Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65670 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049572 indlæg i 100421 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1003
Medlemmer: 4
Skjulte: 1
Gæster: 998

Følg bodybuilding.dk på

Score i sit center?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Efter træning idag havde jeg en snak med en veninde om det at invitere folk ud i træningscentret. Om det bare er fuldstændig "forbudt" eller...? Hun mente at nogen nok ville finde det træls, eftersom man er der for at træne og ikke for at score.

Samtalen opstod fordi at der er den her gut derinde som jeg synes ser meget spændende ud, det er bare sjældent at vi træner på samme tidspunkt og derfor ser jeg ham ikke så meget. Overvejer så at tage chancen og snakke lidt med ham næste gang jeg ser ham - spørge om vi skal dele en shake på bænken, eller muligvis finder min hjerne på noget klogere at sige, man kan da håbe.


Hvordan ville i ha' det med sådan en henvendelse?
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Gør det da. Jeg ville personligt ikke have noget problem med det :wink:
Følg min logbog her: Log med Gosser
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1518
Tilmeldt: 29. jul 2008, 19:03
Geografisk sted: Kolding
 
Træner her: Fitness World Kolding
Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 237.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan



Do it!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator
 
Reputation point: 257
 
Indlæg: 17387
Tilmeldt: 15. jun 2006, 18:10
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 275.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Gør det! :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Som min gode ven Nike, ville sige det..

JUST DO IT!
If you don't like what you're doing, then don't do it..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 113
Tilmeldt: 5. jul 2012, 21:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Desværre, jeg er gift :mrgreen:
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 4606
Tilmeldt: 19. maj 2012, 14:36
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LOL WUT M8 JUST DO IT. Du er en pige. Alle drenge ville approve. Ca.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 589
Tilmeldt: 25. jan 2012, 16:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 999.00
- Squat: 999.00
- Dødløft: 999.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der er ikke mange der gør det, men sikker fordi (vi) de, er pisse-ræde for det =D> GOGOGO
 
Reputation point: 232
 
Indlæg: 5111
Tilmeldt: 26. okt 2012, 16:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MathiasLaustrup skrev:LOL WUT M8 JUST DO IT. Du er en pige. Alle drenge ville approve. Ca.


aaaaargh det mener du vel ikk, der må da være nogen der har en standard :-)
Before you ask!! how much does it look like im benchpressing ???
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 464
Tilmeldt: 24. jan 2012, 21:29
Geografisk sted: midtjylland
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvis det er mig, hvilket jeg forestiller mig, kan du bare gøre det. Jeg er nemlig god til kvinder.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg oplevede engang en mand af anden etnisk herkomst, der mere eller mindre firede til en ung dansk pige som blev ufrivilligt holdt som gidsel. Han var desuden iført cowboybukser, mens han dyrkede cardio. Gode gamle Fitness World.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DELE EN SHAKE PÅ BÆNKEN!?!?!

DREAAAMZZZ GIIIRL

Man skal dog passe på med at skide for meget hvor man æder, det kan være farligt :)
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Sydsjælland
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ser ud til at jeg bare skal springe ud i det.. :D
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du vil sikkert gøre hans dag mange gange bedre ved at henvende dig. Det er sjældent, at piger tager initiativet. Det kan kun give et + :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 120
Tilmeldt: 21. jun 2012, 22:36
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lad være. Piger skal være ekstremt varsomme for ikke at falde i desperate-båsen, og det du lyder til at have gang lyder yderst betænkeligt. Skal du endelig gøre noget så vær fucking casual omkring det, jeg har én enkelt gang vendt check-in lappen og skrevet mit nummer på og givet det til en pige med et "kaffe?" på. Det er i forvejen langt over stregen, men kan du måske slippe afsted med. Et full-blown war cry ved pulldown tårnet er alt alt for sultent.

edit: medmindre du bare vil eksekvere ham i soveværelset, så er alt selvfølgeligt fair game.
Sidst rettet af Moody 15. jan 2013, 20:26, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



katouler skrev:Jeg oplevede engang en mand af anden etnisk herkomst, der mere eller mindre firede til en ung dansk pige som blev ufrivilligt holdt som gidsel. Han var desuden iført cowboybukser, mens han dyrkede cardio. Gode gamle Fitness World.


