Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1491
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1488

Følg bodybuilding.dk på

Hvad tjener i? :-)

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Bendtner52 skrev:
Jmt skrev:Det grænser sig til topmålet af arrogance at tro man har regnet den ud som 3. års HHX'er.

Jeg gik også i klasse med en flok hardcore LA-tilhængere dengang. Fælles for alle var, at de havde deres på det tørre og ikke havde skyggen af empati for arbejdsløse og fattige. "De kan bare tage sig sammen".

Selvom jeg er enig med LA på mange områder, så frygter jeg lidt at hele ideen om "wohoo, frihed, egen lykkes smed, mindre skat, flere penge mellem hænderne, jajajaja" vil blive lidt ala THE LAND OF THE FREE, også kendt som USA. Mere ulighed.

Du har desuden ikke svaret på et oprindelige spørgsmål:
Hvad ville der ske hvis SUen helt blev fjernet eller sat ned? Og hvor meget skal den sættes ned?

Det er nemt nok at lire en eller anden smuk (og til tider utopisk) ide af fra mærkesagerne. Noget andet er hvad der ville ske i virkeligheden. Forhold dig til det og svar på det - så kan det være du vil ende med at fremstå som en, der faktisk ved hvad han snakker om.

Danmark bliver aldrig som USA mht. frihed og ulighed, i så fald skal der ske noget nær en revolution. Dette er heller ikke LAs mål! LA er faktisk et arbejderparti (dog støtter de også de rige), de er bare utroligt misforstået af store dele af befolkningen. Et eksempel på dette er folk, der tror, at LA kun tænker på de rige, hvilket er helt forkert. De vil fx indføre, at man ikke betaler skat af de første 7.000 kr af sin indtægt, hvilket vil give en meget større frihed til lavtlønnede folk. En halvering af selskabsskatten må vi da gå ud fra, at det vil skabe flere arbejdspladser, hvilket vil føre flere i job.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 120.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Bendtner52 skrev:
Jmt skrev:Det grænser sig til topmålet af arrogance at tro man har regnet den ud som 3. års HHX'er.

Jeg gik også i klasse med en flok hardcore LA-tilhængere dengang. Fælles for alle var, at de havde deres på det tørre og ikke havde skyggen af empati for arbejdsløse og fattige. "De kan bare tage sig sammen".

Selvom jeg er enig med LA på mange områder, så frygter jeg lidt at hele ideen om "wohoo, frihed, egen lykkes smed, mindre skat, flere penge mellem hænderne, jajajaja" vil blive lidt ala THE LAND OF THE FREE, også kendt som USA. Mere ulighed.

Hvad ville der ske hvis SUen helt blev fjernet eller sat ned? Og hvor meget skal den sættes ned?

Det er nemt nok at lire en eller anden smuk (og til tider utopisk) ide af fra mærkesagerne. Noget andet er hvad der ville ske i virkeligheden. Forhold dig til det og svar på det - så kan det være du vil ende med at fremstå som en, der faktisk ved hvad han snakker om.

Danmark bliver aldrig som USA mht. frihed og ulighed, i så fald skal der ske noget nær en revolution. Dette er heller ikke LAs mål! LA er faktisk et arbejderparti, de er bare utroligt misforstået af store dele af befolkningen. Et eksempel på dette er folk, der tror, at LA kun tænker på de rige, hvilket er helt forkert. De vil fx indføre, at man ikke betaler skat af de første 7.000 kr af sin indtægt, hvilket vil give en meget større frihed til lavtlønnede folk. En halvering af selskabsskatten må vi da gå ud fra, at det vil skabe flere arbejdspladser, hvilket vil føre flere i job.[/quote

Det er generelt misforstået at nogen ideologier, af de gængse, ikke forsøger at få løftet hele samfundet. Den liberale ideologi går vel ud på at når alle arbejder i deres egen interesse skaber det maksimalt output og derved sikrer arbejde til flest mulige. At den usynlige hånd så ikke er øjeblikkeligt korrektiv er umiddelbart et problem med ideologien, men kommer vi noget nærmere?

At mange unge fra gode hjem render og prædker liberalisme og frihed, bunder vel primært i manglende forståelse, og har kun for øje at når man tjener mange penge er høj skat en dårlig ide. Alt for mange er efter liberalisterne for at være egoister, men dette er jo også dybt godnat.

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

MagDG skrev:
Bendtner52 skrev:

Danmark bliver aldrig som USA mht. frihed og ulighed, i så fald skal der ske noget nær en revolution. Dette er heller ikke LAs mål! LA er faktisk et arbejderparti, de er bare utroligt misforstået af store dele af befolkningen. Et eksempel på dette er folk, der tror, at LA kun tænker på de rige, hvilket er helt forkert. De vil fx indføre, at man ikke betaler skat af de første 7.000 kr af sin indtægt, hvilket vil give en meget større frihed til lavtlønnede folk. En halvering af selskabsskatten må vi da gå ud fra, at det vil skabe flere arbejdspladser, hvilket vil føre flere i job.

Det er generelt misforstået at nogen ideologier, af de gængse, ikke forsøger at få løftet hele samfundet. Den liberale ideologi går vel ud på at når alle arbejder i deres egen interesse skaber det maksimalt output og derved sikrer arbejde til flest mulige. At den usynlige hånd så ikke er øjeblikkeligt korrektiv er umiddelbart et problem med ideologien, men kommer vi noget nærmere?

At mange unge fra gode hjem render og prædker liberalisme og frihed, bunder vel primært i manglende forståelse, og har kun for øje at når man tjener mange penge er høj skat en dårlig ide. Alt for mange er efter liberalisterne for at være egoister, men dette er jo også dybt godnat.[/quote]
LA prøver jo bare at gøre alle rigere. De accepterer bare, at hvis det er ulighed, der skal til for, at de fattigere bliver rigere, jamen så er det, der skal til.

Styrkeliste

Larsjensen skrev:For det første til alle jer der mener mine forældre er mega rige osv. De er gymnasielærer, så det har intet med det og gøre.
Til jer der mener, at jeg stemmer liberal alliance fordi der er sejt osv. Sikke en omgang bullshit. Det gør jeg fordi jeg mener, at det er den vej der skal gås før DK bliver rigere og derved kan skabe en masse nye muligheder.

Hvis Liberal alliance kommer til magten, vil det blive nemmere for danske virksomheder at blive etableret. Det vil betyde vi i DK, får flere mellemstore og store virksomheder især. Det vil i sig selv, skabe en masse arbejdspladser.

Gymnasielærere i den aldersklasse og med høj anciennitet tjener omkring 500k om året.

Dem er der to af i din husstand. En husstand, som for øvrigt, er fra akademisk baggrund. Du er en af dem, der har gode kår. Lad være med at lade som noget andet.

Den her tråd er kørt helt af sporet. Mit studie er 30+ timer om ugen. Hvorfor skal jeg ikke have 5.000kr for det? Det er en tredjedel af dagpengesatsen for nyuddannede bachelorer. Det er mindre end kontanthjælp.

ITT: Børn uden forstand på samfundsstruktur der argumenterer ved at poste liberal-alliance partiprogrammer. LOL.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog

Ps. "Jeg fik 12 i samfundsfag på c-niveau"

LOL
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Styrkeliste

On-topic

@Awesome

Ja, jeg er også super glad for det. Jeg føler rent faktisk, at jeg får lov til at gøre en forskel i andre menneskers liv. Det er enormt givende. Er du pædagog?
Brugeravatar

Styrkeliste

Der er altid to mulige forløb når sådan en tråd kommer af sporet.

En person starter med at komme med en kontroversiel udtalelse, som for det meste mildest talt er dum.

1 Scenarie: Personen bliver overrumplet af evidens og viden, og vælger at trække sig.
2 Scenarie: Moderatorer truer med advarsel og låser tråden.

Men det er en af de sjovere tråde, alene det at Joachim Olsen er med i partiet, skulle afskræmme enhver fra LA, ja du læste korrekt Joachim Olsen, som ikke engang kan føre en savlig debat mod ”dovne Robert”.

OT:
Fodboldommer 1-2K om måneden
The god is here, brah.

Følg mig på bodyspace

CatharsisBrah

Reputation point: 30

Son of Zelus skrev:Der er altid to mulige forløb når sådan en tråd kommer af sporet.
OT:

Hvor henne i landet dømmer du? :)
- Er også selv fodbolddommer :D

Styrkeliste

Bendtner52 skrev:
Son of Zelus skrev:Der er altid to mulige forløb når sådan en tråd kommer af sporet.
OT:

Vestjylland :)

Hva med dig?
The god is here, brah.

Følg mig på bodyspace

CatharsisBrah

Son of Zelus skrev:
Bendtner52 skrev:
OT:

Hva med dig?

Fyn. Jeg er 15 år, så jeg har målsætninger om at komme langt med det. :)

Styrkeliste

Bendtner52 skrev:
Son of Zelus skrev:
Bendtner52 skrev:
OT:

Hva med dig?

Uden det her bliver for meget OFT

Så med den indstilling bliver det svært :) Hvis du kan holde de gamle ud, så har du måske en chance :D
The god is here, brah.

Følg mig på bodyspace

CatharsisBrah

Kommer lidt an på hvor mange kunderne jeg har på Istedgade fredag og lørdag.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Kostplan: Vis kostplan

Son of Zelus skrev:
Bendtner52 skrev:
Son of Zelus skrev:
Bendtner52 skrev:
OT:

Hva med dig?

Så med den indstilling bliver det svært :) Hvis du kan holde de gamle ud, så har du måske en chance :D

OFT?
Det gælder vel mere om at kunne håndtere dem end at holde ud :D

Styrkeliste

Har lige omkring 7000 udbetalt hver måned. Er elev som klinisk tandteknikerassistent :) og nej - jeg er ikke en af dem der holder suget.
Men hvad ved jeg..

Reputation point: 55

TrexMode skrev:On-topic

@Awesome

Ja, jeg er også super glad for det. Jeg føler rent faktisk, at jeg får lov til at gøre en forskel i andre menneskers liv. Det er enormt givende. Er du pædagog?

Det er nemlig også sådan noget jeg tænker...det må da være fedt...:-)

Nej jeg er desværre "kun" pædagogisk assistent, men regner med at jeg på sigt kan tage pædagogen på merit eller fjernstudie...jeg synes lidt assistent-uddannelsen er blevet gjort til en joke, fordi kommunerne sender hvem som helst på seminariet, hvis de ikke lige ved hvad de skal stille op med dem...:-(
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Bendtner52 skrev:
Son of Zelus skrev:
Bendtner52 skrev:
Son of Zelus skrev:
Bendtner52 skrev:
OT:

Hva med dig?

OFT?

Det var ikke spillerne jeg mente :wink:
The god is here, brah.

Følg mig på bodyspace

CatharsisBrah

Tjerner 73kr i timen før skat som anden års tømmerlærling... Så længe man bor hjemmet er det lågsus.

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Tjener ~208 kr i timen som ufaglært vikar ved en større vindmøllefabrikant, så kan det ikke betale sig at bruge min tømrer uddannelse
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00

Sagde op her for nylig, så lige pt. får jeg kun SU. Jeg har det sidste år arbejdet som telefonsælger. Lønnen afhang af mine salgstal, så timelønnen kunne svinge mellem 170-280 kr i timen. Uden tvivl det studiejob med bedst løn, hvis man har talent indenfor salg. Men hold kæft et slave job.

Son of Zelus skrev:
Bendtner52 skrev:
Son of Zelus skrev:
Bendtner52 skrev:
Son of Zelus skrev:
Bendtner52 skrev:
OT:

Hva med dig?

OFT?

Det var ikke spillerne jeg mente :wink:

Nå okay ;)
Så må det være kollegaerne eller udviklerne? :D

Styrkeliste

ukendtfyr skrev:Sagde op her for nylig, så lige pt. får jeg kun SU. Jeg har det sidste år arbejdet som telefonsælger. Lønnen afhang af mine salgstal, så timelønnen kunne svinge mellem 170-280 kr i timen. Uden tvivl det studiejob med bedst løn, hvis man har talent indenfor salg. Men hold kæft et slave job.

Har også kun hørt dårligt om den branche :-k
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 160.00

Galleri: Vis galleri (3)

2. års revisorelev => 16.200 pr. md. / brutto => 101,04 kr. pr. time.

Jukkaboy skrev:
JannikJ skrev:H&M Fuldtids ~ 15 Udbetalt.
Youtube Marketing ~ 4-11 Udbetalt.
:8

YT marketing, explain?:)

Google "YouTube partner" og sæt i gang
Brugeravatar

Geografisk sted: swoletown

Galleri: Vis galleri (1)

TheBozo skrev:
Jukkaboy skrev:
JannikJ skrev:H&M Fuldtids ~ 15 Udbetalt.
Youtube Marketing ~ 4-11 Udbetalt.
:8

YT marketing, explain?:)

Google "YouTube partner" og sæt i gang

Jeg er blevet pisse rig på mine Youtube videoer. Tror allerede jeg har tjent fucking 400 kr på et år.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Update... er steget 60 tusind, så års lønnen hedder nu 495 tkr

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

Spexe skrev:Update... er steget 60 tusind, så års lønnen hedder nu 495 tkr

Ok.

Reputation point: 45

Styrkeliste

har tjent mellem 450.000-600.000 de sidste par år. I 2014 har jeg tjent 570.000kr
Er uddannet sygeplejerske og har arbejdet i 12 år. Arbejder ca. 40 timer om ugen, mest nattevagter.

528.000,- inkl. pension.
Er Hospitalsfysiker og arbejder i Region Nord.
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

Reputation point: 415

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Studerende på STX samt fritidsjob i Føtex, giver mellem 4-8k udbetalt hver mdr, så det er lige til at klare som hjemmeboende og mere eller mindre forkælet. Sætter i hvertfald pris på det hele :-)

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fyn

Træner her: Fitness Syd

SU på de lidt over 5000! Fucking bigspender. Jeg er glad for jeg er ligeglade med mode, bajer og gadgets eller havde jeg været fucked.
Brugeravatar

Reputation point: 75

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00

ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic

Brugere online