Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65821 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049611 indlæg i 100423 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1044
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1042

Følg bodybuilding.dk på

Ditlev Madsen modtager idrætspris

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Lol

Sidney Lee og Bjarne Riis var vel de andre nominerede.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nej nej nej nej...
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Gode klumper i sovsen.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar
 
Reputation point: 315
 
Indlæg: 5972
Tilmeldt: 31. jul 2008, 22:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det må da være en joke?

At Piotr Wozniacki kan være nomineret er mig da også en stor gåde.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Fed overskrift!
''Handicappet steroidemisbruger fik Kulturministeriets Idrætspris'' :lol:
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MC skrev:Det må da være en joke?

At Piotr Wozniacki kan være nomineret er mig da også en stor gåde.


Ja, han er jo kun træner for Danmarks vel pt. mest succesfulde idrætsudøver.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sweet jesus..

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 703
Tilmeldt: 26. nov 2007, 10:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvor fornuftigt. Per Stig Møller beviser jo bare endnu en gang at, trods han er så "belæst" - Per Stig Møller er jo åh så belæst, den store Kaj Munk ekspert, og så har han skrevet 100 bøger som ingen gider læse udover hans følles konservfascister - så fatter han ikke en skid når det kommer til stykket.
Ditlev Madsen er en ignorant løgner som lukrerer på sin selvdestruktive adfærd, den slags adfærd som for det første intet har med bodybuilding at gøre - allerede derfor er en diskussion af ham absurd i BB sammenhæng - og som for det andet er af sådan en art at der hersker bred konsensus om tåbeligheden ved hans adfærd.

Prøv at se på listen over kandidaterne. En som fx Michael Kjær - professor, for hans opbygning af idrætsmedicinsk forskningsenhed på Bispebjerg Hospital og hans betydelige indsats gennem flere år for idrætsforskningen.
Og så har vi Ditlev. Ditlev, berømt for at tage narko (hvad han belejligt undlader at nævne), og at have en imponerende ringe fysik og oppustethed kombineret med høj fedtprocent trods massivt forbrug af anabolika. Føj dertil at han har levet af vores skattepenge de sidste 13 år, og nu tilmed har modtaget 200 000 kr yderligere mens andre velfærdsydelser skæres ned og atletikklubber og idrætshuse må holde sæsonlukket pga nedskæringer, og mens en som forskeren Michael Kjær kan sidde på Bispebjerg og støve til for en ussel løn som overhovedet ikke står til mål med hans forskning. En mand som rent faktisk producerer et resultat for samfundet og forskningen. Men nej nej. Giv dog pengene til Ditlev, den notoriske løgner, som har luret en smart lille måde han kan tjene nogle penge på. Tænk han lukrerer for mine penge på at have trænet, spist, misbrugt og levet som en idiot, og nu tilmed er frontfigur for lovgivning og ADD-kontrol som kun indskrænker vores miljø og på løgnagtigt, svindelagtigt og propaganderende grundlag, og som på eksponentielt plan kun vil tage til.

Per Stig Møller har udtalt han savner intellektuelt modspil. Han kunne passende sætte sig ned og diskutere kloge ting med Ditlev.

MVH
SandyFrink
BB.dk community approved member
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det må være fordi, at han lige tog chancen og forsatte med at dope sig efter sin første blodprop/hjerneblødning. Han virker som en team-kind-of-guy, og der er ingen tvivl om, at han tog chancen for andres skyld, for at gå forrest i at vise, hvor farligt doping kan være.. Desuden har han jo sikkert levet af medisterpølse og brunsovs, og sikkert røget og sniffet som ind i helvede, han har virkelig gået forrest, når det gælder om at teste menneske kroppen, synes virkelig det er på sin plads at sådan en fucking kæmpe idiot bliver hyldet.... #-o
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fortjent...
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 772
Tilmeldt: 18. maj 2009, 15:36
Geografisk sted: swoletown
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan





LOL
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 108
Tilmeldt: 22. maj 2009, 15:44
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Imponerende fysik efter 450 000 kr forbrug af doping.

Solide bollehåndtag, gedigen omgang rygfedt på en pandekageflad bagside, imponerende 42 cm arme, solid kontormus-hals. Nåja, og så karseklipningen i forsøg på at se større ud.

Ditlev, hvad er din hemmelighed? Udover mangelfuld og doven træning kombineret med obskønt indtag af lortekost?
Sidst rettet af SandyFrink 14. dec 2010, 22:18, rettet i alt 1 gang.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Står der seriøst Mr. Danmark på ryggen af ham?
Nubretpumper
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 5. jan 2007, 21:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fandeme spild af penge og gi dem til ham!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: 29. nov 2010, 13:46
Geografisk sted: Midtsjælland
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



Misterhamper skrev:Står der seriøst Mr. Danmark på ryggen af ham?


Står der ikke "Mister Ditlev" og "Mr D"
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:
Misterhamper skrev:Står der seriøst Mr. Danmark på ryggen af ham?


Står der ikke "Mister Ditlev" og "Mr D"


Virker bare lidt overflødigt at skrive Ditlev foroven også Mr Ditlev lige nedenunder, så tror da det er for Danmark, men man kan selvfølgelig aldrig vide
Nubretpumper
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 5. jan 2007, 21:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg blev ringet op af Per Stig Møller og fik af vide jeg også var en af de nominerede.
heavy as you can go, most amount of reps, maintaining good form.. It is called bodybuilding.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 468
Tilmeldt: 9. aug 2006, 20:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



For helvede hvor er den god lol den her tråd. Man kunne også vælge at græde - men jeg griner.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4149
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:08
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Min gamle far på 54 år har sku en bedre form en Ditlev i sin "storhedstid", man kan ikke andet end at ryste på hovedet af ham Ditlev
Succes builds on failure Citat: Derek Poundstone
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 30. jun 2009, 23:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



WhiskeyDi*k skrev:
LOL

Kan ikke se hvad hans daværende form har med det arbejde han udfører at gøre og der er jo mange som ikke har styr på det de laver.Er ok at være uenig med det arbejde han laver men kan undre hvorfor at det altid bliver kritik på et lav plan med at han er dum,dårlig form osv.Syntes det er helt ok at han advarer unge folk om doping og hvis der bare er en naiv ung mand der tager det til sig er det fint.hvis der er så mange kloge hoveder her inde som kan gøre det bedre forstår jeg ikke hvorfor i ikke gør det, men er selvfølgelig lettere at kritisere andre alt imens man ikke gør noget selv.Må så til sidst tilstå at jeg hele tiden har værer overbevist om at arbejdet har været frivillig og i den gode sags tjenste og såfremt det ikke forholder sig sådan syntes jeg faktisk det er lidt usmageligt
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 27. okt 2010, 14:52
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Max skrev:
WhiskeyDi*k skrev:
LOL

Kan ikke se hvad hans daværende form har med det arbejde han udfører at gøre og der er jo mange som ikke har styr på det de laver.Er ok at være uenig med det arbejde han laver men kan undre hvorfor at det altid bliver kritik på et lav plan med at han er dum,dårlig form osv.Syntes det er helt ok at han advarer unge folk om doping og hvis der bare er en naiv ung mand der tager det til sig er det fint.hvis der er så mange kloge hoveder her inde som kan gøre det bedre forstår jeg ikke hvorfor i ikke gør det, men er selvfølgelig lettere at kritisere andre alt imens man ikke gør noget selv.Må så til sidst tilstå at jeg hele tiden har værer overbevist om at arbejdet har været frivillig og i den gode sags tjenste og såfremt det ikke forholder sig sådan syntes jeg faktisk det er lidt usmageligt


Det er jo fordi han ikke er den typiske dopingbruger, men en fucking idiot der fik en hjerneblødning efter mange år og alligevel valgte at forsætte med at dope sig så han tilsidst blev invalid.. Det er generelt fordi han ikke fatter en skid, at han er nederen og ikke fortjener anerkendelse.. Du vil seriøst ikke mene, at en der har taget stoffer i store mænger, levet af junkfood, måske sågar røget cigaretter, krudtet sig indtil en hjerneblødning og alligevel forsat efterfølgende, skal have anerkendelse? Der er jo ingen andre der tager doping, der er så fucking åndssvage og virkelig ikke fatter en meter - og hvis der er, så er de virkelig også nogle idioter, men derfor har man ikke lyst til at anerkende dem.

Var det en lille stakkel der havde kørt 2 steroidekure og fået en hjerneblødning af det, så kunne jeg faktisk godt få ondt af vedkommende og tænke "wauw, man skal virkelig holde sig fra det shit" men en idiot som Ditlev, ja, der skal jeg lede lidt efter min empati. Det er ikke dopingens skyld, det er fordi manden er en fucking idiot.
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Patetisk!

Glædeligt med en masse positive kommentarer til en person som har gjort en god sags tjeneste i modsætning til visse andre!

Dette er sgu ikke nobels litteraturpris! men en pris til en person som har gjort at godt stykke arbejde i idrættens tjeneste!

En række personer har vurderet at han har gjort et godt stykke arbejde og det skal være for mig usagt om han fortjener dette rygklap mere end andre, me faktum er at han har gjort en forskel!

Han er måske ikke en lærd foredragsholder, men han har et budskab og jeg er ikke i tvivl om at det har fanget nogle potentielle misbrugerer!!!

Man bevæger sig ned på et ekstremt lavt niveau når man begynder at nedgøre manden fordi han på alle måder har grebet genopbygningen af en BB krop helt forkert an!

Ditlevs største fejltagelse var første gang han indtog doping! Han har følt konsekvenserne på sin krop, hvad det gjorde ved ham og nu holder han foredrag for unge mennesker som er meget letpåvirkelige!!!

Dette bør i ligeledes i et vel besøgt og åbent forum respektere!

Lige en tanke hvormange unge mennesker tror i egentligt at der følger med i jeres korrespondance herinde samt respekterer og ser op til jer?

Med de udtalelser og neglisering af doping problematikken planter i automatisk positivitisme i disse unge gutters bevidsthed overfor doping som kan/vil medføre en farlig leg på et tidspunkt! Hvis der er nogen som ikke skal have denne pris bliver det helt klart ikke jer [-(
Sidst rettet af Spiderman 15. dec 2010, 11:24, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 575
Tilmeldt: 26. sep 2007, 10:45
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin88 skrev:
Max skrev:
WhiskeyDi*k skrev:
LOL

Kan ikke se hvad hans daværende form har med det arbejde han udfører at gøre og der er jo mange som ikke har styr på det de laver.Er ok at være uenig med det arbejde han laver men kan undre hvorfor at det altid bliver kritik på et lav plan med at han er dum,dårlig form osv.Syntes det er helt ok at han advarer unge folk om doping og hvis der bare er en naiv ung mand der tager det til sig er det fint.hvis der er så mange kloge hoveder her inde som kan gøre det bedre forstår jeg ikke hvorfor i ikke gør det, men er selvfølgelig lettere at kritisere andre alt imens man ikke gør noget selv.Må så til sidst tilstå at jeg hele tiden har værer overbevist om at arbejdet har været frivillig og i den gode sags tjenste og såfremt det ikke forholder sig sådan syntes jeg faktisk det er lidt usmageligt


Det er jo fordi han ikke er den typiske dopingbruger, men en fucking idiot der fik en hjerneblødning efter mange år og alligevel valgte at forsætte med at dope sig så han tilsidst blev invalid.. Det er generelt fordi han ikke fatter en skid, at han er nederen og ikke fortjener anerkendelse.. Du vil seriøst ikke mene, at en der har taget stoffer i store mænger, levet af junkfood, måske sågar røget cigaretter, krudtet sig indtil en hjerneblødning og alligevel forsat efterfølgende, skal have anerkendelse? Der er jo ingen andre der tager doping, der er så fucking åndssvage og virkelig ikke fatter en meter - og hvis der er, så er de virkelig også nogle idioter, men derfor har man ikke lyst til at anerkende dem.

Var det en lille stakkel der havde kørt 2 steroidekure og fået en hjerneblødning af det, så kunne jeg faktisk godt få ondt af vedkommende og tænke "wauw, man skal virkelig holde sig fra det shit" men en idiot som Ditlev, ja, der skal jeg lede lidt efter min empati. Det er ikke dopingens skyld, det er fordi manden er en fucking idiot.

De fleste har ikke styr på hvad de laver,meget få der har og mange der tror de har, så efter min mening er største delen af doping brugere idioter.Er jo ikke hvad han har lavet(været)han skal bedømmes på men det forbyggende arbejde han nu udfører som der så altså er nogle der mener gavner og det kan jeg ikke have ondt i røven over.Ondt af ham har jeg ikke og selvfølgelig er det selvforskyldt men det ændre jo ikke på at der er problemmer med doping blandt unge og her er han om du så syntes om det eller ej, med til at sætte fokus på emnet og få det frem til debat
Sidst rettet af Max 15. dec 2010, 11:28, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 27. okt 2010, 14:52
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Spiderman skrev:Patetisk!

Glædeligt med en masse positive kommentarer til en person som har gjort en god sags tjeneste i modsætning til visse andre!

Dette er sgu ikke nobels litteraturpris! men en pris til en person som har gjort at godt stykke arbejde i idrættens tjeneste!

En række personer har vurderet at han har gjort et godt stykke arbejde og det skal være for mig usagt om han fortjener dette rygklap mere end andre, me faktum er at han har gjort en forskel!

Han er måske ikke en lærd foredragsholder, men han har et budskab og jeg er ikke i tvivl om at det har fanget nogle potentielle misbrugerer!!!

Man bevæger sig ned på et ekstremt lavt niveau når man begynder at nedgøre manden fordi han på alle måder har grebet genopbygningen af en BB krop helt forkert an! Ditlevs største fejltagelse var f'ørste gang han indtog doping! Han har følt på sin krop hvad det gjorde ved ham og nu holder han foredrag for unge mennesker som er meget letpåvirkelige!!!

Dette bør i ligeledes i et vel besøgt og åbent forum respektere!

Lige en tanke hvormange unge mennesker tror i egentligt at der følger med i jeres korrespondance herinde samt respekterer og ser op til jer?

Med de udtalelser og neglisering af doping problematikken planter i automatisk positivitisme i disse unge gutters bevidsthed overfor doping som kan/vil medføre en farlig leg på et tidspunkt! Hvis der er nogen som ikke skal have denne pris bliver det helt klart ikke jer [-(

Helt enig =D>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 27. okt 2010, 14:52
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Spiderman skrev:Patetisk!

Glædeligt med en masse positive kommentarer til en person som har gjort en god sags tjeneste i modsætning til visse andre!

Dette er sgu ikke nobels litteraturpris! men en pris til en person som har gjort at godt stykke arbejde i idrættens tjeneste!

En række personer har vurderet at han har gjort et godt stykke arbejde og det skal være for mig usagt om han fortjener dette rygklap mere end andre, me faktum er at han har gjort en forskel!

Han er måske ikke en lærd foredragsholder, men han har et budskab og jeg er ikke i tvivl om at det har fanget nogle potentielle misbrugerer!!!

Man bevæger sig ned på et ekstremt lavt niveau når man begynder at nedgøre manden fordi han på alle måder har grebet genopbygningen af en BB krop helt forkert an!

Ditlevs største fejltagelse var første gang han indtog doping! Han har følt konsekvenserne på sin krop, hvad det gjorde ved ham og nu holder han foredrag for unge mennesker som er meget letpåvirkelige!!!

Dette bør i ligeledes i et vel besøgt og åbent forum respektere!

Lige en tanke hvormange unge mennesker tror i egentligt at der følger med i jeres korrespondance herinde samt respekterer og ser op til jer?

Med de udtalelser og neglisering af doping problematikken planter i automatisk positivitisme i disse unge gutters bevidsthed overfor doping som kan/vil medføre en farlig leg på et tidspunkt! Hvis der er nogen som ikke skal have denne pris bliver det helt klart ikke jer [-(


Det kan godt være, at man har et vist forebyggende arbejde med at fortælle unge om ulemperne ved doping, men først og fremmest må man sgu fortælle dem sandheden!!!

Doping er måske ikke ret farligt, med mindre man bruger det som Ditliv på en vildt idiotisk måde.. Men det er ekstremt vanedannende!!

Det svarer til at gå ud og advare unge om at kysse, fordi man kan få AIDS af at kysse..... Det kan man på ingen måde, men kys kan lede til sex, og sex kan lede til AIDS lad os endeligt oplyse på utilstrækkeligt og mest idiotisk vis.

Det er bare heldigt for ADD at ditlev passer ind i deres skræmme/fremfor oplyse kampagne.. ADD og Ditlev er idioter der ikke formår at forklare, hvor doping VIRKELIG er farligt..De forstår ydermere heller ikke det præventive arbejde!! I stedet for en doping karantæne skulle man have terapi.. Men sådan er verden desværre endnu ikke skruet sammen.. Vi bruger i denne verden alle vores kræfter på at skræmme de unge væk fra alt, hvad der kan være det mindste farligt for dem.. Fremfor at give dem den sikre og trygge base der gør, at de slet ikke har brug for alle de farlige ting for at føle sig glade og tilfredse.. Hele debatten om Ditlev og om det arbejde han gør er godt eller skidt handler om samfundssyn, og jeg synes samfundet STINKER som det ser ud, med hele "DF" (dansk folkeparti) metoden: Vi hører om noget der er det mindste farligt og forsøger at skræmme folk væk fra det og ellers forbyde det, i stedet for at bruge penge på bureaukrati osv. bør man kigge på, hvilke samfundsmekanismer der rent faktisk driver de usikre og ustøttede unge i dopingbrug!!

Jeg husker en af Danmarks førende psykologer stå og sige på nationalt dansk TV, at der kan være store risici forbundet med at sende børn i vuggestue før de er 2år gamle.. Hvad manden bliver nødt til, fordi han er forsker og ikke kan sige ting, uden at have stor backup for det, er at begrænse det kan siger til "at det kan give skader..." nej, al udviklingspsykologi peger på, at det GIVER skader. Børnene bliver forstyrrede, usikre og har ikke den glade, sikre kerne som gør, at de skal sige fra PÅ EGEN HÅND overfor alt det onde her i verden.. Bevars, man kan i vuggestuerne forsøge at "lappe" på tingene, men mor er nu engang bevist at være nummer 1 i de første leveår, og kan måske kun erstattes 10% af en virkelig dygtig pædagog, men dem er der jo heller ikke mange/nok af..

Jeg er virkelig kommet langt væk fra start her, men det pisser mig et eller andet sted af, at vi har et samfund, hvor man skal bruge idioter som Ditlev til at føre en politisk sag, fremfor at tage fat i sagens kerne og rette op på de problemer samfundet i virkeligheden har og som vi ikke "magter" eller ønsker at tage hånd om, fordi det kræver for meget af os..

Når jeg skriver, at ditlev er en idiot, er det udelukkende hans valg det går på, manden er sikkert fin og en god person som så mange andre, man hans valg har været IDIOTISKE og deraf termet "idiot" om ham
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er enig i, at Ditlev er en frastødende person, når det gælder ADDs skrækkampagner.

Han fremstår nemlig, som en løgner i den forstand, at han ikke oplyser om sin fortid, som festnarkoman aka en rigtig diskopumper, som har kørt med 380 km/t uden at kigge sig tilbage. På den måde fremstår han og ADD utroværdige.

Når han udover steroider og væksthormon har brugt kokain/amfetamin osv. kan man ikke ud fra et videnskabelig synspunkt sige, at det var steroiderne der medførte alle hans dårlig domme. For Ditlevs vedkommende er der tale om polyfarmakologi, hvorfor Ditlev må betragtes, som en anekdote altså en person, som ikke har været med i noget videnskabeligt forsøg. Det er komplet umuligt at konkludere at alle bivirkningerne skyldes steroider. Det er videnskabelig uredelighed!!!

Jeg tror på at polyfarmakologi er farligt, men steroider gør det ikke alene, hvilket jeg selv har undersøgt da jeg i sin tid skrev speciale. Det er først når steroider blandes med andre former for medicin, at det for alvor bliver farligt. I min undersøgelse interviewede jeg flere bodybuildere og spurgte bl.a. indtil hvad de indtog af medicin, og her kommer den lange liste: Anabolske steroider, væksthormon, insulin, IGF 1, clenbuterol, thyroidea hormoner(T3), koffein, efedrin, anti østrogener, aromatase hæmmere(femara og lign.), diuretika, HCG, kokain, amfetamin, ecstasy. Hertil kom at et par stykker ligeledes havde injiceret olie i musklerne!!

Ud fra disse betragtninger er det direkte uforsvarligt at sige, at steroider har slået disse personer ihjel, når de engang kommer så vidt. Man kan højest konkludere at de havde et enormt forbrug af diverse præstationsfremmende medicin. Men hvad der slog dem ihjel... tjahh?

Min pointe er at ADD skal fortælle sandheden, når de bruger folk, som Ditlev. Hele historien skal med. I mine øjne er ADD en politisk bøvs uden gavnlig effekt for samfundet.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: 30. dec 2009, 19:41
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:Hvor fornuftigt. Per Stig Møller beviser jo bare endnu en gang at, trods han er så "belæst" - Per Stig Møller er jo åh så belæst, den store Kaj Munk ekspert, og så har han skrevet 100 bøger som ingen gider læse udover hans følles konservfascister - så fatter han ikke en skid når det kommer til stykket.
Ditlev Madsen er en ignorant løgner som lukrerer på sin selvdestruktive adfærd, den slags adfærd som for det første intet har med bodybuilding at gøre - allerede derfor er en diskussion af ham absurd i BB sammenhæng - og som for det andet er af sådan en art at der hersker bred konsensus om tåbeligheden ved hans adfærd.

Prøv at se på listen over kandidaterne. En som fx Michael Kjær - professor, for hans opbygning af idrætsmedicinsk forskningsenhed på Bispebjerg Hospital og hans betydelige indsats gennem flere år for idrætsforskningen.
Og så har vi Ditlev. Ditlev, berømt for at tage narko (hvad han belejligt undlader at nævne), og at have en imponerende ringe fysik og oppustethed kombineret med høj fedtprocent trods massivt forbrug af anabolika. Føj dertil at han har levet af vores skattepenge de sidste 13 år, og nu tilmed har modtaget 200 000 kr yderligere mens andre velfærdsydelser skæres ned og atletikklubber og idrætshuse må holde sæsonlukket pga nedskæringer, og mens en som forskeren Michael Kjær kan sidde på Bispebjerg og støve til for en ussel løn som overhovedet ikke står til mål med hans forskning. En mand som rent faktisk producerer et resultat for samfundet og forskningen. Men nej nej. Giv dog pengene til Ditlev, den notoriske løgner, som har luret en smart lille måde han kan tjene nogle penge på. Tænk han lukrerer for mine penge på at have trænet, spist, misbrugt og levet som en idiot, og nu tilmed er frontfigur for lovgivning og ADD-kontrol som kun indskrænker vores miljø og på løgnagtigt, svindelagtigt og propaganderende grundlag, og som på eksponentielt plan kun vil tage til.

Per Stig Møller har udtalt han savner intellektuelt modspil. Han kunne passende sætte sig ned og diskutere kloge ting med Ditlev.

MVH
SandyFrink
BB.dk community approved member


Kan ikke se, hvad du vil med din kritik af Per Stig; det er vel ikke ham, der sidder og bedømmer den slags? I øvrigt tror jeg ikke at Per Stig vil have de store problemer med at indrømme at han ikke er så meget inde i BB miljøet. Det er vidst kun i dit hovede at det er et problem.
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 1004
Tilmeldt: 21. jan 2007, 18:31
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Popsy-lopsy skrev:Jeg er enig i, at Ditlev er en frastødende person, når det gælder ADDs skrækkampagner.

Han fremstår nemlig, som en løgner i den forstand, at han ikke oplyser om sin fortid, som festnarkoman aka en rigtig diskopumper, som har kørt med 380 km/t uden at kigge sig tilbage. På den måde fremstår han og ADD utroværdige.

Når han udover steroider og væksthormon har brugt kokain/amfetamin osv. kan man ikke ud fra et videnskabelig synspunkt sige, at det var steroiderne der medførte alle hans dårlig domme. For Ditlevs vedkommende er der tale om polyfarmakologi, hvorfor Ditlev må betragtes, som en anekdote altså en person, som ikke har været med i noget videnskabeligt forsøg. Det er komplet umuligt at konkludere at alle bivirkningerne skyldes steroider. Det er videnskabelig uredelighed!!!

Jeg tror på at polyfarmakologi er farligt, men steroider gør det ikke alene, hvilket jeg selv har undersøgt da jeg i sin tid skrev speciale. Det er først når steroider blandes med andre former for medicin, at det for alvor bliver farligt. I min undersøgelse interviewede jeg flere bodybuildere og spurgte bl.a. indtil hvad de indtog af medicin, og her kommer den lange liste: Anabolske steroider, væksthormon, insulin, IGF 1, clenbuterol, thyroidea hormoner(T3), koffein, efedrin, anti østrogener, aromatase hæmmere(femara og lign.), diuretika, HCG, kokain, amfetamin, ecstasy. Hertil kom at et par stykker ligeledes havde injiceret olie i musklerne!!

Ud fra disse betragtninger er det direkte uforsvarligt at sige, at steroider har slået disse personer ihjel, når de engang kommer så vidt. Man kan højest konkludere at de havde et enormt forbrug af diverse præstationsfremmende medicin. Men hvad der slog dem ihjel... tjahh?

Min pointe er at ADD skal fortælle sandheden, når de bruger folk, som Ditlev. Hele historien skal med. I mine øjne er ADD en politisk bøvs uden gavnlig effekt for samfundet.

+1
Det jo altid nemmere at skræmme folk, end at skulle til at belære dem :wink:
Greatness will never be acquired by staying in one’s comfort zone!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jun 2010, 16:45
Geografisk sted: Hvidovre
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster