Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65705 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 780
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 778

Følg bodybuilding.dk på

Interview med Thomas Jagd alias TJ.

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





Interview med Thomas Jagd.

Efter en nominering og efterfølgende afstemning her på bordet, blandt brugerne, har i valgt Thomas Jagd alias TJ, der skal et smut i forhørsstolen. Jeg har taget en snak med TJ, hvilket gav følgende resultat:

Tillykke Thomas Jagd. Du vandt afstemningen på forummet om at blive interviewet som den anden bruger her på bodybuilding.dk. Et stort tillykke med sejren - klap, klap og klap =D> .



Kunne du ikke fortælle lidt omkring dig selv, hvem du er, hvor gammel er du og hvad du laver til daglig når du ikke er i træningsrummet ?


Jeg hedder Thomas Jagd, er 34 år, og har trænet i lidt over 15 år. Til dagligt læser jeg filosofi på Odense Universitet. Jeg læste oprindeligt klinisk biomekanik på Odense Universitet, men grundet personlige omstændigheder, blev jeg tvunget til at skifte studie. Men jeg ser på ingen måde mine 3 år på klinisk biomekanik studiet som spildte da, de i høj grad har opbygget det fundament jeg trækker på, når jeg besvarer spørgsmål som er anatomi og fysiologi baseret. Når jeg ikke bruger min fritid på træning, så bruger jeg meget tid på min familie og kæreste, og derudover elsker jeg at spille computerspil :)

Hvis vi ser lidt tilbage i tiden, da du stadigvæk var en ungesvend, hvorfor begyndte du så at træne?

Oprindeligt begyndte jeg at træne, fordi jeg fik konstateret Scheuerman, som er en kronisk ryglidelse. Min læge anbefalede mig at tage regelmæssigt i svømmehalen, da det efter hans udsagn ville styrke min ryg i en sådan grad, at jeg kunne leve uden gener og smerter. Jeg havde dog tidligere dyrket konkurrencesvømning i nogle år, og derfor følte jeg ikke den store trang til at hoppe i klorbasinet igen. Skæbnen ville det dog sådan, at jeg ganske få dage efter mit lægebesøg, så filmen Commando med Arnold Schwarzenegger, og da jeg så gode gamle Arnold komme gående med en massiv træstamme på skuldrene, og endnu mere massive overarme, så var jeg solgt. Jeg vidste at jeg ville bruge vægttræning til at styrke min ryg, og så samtidig prøve at opbygge en massiv og muskuløs krop.


Hvor længe har du trænet og hvilken form for træning træner du ? Her tænker jeg på styrkeløft, bodybuilding, strongman, cardio mv. ?

Jeg har som sagt trænet i godt 15 år. Til at begynde med var mit mål med træningen at blive stor. Jeg interesserede mig meget for bodybuilding, og mit egentlige mål var at blive ligeså stor som de professionelle bodybuildere. Et meget naivt mål, når man ser det i bakspejlet. Jeg fandt dog hurtigt ud af at tung træning og masser af mad og kosttilskud ikke var nok, hvis man ville nå netop dette mål. Jeg kan huske jeg var til et Dorian Yates seminar i Odense i starten af 90´erne, hvor han blev spurgt om han tog anabolske steroider, eller noget i den retning. Han besvarede ikke spørgsmålet direkte, men sagde noget i retning af "when I started high-level bodybuilding I had to make a choice....". Det stod herefter klart for mig, at man IKKE når noget indenfor konkurrence-bodybuilding, uden at tage AS. Og det var et valg jeg ikke var klar til at træffe, hvilket jeg idag er glad for. Når det kom til stykket, så havde jeg heller ikke generne til at blive bodybuilder på det plan. Det var cirka på det tidspunkt at mine mål med træningen skiftede karakter. Jeg var begyndt at læse om styrkeløftsklub i USA, Westside Barbell Club, som på det tidspunkt var relativt ukendt. Specielt i Danmark. Jeg var meget betaget af den videnskabelige og strukturerede tilgang Louie Simmons havde til hans træningsprincipper. Jeg begyndte derfor selv at lave min egen lille forskning i hvordan man bliver stærk, og skaffede mig alle de anerkendte bøger og artikler som jeg kunne skrabe til mig, i et forsøg på at skabe et solidt vidensfundament indenfor styrketræning. Jeg begyndte samtidig at træne efter Louie´s træningsprincipper, og det havde en markant effekt på min styrke og muskelmasse. Sjovt nok tog jeg mere på i kropsvægt end jeg nogensinde havde gjort på et bodybuilding program. Klart, jeg tænkte ikke så meget i korrekt ernæring som førhen, så en del af vægtene var nok også fedtmasse (hvilket jeg godt kunne se på min mave som var længere fra six-pack end nogensinde), men ikke desto mindre nåede mine overarme også det største mål nogensinde, på næsten 51 cm. Mit dødløft gik på 1½ år fra omkring 200 kg til omkring 250 kg, så jeg var ekstremt tilfreds med WSB systemets effektivitet. Det var på det tidspunkt at jeg besluttede mig for at prøve kræfter med konkurrencestyrkeløft, hvor jeg til JM 2001 fik en 3. plads i mit første og desværre også eneste stævne.


Har du et bestemt træningsprogram / træningsrutine du følger ?

Som nævnt i sidste spørgsmål, så trænede jeg i mange år efter WSB principperne, men jeg har også prøvet andre styrke-baserede programmer som Sheiko, Hatfield, Gillingham etc. Derudover har jeg også eksperimenteret med mere personlige programmer baseret på de principper som mange af de mere strukturerede programmer bygger på. Den absolut bedste succes har dog været med WSB principperne. Det hænger dog nok sammen med at jeg godt kan lide at træne hårdt. Bryder mig egentlig ikke om træningscyklusser hvor mange træner let i mange uger, før man når de tunge udfordrende vægte. Det er så både godt og skidt. Jeg er trænet i at presse mig selv hårdt i træning, hvilket er en god egenskab, men omvendt tror jeg også det var det som var skyld i at jeg til sidst kørte fast i min træning, og stod stille rent styrkeudviklingsmæssigt i meget lang tid. Med tiden mistede jeg interessen for at blive stærkere, og min træning har idag helt andre mål. Jeg træner idag mere for at vedligeholde en god portion masse og styrke, samtidig med at jeg forsøger at opbygge helt nye fysiske aspekter som jeg ikke tidligere har fokuseret på. Er begyndt at dyrke mere kardio-træning, og træner også meget alternativ træning, såsom løft af sandsæk og andre uhåndterlige ting. Så hvor min max-styrke ikke er så god som tidligere, så er jeg i langt bedre all-around form, hvilket jeg sætter stor pris på.

Billede
( Foto. TJ - dødløft )

Hvilken indvirkning har bodybuilding.dk haft på dig og/eller din træning ?

Den har som sådan ikke haft nogen indflydelse på min egen træning, men jeg ved med garanti at den har haft det på andres træning. Det er derfor for mig en stor glæde at kunne bidrage med det jeg ved omkring træning, i håb om at mange slipper for at lave de begynderfejl jeg selv lavede i sin tid.

Hvordan bibeholder du din motivation til at pakke træningstasken og tage hen i centeret gang på gang ?

Jeg behøver som sådan ikke nogen motivation for at tage til træning. Jeg ved ikke om det er fordi jeg har trænet så mange år, eller hvad det er. Men jeg føler mig simpelthen ikke godt tilpas hvis jeg ikke får trænet i længere tid. Tidligere kunne jeg træne mange år i streg, uden at misse et eneste pas. Sådan er det dog ikke mere. Det rører mig ikke, hvis jeg tager nogle dage fri fra træning. Omvendt, så kan jeg ikke undvære træning i det lange løb, og det har en helt naturlig tiltrækning, hvis jeg ikke får trænet et par dage. Det svarer lidt til folks forhold til mad. Når man går længe nok uden at få noget at spise, så føler man sult, og går ned i køkkenet og laver noget mad for at stille sulten. Jeg har det lidt på samme måde med træning. Hvis jeg ikke får trænet et par dage, så føler jeg min krop mangler det, og så sørger jeg for at få trænet ;)


Hvor meget betyder din træning så for dig og kunne du forestille dig et liv uden træning ?

Min træning betyder ikke nær så meget for mig som tidligere. Tidligere var den mit et og alt, og jeg ville opgive alt for min træning. Der er dog flere omstændigheder i mit liv, som har gjort at jeg har taget min træning op til revision. Idag er træning en del af mit liv, og er ikke samme styrende faktor som den tidligere har været. Jeg kunne dog ikke forestille mig et liv uden træning. Så længe min krop kan holde til hård træning, så længe bliver jeg ved med at træne.


Nu ved vi lidt omkring din træning, men vi ved alle, at det kun er halvdelen af resultaterne. Hvordan ser det ud med kosten ? Lever du efter kostplan eller spiser du på må og få ?

Har egentlig aldrig fulgt en kostplan. Jeg lader bare vægten bestemme hvad og hvor meget jeg spiser. Hvis jeg ønsker at tage på, så øger jeg mit madindtag indtil jeg kan se at kropsvægten begynder at flytte sig op af. Jeg er dog meget opmærksom på at jeg får omkring 2g protein pr. kg kropsvægt dagligt, og på at jeg får noget sundt fedt dagligt i form af enten nødder eller fed fisk. Ellers spiser jeg bare hvad jeg har lyst til, og der er også plads til pizza og burgere på regelmæssig basis. Hvis jeg var bodybuilder ville den tilgang nok ikke fungere, men jeg har ikke mad-disciplin nok til at være bodybuilder alligevel ;)


Billede

Nu ved vi hvordan sin kost er strikket sammen, men benytter du nogle form for kosttilskud ? Hvis ja, hvilken form og hvorfor ?

Jeg indtager dagligt proteinpulver i form af whey protein, og indtager derudover også fiskeolie kapsler, EPA-GLA kapsler og vitaminpiller. Egentligt bare grundlæggende kosttilskud som alle burde indtage hvis de var seriøse med deres træning. Jeg er ikke til et hav af kosttilskud, og foretrækker at få det meste fra min kost. Jeg har tidligere brugt kreatin, men synes ikke rigtigt det har nogen nævneværdig effekt på mig.


Har du et forbillede indenfor eller udenfor sporten, og hvorfor er denne person blevet netop dit forbillede ?

Mit absolutte forbillede må være afdøde Jon-Pall Sigmarsson, stærkmand, bodybuildere og styrkeløfter fra Island. Det var ham som vækkede min interesse i stærkmandssporten. Han havde en primitiv og brutal tilgang til træning, og var en af de mest karismatiske personer overhovedet i stærkmandssporten. Det var ham som løftede sporten, og gjorde den til godt TV. Jeg kan varmt anbefale den dokumentarfilm der er lavet over hans liv. Den kan kun være en motivationsfaktor for dem som træner for at blive stærkere.

Billede
( Foto. Jon-Pall Sigmarsson, strongman )


Hvis du skulle komme til selverkendelse og fremlyse dine positive og negative sider ?

Jeg har KUN positive sider. Nej, spøg til side. Min absolut mest negative side, er at jeg hader at tabe. Hvis jeg ikke lever op til de krav jeg stiller til mig selv, så kan jeg være i dårlig humør i flere dage. Jeg kan huske da jeg trænede WSB, så kunne succes eller fiasko på ME dagene afgøre mit humør de næste par dage. Det kan være en ret destruktiv egenskab at have kan man sige. Min mest positive side, må være at jeg elsker at hjælpe andre. Det bringer mig stor glæde, hvis jeg kan hjælpe andre mennesker. Ikke kun rent træningsmæssigt, men også på det mere menneskelige plan.


Hvordan gør man Thomas Jagd bedst glad, ked af det eller sur ?

Vejen til en mands hjerte går gennem hans mave. Siger man ikke noget i den stil ? Det gør sig ihvertilfælde gældende for mig. Et godt måltid mad i venners lag kan altid gøre mig i godt humør.

Jeg bliver ked af det, når jeg ser andre folk har det dårligt. Jeg bliver også ked af det, hvis mine nærmeste ikke har det godt. Jeg er iøvrigt også meget glad for dyr, og det kan gøre mig ekstremt ked af det, når jeg ser hvordan dyr bliver behandlet rundt omkring i verden.

Generelt er jeg ikke sur særligt længe af gangen. Men ting der kan gøre mig sur, er når folk kun tænker på sig selv. Egoisme er et helt normalt karaktertræk hos mennesker. Men når det bliver styrende i dagligdagen, så er det virkeligt uhyggeligt hvad folk kan få sig selv til. Masse sig foran i køen i supermarkedet, slås om tilbudsvarer (ja, jeg har set folk slås om en DVD i fakta), skære ind foran folk på parkeringspladsen for at få en plads osv. Den slags kan pisse mig af. Udover det, er der ikke så meget jeg kan blive sur over ;)


Til slut : 12 hurtige til Thomas:

Styrke eller masse ?

Styrke !

BB eller DB ?

BB !

Løb eller cykel ?

Løb !

Sommer eller vinter ?

Sommer !

Kat eller hund ?

Hund !

Bryster eller røv ?

Røv !

Badeferie eller oplevelsesferie ?

Oplevelsesferie !

Rig eller berømt ?

Berømt !

Simpel eller kompliceret ?

Kompliceret !

Halv fuld eller halv tom ?

Halv fuld !

Light eller original ?

Light !

Kylling eller oksekød ?

Oksekød !


Vi her på bodybuilding.dk siger tusind tak for din tid. Har du til slut et godt træningstip, et citat, vise ord eller anden form for afsluttende bemærkning til læserne ?

Et godt træningstip. Man når rigtigt langt med hård og tung træning, men man når absolut længst, hvis man ikke gør det hele tiden :)


( Jf. aftale med TJ, vil han selv oploade en træningsvideo tilknyttet denne artiklen inden for nærmeste fremtid. )


Med venlig hilsen

HAV, bodybuilding.dk.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 20. jul 2005, 21:40
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Super fed artikel. =D>

Tak til TJ og HAV
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Rigtig god artikel =D>
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2574
Tilmeldt: 11. okt 2006, 18:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rigtig god og spændende artikel :D

Super godt skrevet :) !
Uanset hvad du laver, så altid tænk positivt - Det skaber de bedste resultater!

Støt http://www.Bodyman.dk / http://www.Bodylab.dk
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1361
Tilmeldt: 4. jan 2007, 13:22
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rigtig god artikel - Gode spørgsmål, og rigtig gode uddybede svar af TJ!

Godt arbejde begge to =D>
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Fedt interview med en af de garvede folk :)

Som altid kommer der godt med kød på besvarelserne TJ ! :) :8
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4239
Tilmeldt: 17. mar 2007, 17:51
Geografisk sted: Frederikshavn
 
Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Ingen kostplan



Godt initiativ og gudt interview :)
det giver alt sammen inspiration og laering...
- Sponsored by www.pump-up.dk -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 480
Tilmeldt: 5. jun 2006, 22:28
Geografisk sted: Kbh
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan



Super spændende og nice at han har minieret effekterne af sin Schümermann gennem styrketræning. Har selv Schümann nemlig!

Good job HAV!
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rigtig godt interviewet HAV! =D> Og fedt at du gad at "stå model" til det Jagd! :)
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3471
Tilmeldt: 4. maj 2007, 12:43
Geografisk sted: Maribo
 
Træner her: Rødby Motionscenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Godt interview!

Giver godt indblik hvem TJ er, og altid spændende at læse om de mere erfarne herinde..
=D>
Hjemmeside
:Commitment:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 1. maj 2007, 11:21
Geografisk sted: Kbh s
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan



dejligt med en god artikkel og en person som også kan svare interessant....GODT GÅET :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 808
Tilmeldt: 22. jan 2007, 08:35
Geografisk sted: valby
 
Træner her: WT Center
Fitness World Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Ingen kostplan



Fedt interview :D
=D>
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Spændende læsning HAV og Jagd =D>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2878
Tilmeldt: 12. okt 2006, 08:11
Geografisk sted: Glostrup
 
Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



Rigtig god artikel der kommer omkring mange forskellige aspekter

Men hvaa TJ hvornår kommer den træningsvideo? :D
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator
 
Reputation point: 675
 
Indlæg: 8990
Tilmeldt: 13. mar 2007, 21:51
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det her interview fortjener et:"godt gået!"

God,inspirerende læsning.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 48
Tilmeldt: 1. feb 2007, 16:13
Geografisk sted: København V
 
Træner her: Fitness World Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Yes, man bliver aldrig for gammel til computerspil... Jeg har svoret at vie mine pensiondage til computerspil :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 29
Tilmeldt: 15. aug 2006, 16:23
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitness World Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Widjå? :redninja:
"The best activities for your health are pumping and humping."
- Arnold Schwarzenegger
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 674
Tilmeldt: 17. jul 2007, 21:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Havde tænkt mig at lave en større sammenklippet video, men det bliver ikke lige nu. Her er et par småklips, med lidt tunge løft :wink:

Goodmornings med 202,5 kg

http://www.youtube.com/watch?v=46QDVQmOM4U

Reverse Band dødløft 300 kg

http://www.youtube.com/watch?v=_T4wnD-XOKM

Reverse Band dødløft 320 kg

http://www.youtube.com/watch?v=D4d2sqmjEs8

Reverse Band dødløft 330 kg MISS

http://www.youtube.com/watch?v=-QexX-DCSj0

Pushpress med 110 kg

http://www.youtube.com/watch?v=yy0S7d40zSE

Smider lidt flere op senere når jeg får tid.

- Thomas
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Av! Det er godt nok nogle tunge og flotte løft =D> :8
Glæder mig til at du få klippet den store video sammen :D
__________Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1192
Tilmeldt: 27. mar 2007, 18:59
Geografisk sted: København
 
Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej
 
Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Den er evil den der dødløft med 320 -"aarrggghhh KOM SÅ!" Sådan burde alle sæt være.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Nice videoer Thomas :D

ps husk du kan sætte klippene direkte ind ved at markere linket og trykket på "youtube" knappen (samme måde som du f.eks. skriver noget med fed og kursiv).

Så skal man ikke klikke ind på alle linkene for at se den enkelte video :)


Goodmornings med 202,5 kg



Reverse Band dødløft 300 kg



Reverse Band dødløft 320 kg



Reverse Band dødløft 330 kg MISS



Pushpress med 110 kg

En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Ahhh, tak Dingo. Det skal jeg huske til næste gang :wink:
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Virkelig ond BB Goodmornings du laver =D> :thumpup:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 251
Tilmeldt: 27. jul 2007, 01:03
 
Træner her: DIT Studie
Motion og Trivsel Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Damn syge DL =D> =D>

Hvor meget tager de der smarte elastikker?
Månedens skribent: December 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4593
Tilmeldt: 22. jun 2006, 16:57
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hey Thomas, fedt interview! Du skriver du fik en 3. plads til jm, dit første og desværre eneste stævne, hvordan kan det være du ikke stiller op igen? Skadet?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator
 
Reputation point: 257
 
Indlæg: 17389
Tilmeldt: 15. jun 2006, 18:10
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 275.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



cj8000 skrev:Damn syge DL =D> =D>

Hvor meget tager de der smarte elastikker?

Så vidt jeg husker var de sat op, så de tog 70 kg fra i bunden, og slap omkring knæhøjde. Så jeg skulle selv løfte vægten fra knæene og op, og fik 70 kg hjælp i bunden, hvilket så gradvist tog af indtil knæhøjde.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Friche skrev:hey Thomas, fedt interview! Du skriver du fik en 3. plads til jm, dit første og desværre eneste stævne, hvordan kan det være du ikke stiller op igen? Skadet?

Det center som jeg var medlem af, og som jeg havde fået skaffet et medlemdsskab af DSF, lukkede desværre. Og min makker som flyttede til Horsens, og stilte herefter op for HSK. Jeg valgte så bare at træne på hobbybasis herefter.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fedt Interview.
(Jeg jeg ved godt jeg bumper en gammel tråd! og det er med fuldt overlæg, så andre kan nyde godt af dette hvis de lyster! :) )
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Sydsjælland
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



sund skrev:Fedt Interview.
(Jeg jeg ved godt jeg bumper en gammel tråd! og det er med fuldt overlæg, så andre kan nyde godt af dette hvis de lyster! :) )


Du skal ikke høre nogen hårde ord fra mig. Det var underholdende læsning, samt morsomt lige at se lidt videoer. Tak :-)
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar
 
Reputation point: 303
 
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 13. sep 2010, 18:02
Geografisk sted: Genitalien
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



sund skrev:Fedt Interview.
(Jeg jeg ved godt jeg bumper en gammel tråd! og det er med fuldt overlæg, så andre kan nyde godt af dette hvis de lyster! :) )

Det er dælme en gammel tråd/interview ja. Udemærket du rusker op i tråden :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 20. jul 2005, 21:40
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster