Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikkel123 skrev:Hej.
Er der nogle der har et træningsprogram til at blive stor som et hus på 1 år. Programmet skal være omkring 4 gange om ugen, kunne godt tænke mig at blive større og stærkere. Få en større brystkasse og arme. Er det ikke alles drøm at næsten ikke kunne gå igennem en dør, og ens forældre siger "Hold op hvor er du blevet stor." Er en dreng på 16 år som træner 5 gange om ugen a 2 timer. Og går op i det. Er ikke special stor, omkring 185 cm høj og vejer 74 kg.
Tak på forhånd.

mikkel123 skrev:Hej.
Er der nogle der har et træningsprogram til at blive stor som et hus på 1 år.

RippedInFourWeeks skrev:Alkohol skulle ikke være så slemt for træningen.

Dingo skrev:Så blir det nærmere et haveskur. Måske en udestue eller en lille tilbygning

mikkel123 skrev:Det var mere ment som. "Er det bedst at køre fullbody, 2-split osv" Når jeg skal træne 3-4 gange om ugen hvad er mest gavnligt?

mikkel123 skrev:Det var mere ment som. "Er det bedst at køre fullbody, 2-split osv" Når jeg skal træne 3-4 gange om ugen hvad er mest gavnligt?

peter n skrev:mikkel123 skrev:Hej.
Er der nogle der har et træningsprogram til at blive stor som et hus på 1 år.
Ja, men jeg kører det ikke. Jeg er ikke interesseret i at vågne op en dag og pludselig ligne en bodybuilder. Hvis du er interesseret kan jeg sælge det til dig, men kan lige så godt sige nu, at det er på eget ansvar.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster