NIKE+IPOD KIT
Selve kittet består af af modtager i form af et dock-stik, som du sætter i ipod'en, og en trådløs sender som ligger skal ligge i skoen.
Jeg synes det giver mig et ekstra boost for at komme ud og løbe efter jeg har fået denne gadget. Mens man løber, så kan man trykke på center knappen, og så fortæller en mand/kvinde, hvor langt man har løbet, hvor længe man har løbet, og hvor mange min. du bruger i gennemsnit pr. kilomet.. Og specielt det sidste bruger jeg til at konkurrere mig selv. Derudover kan man have en powersong, altså man trykker på en knap, og så spilles denne sang lige for at give ekstra motivation for at klare turen fx.
Når du så har løbet, kan du ligge din løbetur ud på nike's hjemmeside, på din personlige account. Der findes også en masse features, bl.a. at man kan sætte sig mål, som at løbe 30 km. på en uge, og så kan jeg hele tiden følge med hvor langt man er nået. Men det fedeste, synes jeg, er at man får en grafisk visning over ens løbetur, jeg har tilføjet et billed af hvordan det fx kan se ud. Man kan også udfordre hinanden, i forskellige ting
Til dem som er interesseret, så koster dette kit kun 250 kr. ca, men derudover koster armbåndet og skoene ekstra, men de to sidst nævnte ting er slet ikke nødvendig hvis man er lidt kreativ!