Good old. Har hørt mange lignende historier fra piger jeg kender der træner i FW på jens baggesens.



Men det er fint som kvinde.
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 998
Tilmeldt: 3. maj 2009, 12:30
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



EmilB skrev:
katouler skrev:Jeg oplevede engang en mand af anden etnisk herkomst, der mere eller mindre firede til en ung dansk pige som blev ufrivilligt holdt som gidsel. Han var desuden iført cowboybukser, mens han dyrkede cardio. Gode gamle Fitness World.


Good old. Har hørt mange lignende historier fra piger jeg kender der træner i FW på jens baggesens.



Men det er fint som kvinde.

Det her drama (det varede vel 30 min, hvor mig og min makker nærmest rullede på gulvet af grin) udspillede sig nu i afdelingen i Viby. Både pigen og hendes veninde var mere eller mindre i chok.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Moody skrev:Lad være. Piger skal være ekstremt varsomme for ikke at falde i desperate-båsen, og det du lyder til at have gang lyder yderst betænkeligt. Skal du endelig gøre noget så vær fucking casual omkring det, jeg har én enkelt gang vendt check-in lappen og skrevet mit nummer på og givet det til en pige med et "kaffe?" på. Det er i forvejen langt over stregen, men kan du måske slippe afsted med. Et full-blown war cry ved pulldown tårnet er alt alt for sultent.

edit: medmindre du bare vil eksekvere ham i soveværelset, så er alt selvfølgeligt fair game.


Dette. Vil du bare have hans lede fede hvede, så go for it. Hvis du ikke bare er interesseret i hans fede, så gør som moody siger
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2591
Tilmeldt: 16. jun 2009, 16:35
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moody skrev:Lad være. Piger skal være ekstremt varsomme for ikke at falde i desperate-båsen, og det du lyder til at have gang lyder yderst betænkeligt. Skal du endelig gøre noget så vær fucking casual omkring det, jeg har én enkelt gang vendt check-in lappen og skrevet mit nummer på og givet det til en pige med et "kaffe?" på. Det er i forvejen langt over stregen, men kan du måske slippe afsted med. Et full-blown war cry ved pulldown tårnet er alt alt for sultent.

edit: medmindre du bare vil eksekvere ham i soveværelset, så er alt selvfølgeligt fair game.

Hvorfor Moody?

Hvorfor skulle man ikke kunne møde en person til et potentielt parforhold i et fitnesscenter. Der er over en halv million medlemmer i de danske fitnesscentre - det er da et bedre sted at føre en samtale med en potentiel interesse, end på et fucking diskotek hvor man ikke kan høre hinanden, og ikke kan se hvem fanden man snakker med i mørket.

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være "desperat" at lave kontakten i et fitnesscenter - i forhold til i bylivet (hvor det vel er normen)
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:
Moody skrev:Lad være. Piger skal være ekstremt varsomme for ikke at falde i desperate-båsen, og det du lyder til at have gang lyder yderst betænkeligt. Skal du endelig gøre noget så vær fucking casual omkring det, jeg har én enkelt gang vendt check-in lappen og skrevet mit nummer på og givet det til en pige med et "kaffe?" på. Det er i forvejen langt over stregen, men kan du måske slippe afsted med. Et full-blown war cry ved pulldown tårnet er alt alt for sultent.

edit: medmindre du bare vil eksekvere ham i soveværelset, så er alt selvfølgeligt fair game.

Hvorfor Moody?

Hvorfor skulle man ikke kunne møde en person til et potentielt parforhold i et fitnesscenter. Der er over en halv million medlemmer i de danske fitnesscentre - det er da et bedre sted at føre en samtale med en potentiel interesse, end på et fucking diskotek hvor man ikke kan høre hinanden, og ikke kan se hvem fanden man snakker med i mørket.

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være "desperat" at lave kontakten i et fitnesscenter - i forhold til i bylivet (hvor det vel er normen)


My words..
 
Reputation point: 232
 
Indlæg: 5111
Tilmeldt: 26. okt 2012, 16:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



You miss 100% of the shots you don't take!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 220
Tilmeldt: 20. jun 2012, 13:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har altså lidt svært ved at se det er desperat at henvende sig ordentligt til folk? Et stykke papir med et nummer og kaffe? på, ville jeg højst sandsynligt smide ud, fordi det for mig er et tegn på at man er for genert til at tage ordentlig kontakt.

Hvis jeg bare ville knalde ham, kunne jeg give ham en seddel med mit nummer og "skal jeg squatte over din pik?" på, meeeen det er ikke kun det jeg er ude efter...
Sidst rettet af What! 15. jan 2013, 20:43, rettet i alt 1 gang.
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvilket center træner du i?
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 6. maj 2011, 11:06
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jeg synes bare du skal gøre det, også selvom det måske ikke holder i længen. er man vel vosken mennesker der kan finde ud af at begå sig samme sted
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2996
Tilmeldt: 17. feb 2011, 12:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



What! skrev:skal jeg squatte over din pik?


Ja det kan vi da sagtens finde ud af :whistle:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 818
Tilmeldt: 15. feb 2012, 17:43
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er ekstremt fedt, når piger tager initiativ til sådan noget :D Jeg anbefaler, du bare springer ud i det. Men det er nok meget godt ikke at tage hans tid totalt, for så bliver det måske lidt træls for ham midt i træningen. En kort lille snak med et blink i øjet, en lap papir med evt. nummer på og så væk igen. Så har du ikke gjort for meget eller for lidt efter min smag. :) Held og lykke!
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 114
Tilmeldt: 16. mar 2012, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg kan kun give grønt lys for at du som pige, henvender dig til ham. Piger vil have at det er drengene der henvender sig til dem, og ikke omvendt. Og drenge er bange for at pigerne synes man er en ulækker gris hvis man henvender sig til dem.... sådan lidt i store, generaliserende træk!

Jeg ville elske at en pige henvendte sig til mig :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 576
Tilmeldt: 16. aug 2010, 14:57
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



What! skrev:Hvis jeg bare ville knalde ham, kunne jeg give ham en seddel med mit nummer og "skal jeg squatte over din pik?" på, meeeen det er ikke kun det jeg er ude efter...


:lol:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



What! skrev:Jeg har altså lidt svært ved at se det er desperat at henvende sig ordentligt til folk? Et stykke papir med et nummer og kaffe? på, ville jeg højst sandsynligt smide ud, fordi det for mig er et tegn på at man er for genert til at tage ordentlig kontakt.

Hvis jeg bare ville knalde ham, kunne jeg give ham en seddel med mit nummer og "skal jeg squatte over din pik?" på, meeeen det er ikke kun det jeg er ude efter...


ATG squats!? Hvis han afviser, er han ikke rask.
Følg min logbog her: Log med Gosser
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1518
Tilmeldt: 29. jul 2008, 19:03
Geografisk sted: Kolding
 
Træner her: Fitness World Kolding
Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 237.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan



What! skrev:Jeg har altså lidt svært ved at se det er desperat at henvende sig ordentligt til folk? Et stykke papir med et nummer og kaffe? på, ville jeg højst sandsynligt smide ud, fordi det for mig er et tegn på at man er for genert til at tage ordentlig kontakt.

Hvis jeg bare ville knalde ham, kunne jeg give ham en seddel med mit nummer og "skal jeg squatte over din pik?" på, meeeen det er ikke kun det jeg er ude efter...


Du har lige givet mig aftenens grin ! Piger med humor er win!
Jeg synes som de fleste andre også bare du skal gøre det - du har tydeligvis humor så kan ikke se det skulle kunne blive akavet eller at du skulle tabe noget på det ?
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster