Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69670 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050011 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1283
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1280

Følg bodybuilding.dk på

UDG Uge 12 / 2012

Udskriv emne

"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.

Billede

Så er vi sørme klar igen, med endnu en UDG til det nyhedshungrende BB-folk!
Jeg har i denne uge åbnet shorts-sæsonen – og anbefaler jer naturligvis at følge trop – flash de spinkle kviste, eller massive stammer, du kalder lægge. Mine egne er så tynde og blege, at jeg er overbevist om at det stankelben jeg flyttede fra badeværelset i onsdags grinte hånligt af mig..

Nåh men nok om sørgelige lille mig, lad os komme i gang!

Nyt på Bodybuilding.dk

At Sune Bak er en temmelig stærk fætter, er der forhåbentlig ikke mange her på siden der er i tvivl om – og nu er bb.dk klar med en træningsvideo med ham!

Videoen kan der kommenteres på her: ny-video-training-with-sune-bak-at-hvidovre-styrkeloft-fore-t56594.html

SandyFrink har forfattet en ny apropos, ”It's not paranoia...”

”I vil selv opleve det blandt venner og bekendte. Hvis I er intelligente og fornuftsbaserede mennesker er risikoen for at I har dumme og simple venner lavere, idet lige børn leger bedst, men der er massser af mennesker i netop din omgangskreds som har en ufornuftig indstilling til nyheder og tilværelsens trusler. I den anden ende af det spektrum har vi folk der er bekymrede og alarmerede over alt, men de vedkommer ikke denne fremstilling.

Sandheden er, der er meget få steder at føle sig tryg. Går du udenfor er der partikelforurening. Er du inden for er der muligvis PCB i din ejendom, idet dette først blev afskaffet midt 70erne og indtil da er benyttet i bl.a. meget betonbyggeri.

Rigshospitalet - Det Danske Riges hospital - er også fyldt med hormonforstyrrende stoffer. PCB hænger i luften som en giftsky inde på Riget, det stammer fra brug tilbage i 60erne og 70erne og er noget patienter, besøgende og ansatte har gået og indåndet nu i årtier. Centrum for pasteuriansk medicinsk behandling i Danmark forgiftet i en stank af hormonforurening. Det lyder som noget man opdigter.”

Bliv en smule mere paranoid ved at læse den lige her: apropos.php?page=38

Poul Haacker er ligeledes klar med en ny apropos: ”Slip CAT’en ud af sækken”

”En teknik der har været kendt af idrætsudøvere og kraftsports atleter er CAT eller Compensatory Acceleration Training. Dr. Fred Hatfield(1) gjorde styrkeløftere og fitness entusiasterne i vesten opmærksomme på teknikken. Selv brugte Hatfield teknikken til at lave verdensrekorder på stribe inden for styrkeløft.

CAT handler ganske enkelt om at løfte vægten så hurtigt som muligt i den koncentriske fase (løfte fasen). Hvis du laver bænkpres med 80kg og dit max er 120kg, så skal du presse med 120kg’s kraft, i stedet for bare at snige vægten op med et pres på lidt over 80kg. Fordelene ved denne teknik er mange, både for atleter og bodybuildere!”

”Slip CAT’en ud af sækken”: http://www.bodybuilding.dk/apropos.php?page=39

Billede

”Post et billede” har rundet imponerende 100 sider!! Igennem tiden er der blevet postet mange mærkværdiger:

Den frygtede vuvuzela..
Billede

Flotte fyre..
Billede

Efterlyste ejere..
Billede

Opfindsomme reklamer..
Billede

Gøgl er der rigeligt af i tråden! Hvis du nu føler dig lidt ekstra modig denne søndag, kan du tage et kig på den lille tegneserie som Dingo har linket til i tråden.. http://comic.naver.com/webtoon/detail.n ... 0217&no=31

Billede
”Post et billede”: post-et-billede-t37420-2970.html

Konkurrencen om månedens (bedste) træningsvideo kører stadig, og nu har nicolasvm uploadet sit bud:

Gør ham selskab i konkurrencen om 2 kg. proteinpulver her: post1315099.html#p1315099

Uden mad og drikke dur helten ikke! Den sultne BB’ers bedste ven Mr. Dingo er klar med næste uges bedste tilbud!
bb-dks-tilbudsguide-uge-13-t56670.html
Billede

Nyt fra sponsorerne

Thomas Jagd har skrevet en ny artikel for Bodylab: ”Egomain og Macho attitude”

”Jeg forstår godt folk har en ”NO PAIN NO GAIN” tilgang til deres træning. Ud fra en logisk betragtning giver det ganske god mening, at kroppen skal tvinges til at blive større og stærkere. Og det er til en vis grad også rigtigt. Men kroppen er desværre ikke indrettet sådan, at den trives med maksimalt stress hele tiden. Når man banker igennem med stenhård træning, træningspas efter træningspas, så akkumulerer man træthed, og efter et tidsrum, så vil man løbe ind i en eller anden form for overreaching. Det viser sig typisk ved, at ens styrke stagnerer, eller i værste fald falder. Et sådant træningsplateau kan vare ved i lang tid, hvis man bare fortsætter på samme måde. Mange ser det som en naturlig del af ens træning, at man bliver større og stærkere i et vist tidsrum, og så kan der gå et langt stykke tid, hvor der ikke sker noget. Sådan behøver det bare ikke være.”

Billede
Link til artiklen: http://news.bodylab.dk/artikler/2160-eg ... o-attitude

Bruger Vids

Marcus har fået den geniale idé at oprette en fælles tråd for upload af træningsvids :)
Han smed selv det første bidrag i tråden , så værs’go – et stk. hammercurl video:

Log: marcus-log-billede-update-s-49-t33553-1500.html#p1314592

Efterfølgende har Darvillo uploadet denne instruktion i hvordan man sådan liige snatcher 125 kg.

Tank ville også være med, og dødløfter 200 kg af den nemme slags:

Se flere brugervids – og smid kommentarer i den nyoprettede tråd:
faelles-traeningsvideo-trad-t56470.html

Th0mas squatter flot og dybt!

Log: thomas-squat-4x120-kg-s-18-t51491-510.html#p1316245

Euphorica dødløfter 180 kg. for 3 reps!

Log: kristian-backpictures-s-4-pr-i-dodloft-t49615-90.html#p1314083

ØbroMorten dødemansløfter 5x190 kg. i The Gym.. YEAAAAAH!

Log: obro-5x190kg-dodloft-t35674-720.html#p1316997

Thierry Sanchez sætter blandt andet rep pr. i squat ved 95 kg.

Log: the-big-easy-t53788-60.html#p1315382

Lasse Ahrendsen dødløfter og ændrer ansigtskulør på samme tid!!

Log: lasse-ahrendsen-styrkeloft-t38901-630.html#p1315868

JBTN sætter ny personlig rekord i squat, med dette løft på 130 kg!

Log: formbilleder-side-23-how-bad-do-you-want-it-t36528-690.html#p1316277

Pigehest var også gået i PR-mode, og forsøgte sig succesfuldt med et bænkpres på 73 kg:

Log: pigehestens-log-t54802-150.html#p1315169

Mikkel Leicht poster endelig lidt friske optagelser i loggen.

300 kg. squat!

Speed dødløft på 320 kg. – ”Er det et høj speed kamera det der? ellers når du ikke at fange det!'

Log: leicht-strongman-t9134-3960.html#p1316366

Hr. Kokholm filmede lidt teknik den 21. marts – og det kom der denne lille squat & bænk video ud af:

Log: tobias-kokholm-sl-logbog-t32756-780.html#p1314937

Bruger Pics

Euphorica holder os opdateret med et par friske skud af ryggen..
Billede
Billede
Log: kristian-backpictures-s-4-pr-i-dodloft-t49615-90.html#p1314083

xandernp har oprettet billedtråd:

”Hey BB, her er lige et par billeder af mig, det ene er ca. 1 - 1 ½ år gammelt og det andet er fra d. 20.02.2012.. Siden den dato har jeg nok taget ca 3 kilo på. Jeg regner med at påbegynde mit cut stille og roligt i April, tror i, at jeg ville kunne opnå nogle tilfredsstillende resultater med min nuværende bygning? Jeg synes selv mit bryst er bagud eller rettere ved jeg det er bagud, ikke så rigtig i styrke men med massen - det arbejdes der dog hårdt på pt. Jeg har desværre ikke kunnet skaffe nogle billeder af ryggen, men den er også godt med, ligeledes er jeg ret tilfreds med mine ben.”

Billede
Giv manden lidt respons i tråden: for-og-efter-tid-til-cut-t56534.html

Young One ønsker hjælp til at finde weakpoints – og øvelser der kan rette op på dem, i hans egen tråd.
Billede
Young Ones rygtråd: bedommelse-af-min-ryg-t56556.html

Garik er ved at være klar til DBFF Newcomers den 8. april – og bliver bare mere og mere cut!
Billede
Log: push-it-to-the-limit-t35958-3180.html#p1316076

Pelin er også ved at cutte lidt ned, og har indtil videre smidt 3-4 kg. Mavsen herunder er resultatet deraf..
Billede
Log: en-piges-log-om-snart-at-blive-tyndere-t52833-240.html#p1316217

Dingo havde glemt at poste dette HULK-LIKE billede fra en tur i Target!
Billede
Log: dingo-billeder-fra-bb-dag-s-183-t9136-5670.html#p1317224

anders225 har oprettet en lille billedtråd:

”Lidt trænings historie:
Har spillet fodbold siden jeg var 5-6 år gammel indtil jeg var ca. 15 år hvorefter jeg ikke rigtig lavede noget indtil jeg var 16.
Herefter begyndte jeg at gå i fitness for at holde mig i form, men det var ikke særlig seriøst træning.
Men har nu trænet seriøst med både kost og træning plan i næsten 5 måneder

Mine mål er:
Højde: 179 cm
Vægt: 84 kg

Nakke: 40 cm
Overarm: 34 cm
Underarm: 27 cm
Bryst: 106 cm
Talje: 88 cm
Hofte: 92 cm
Lår: 63 cm
Calf: 38 cm

Synes i jeg skal blive med at bulke eller passer størrelse okay til at kunne få en ordentlig overkrop til sommer sæsonen?”

Billede
”Bulk eller cut?”: bulk-eller-cut-t56674.html

Sad du og så TV2 Østjylland i går, og synes at der pludselig dukkede et bekendt ansigt op under rulleteksterne, så er det ikke uden grund!

”Dagen er gået med at lave båden klar i det gode solskinsvejr.
TV2 Østjylland kom forbi og optog forårsstemningen på havnen,
og bag rulleteksterne sidst i deres udsendelse i aften var et klip,
med mig hvor jeg skraber løs maling af kølen.”

I folkets tjeneste har jeg naturligvis fundet frem til klippet (fra 10:45), værs’go og velbekomme!
http://www.tv2oj.dk/arkiv/2012/3/24

Billede
Hennings log: hennings-log-juleformen-s-80-t6922-2400.html#p1317309

Jeres ugentlige fix af fælles pics skal i naturligvis også have..

Goddavmeddig har snydt, og tager allerede nu forskud på sommerformen!
Billede

toto_G4M3R med den klassiske Guns vs. Lats pose!
Billede
Log: styrke-og-masse-tung-traening-er-godt-t46380-300.html#p1315066

The Rookie nøjes med at sprede vinger..
Billede
Log: the-rookie-path-to-swoletown-t42866-750.html#p1317349

EffectMaster i klassisk arto-pose med swøl overarm og washboard abs!
Billede

Steffensen_8 fremviser en fornem talje/skulder ratio:
Billede
Log: steffensen-s-log-t56627.html#p1316485

Hvor Houd har anskaffet sig den skønne top, melder historien intet om – men overarmene står nu IMO meget godt dertil..
Billede
Log: en-diskodrengs-bekendelser-t53892-30.html#p1290531

Casper A har været seriøs siden 1. januar, og allerede nu hænger der et præsentable triceps på manden:
Billede

Fælles billeder: faelles-billedeupdates-t21786-3660.html

Pro Vids

Johnnie Jackson træner ben i Metroflex!

Johnnie Jackson training: post1315710.html#p1315710

Melvin Anthony var på scenen i forbindelse med IFBB Iron Man 2001 – og The Czech har postet hans optræden derfra i bodybuilding video tråden.

I samme tråd finder vi et par motivations vidzzz. Først ”Bodybuilding motivation – leave the past!”

”Bodybuilding motivation – fearless”

Gå BB-Bonanza i videotråden: post1314978.html#p1314978

Pro Pics

I bodybuilding billedtråden er der blevet postet en strib billeder, alle taget af fotografen Charles Lowthian. Virkelig flotte billeder IMO – og her er der et par eksempler:

Billede
Billede
Billede

Smukke Gunter vil også være med i tråden..
Billede

BB Billedtråd: bodybuilding-billedtrad-t25318-3240.html

..og til sidst - Time for ze ladies!

Jackie Roberts
Billede
Billede

Emelie Carlsson
Billede

Jewel Santini
Billede

Michaela Augustsson
Billede
Billede

Kristelle Sammons
Billede
Billede

PICS: KVINDER DER TRÆNER <3 : pics-kvinder-der-traener-3-t11532-1350.html

Ugens Historie

Vitus og hans magtfulde penis..

”I dag har været off, i forhold til træning, dag. Jeg har været i skole alt alt for længe og træt blev jeg. Derefter tog Mr. Gosche og jeg på tur. Vi spiste håndeller med mælk til, og til dessert fik vi McFlurry. Min med daim og Mr. Gosche's med Oreos. Min var bedst, går jeg ud fra. En ny pige i klassen troede at jeg var bøsse. Det er ikke første gang, at det sker. Jeg forstår det ikke. Jeg er indbegrebet af mand.

En lille historie om: Min mandighed, Mr. Gosche og en sød dreng.

Da solen stod højst på himmelen, for måneder tilbage, trænede jeg tit med Mr. G. Vil legede tit en leg, hvor jeg, imens han kiggede væk, fiskede min penis frem. Bum! sagde det, når han kiggede op/hen igen - så var der dømt seriøs omgang pølle. Vi grinte, gav hånd og dagen gik videre. Dette foregik oftest hjemme hos mig, hos Mr. G eller i omklædningsrummet - netop her var det lidt mere spændende, og det blev hurtigt en tradition til hver træning. Altså havde jeg, Mr. G og min penis et forholdvis godt venskab, og kendte hinanden godt.

En dag da vi trænede, dips var vi vist i gang med, gik Mr. G over stregen. Han anklagede mig for ikke at have nogen kropsbehåring, på trods af, at han talrige gange var blevet beriget med synet af min hårpragt.. Det er lige godt grov' tænkte jeg, og trak shorts og trusser ned om anklerne, tog hænderne i siden og pustede mig op. En flot penis med perfekt behåring var nu at se. Mr. Gosche blev lidt forvirret. Jeg kiggede triumferende ned af mig selv, og skulle til at sige noget smart, da jeg kigger op. Nogle meter væk sidder der en ung dreng, i en eller anden dum maskine, og kigger. Pokkers tænker jeg, og trækker bukserne op. Siden da har vi ikke set drengen.

Én der alene med sin penis' kraft, kan få en anden til at forsvinde - Se dét må være en rigtig mand!”

Penis loggen: vitus-log-of-almightiness-t52539-150.html#p1316044

Næste uge byder ifølge fjernsynets vejrgud Peter Tanev på flot forårsvejr – og det burde for de fleste være en reminder om at sommeren snart står for døren. Du har endnu et par måneder, før at du skal fylde det modsatte køn med imponade – det burde være motivation nok for de fleste til at give den 110% i centret.
Vi ses i uge 13 – UDG Over and out..

Billede
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

=D>

Words are unnecessary.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Fabelagtigt velgjort Mic!
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

good job :D
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog

Som altid er det en fornøjelse at læse UDG, og denne var bestemt ingen undtagelse! Super god UDG.
Toscanini once recorded a piece sixty five times. You know what he said when he finished? "It could be better." Think about it.

Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Kolding

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00

Intet mindre end fantastisk!