Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vingummibamsen skrev:Hver gang vi er i Tyskland køber vi stor ind med diverse nødder. 200g Mandler eller hasselnødder sælges for under 1 euro i butikker som Lidl.

Bone-14 skrev:Lidl ER en tur til tyskland.

Mr Stiff skrev:Jeps men det er pænt mange nødder jeg skal købe for at det kan svare sig at køre helt der ned efter kun det..

Stefan86 skrev:Hvor tit / og hvor mange g. mødder spiser ? og hvilken ?

SandyFrink skrev:Nødder er noget værre lort.

kofoed skrev:SandyFrink skrev:Nødder er noget værre lort.
dine kommentare er for det meste noget værre lort, derimod er nødder ganske udemærket

SandyFrink skrev:kofoed skrev:SandyFrink skrev:Nødder er noget værre lort.
dine kommentare er for det meste noget værre lort, derimod er nødder ganske udemærket
Ved du hvad. Kofoed. Nu synes jeg altså du skal være sød.
Du skal være velkommen til at sende mig en PB hvor du fortæller mig hvilke kommentarer du er uenig i. Jeg ser frem til den, kofoed.

Wopper skrev:Hvorfor skal der være farve på alle dine indlæg? Og dine indlæg er 95 % af tiden så vanvittigt ubrugbare. Jeg fatter ikke, at du ikke for længst er blevet banned.

SandyFrink skrev:kofoed skrev:SandyFrink skrev:Nødder er noget værre lort.
Ved du hvad. Kofoed. Nu synes jeg altså du skal være sød.
Du skal være velkommen til at sende mig en PB hvor du fortæller mig hvilke kommentarer du er uenig i. Jeg ser frem til den, kofoed.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Karl Æg skrev:Wopper skrev:Hvorfor skal der være farve på alle dine indlæg? Og dine indlæg er 95 % af tiden så vanvittigt ubrugbare. Jeg fatter ikke, at du ikke for længst er blevet banned.
Skal vi nu til at banne folk for at lave ubrugbare indlæg i sjove farver? Nej ved du nu hvad.

poul hansen skrev:Sandy er en af de eneste herinde der har Balls til at nå grænserne af sit potentiale.
Hvis i vil læse brugbare indlæg kan i kigge næsten dagligt i hans log. Vanvittige træninger og vanvittig regelmæssig kost. 90% af alle herinde flueknepper detaljer som betyder uendeligt meget mindre end de to ting.

poul hansen skrev:Sandy er en af de eneste herinde der har Balls til at nå grænserne af sit potentiale.
Hvis i vil læse brugbare indlæg kan i kigge næsten dagligt i hans log. Vanvittige træninger og vanvittig regelmæssig kost. 90% af alle herinde flueknepper detaljer som betyder uendeligt meget mindre end de to ting.
Synes det er synd Sandy ikke bidrager med mere konstruktivt end han gør, for han har da helt sikkert fat i den lange ende på mange områder 

poul hansen skrev:Hvis du troede det ville hjælpe dig en lille bitte smule, ville du så drikke dit eget bræk?

poul hansen skrev:Hvis du troede det ville hjælpe dig en lille bitte smule, ville du så drikke dit eget bræk?

kofoed skrev:poul hansen skrev:Sandy er en af de eneste herinde der har Balls til at nå grænserne af sit potentiale.
og? hvis det ikke er i hans interesse at dele ud af sin viden, eller fortælle bare en lille smule om sin træning andet end "fordi det er HARDCORE"/ ligegyldigt røvpræk, kunne han vel bare logge sine træninger et et word dokument, så ville han også slippe for alle de spørgsmål, nu når han alligevel ikke gider svare på dem... eftersom over halvdelen af boardet følger så intenst med i hans log, så kunne han vel dele lidt ud..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster