skuffende løft, så var dagens træning god. Jeg svedte abnormt meget, men skal jeg være helt ærlig så var det noget lort, så jeg ryster posen næste gang. Jeg slog næsten Shanto ihjel til træning i dag da han reppede ud i en tung 5'er i squat. Jeg skulle egentlig have sagt, han blot skulle racke stangen efter 4 reps men jeg kender ikke hans løftestil så godt, at jeg ikke kunne læse han var færdig. Stangen stallede halvvejs på femte rep og selv ved min håndkraft kom han ikke helt ud af hullet og måtte i stedet droppe stangen. No harm done, heldigvis. PUUUHA. Jeg havde efterfølgende dårlig samvittighed.
Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster