Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kæmperen skrev:Så vidt jeg ved er Yates med suppineret greb, mens BOR er med proneret.
Sådan kører jeg dem i hvertfald.

strongman456 skrev:Jeg holder mig til bor frem for yates row. Da rimeligt mange BB'er inkl mr yates har fået revet deres biceps på den.
Old school skrev:strongman456 skrev:Jeg holder mig til bor frem for yates row. Da rimeligt mange BB'er inkl mr yates har fået revet deres biceps på den.
det kan du så nok godt regne med har lige så meget med deres AS forbrug at gøre som med alt andet

Lundique skrev:Jeg træner Yates row, enten med OH eller UH-grip, også DB rows.

Thomas Jagd skrev:Lundique skrev:Jeg træner Yates row, enten med OH eller UH-grip, også DB rows.
Yates Rows er pr. definition med UH greb.

Lundique skrev:Thomas Jagd skrev:Lundique skrev:Jeg træner Yates row, enten med OH eller UH-grip, også DB rows.
Jeg vidste jeg ville blive hængt op på den..![]()
Med samme udgangsposition, altså mere oprejst end BOR.

Thomas Jagd skrev:Lundique skrev:Thomas Jagd skrev:Lundique skrev:Jeg træner Yates row, enten med OH eller UH-grip, også DB rows.
Jeg vidste jeg ville blive hængt op på den..![]()
Med samme udgangsposition, altså mere oprejst end BOR.
Ja, okay, så kan man vel kalde det Bent over Rows med højere udgangsposition.
Det er lidt det samme som når folk kalder siddende skulderpres for military press. Det er 100 % forkert, da military presses pr. definition laves stående. Laves det siddende hedder det Seated Front Pressses.
Jeg er lidt små-fanatisk med korrekt øvelsesterminologi, så det må du lære at leve med

Thomas Jagd skrev:Jeg er lidt små-fanatisk med korrekt øvelsesterminologi, så det må du lære at leve med

rask skrev:Som den BB-begynder jeg er, ved jeg ikke hvad yates rows helt præcist er. Har undersøgt det en gang, menfandt hvis ikke helt ud af det.
^^ Har altid lavet BB BOR

Thomas Jagd skrev:Jeg er lidt små-fanatisk med korrekt øvelsesterminologi, så det må du lære at leve med

triple skrev:Forskellige svar må man sige, men det ser ud til at BOR har vundet.
Hvordan laver I jeres BOR? Er det 90 grader som schulz nævner. Det er nemlig det jeg synes gør den kompliceret.

Friche skrev:triple skrev:Forskellige svar må man sige, men det ser ud til at BOR har vundet.
Hvordan laver I jeres BOR? Er det 90 grader som schulz nævner. Det er nemlig det jeg synes gør den kompliceret.
Jeg laver den 90 grader og meget strict. Men man ser mange der bruger lænden og benene til at sætte vægten igang hvilket imo ikke er specielt hensigtsmæssigt.

triple skrev:Friche skrev:triple skrev:Forskellige svar må man sige, men det ser ud til at BOR har vundet.
Jeg laver den 90 grader og meget strict. Men man ser mange der bruger lænden og benene til at sætte vægten igang hvilket imo ikke er specielt hensigtsmæssigt.
Ok. Jamen så må jeg jo i gang med noget BOR. Men hvis man gerne vil variere er det så bedst hvis man i en periode tager yates og derefter BOR eller bare skiftevis mellem hver træningspas? Gætter på det første

Kolditz skrev:Helt klart corner rows.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster