Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 817
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 814

Følg bodybuilding.dk på

1 års træningsprogram?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej.

Er der nogle der har et træningsprogram til at blive stor som et hus på 1 år. Programmet skal være omkring 4 gange om ugen, kunne godt tænke mig at blive større og stærkere. Få en større brystkasse og arme. Er det ikke alles drøm at næsten ikke kunne gå igennem en dør, og ens forældre siger "Hold op hvor er du blevet stor." Er en dreng på 16 år som træner 5 gange om ugen a 2 timer. Og går op i det. Er ikke special stor, omkring 185 cm høj og vejer 74 kg.

Tak på forhånd.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du finder et program, som gør jeg kun skal træne 1 år, for at blive et skur, så jeg slipper for 20 år. Så sig lige til!

Få tjek på din kostplan, kører B2B.

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

mikkel123 skrev:Hej.

Er der nogle der har et træningsprogram til at blive stor som et hus på 1 år. Programmet skal være omkring 4 gange om ugen, kunne godt tænke mig at blive større og stærkere. Få en større brystkasse og arme. Er det ikke alles drøm at næsten ikke kunne gå igennem en dør, og ens forældre siger "Hold op hvor er du blevet stor." Er en dreng på 16 år som træner 5 gange om ugen a 2 timer. Og går op i det. Er ikke special stor, omkring 185 cm høj og vejer 74 kg.

Tak på forhånd.

Stor som et hus på 1 år? Så skal der mere end havregryn til, aka roids. Hvilket jeg klart vil fraråde. Du kan nå meget på et år med seriøs træning og hvis du passer din kost, men som et hus? Så blir det nærmere et haveskur. Måske en udestue eller en lille tilbygning
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Er der nogle der har et træningsprogram til at blive stor som et hus på 1 år.

Ja, men jeg kører det ikke. Jeg er ikke interesseret i at vågne op en dag og pludselig ligne en bodybuilder. Hvis du er interesseret kan jeg sælge det til dig, men kan lige så godt sige nu, at det er på eget ansvar.
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

kør det her, slavisk: http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics og opret en log eller have en notesbog med når du træner så du kan skrive din progression ned.

find dit ligevægtsindtag(Google) og smæk 3-500 kalorier til. Lad kosten bestå af fedtfattigt kød(tun, kylling etc.), frugt, grøntsager, nødder, bønner, mælk, vand, æg, vegetabilske olier, avocado, rugbrød, havregryn, ris, fuldkornspasta, kartofler og lidt mørk chokolade og sød frugt når lækkersulten trænger på. Sørg for at spise godt med proteiner så du får de 1,5-2 gram pr. kilo kropsvægt du vejer og hvis det er besværligt så overvej at købe noget proteinpulver. Undgå al alkohol, junkfood, sodavand, chips og slik. Sådan skal du spise/leve, hver dag. (selvfølgelig så er det okay med lidt junk i ny og næ, men nu ønsker du jo at blive 'husstor' på 1 år).

sørg for at få mindst 7 timers god søvn hver døgn.

skriv dine løft ned i din logbog og vej dig selv på vægten hver morgen på dine træningsdage, kun iført underhakker og før du spiser/drikker noget. Noter vægten ned for dagen i din logbog og sammenlign vægten som ugerne skrider frem. Hvis du ikke tager særligt på, så læg de 300 kalorier ekstra til din kost. Fortsæt sådan indtil du begynder at tage på(ikke for meget, gå efter de 500 gram per uge).

mindfuck dig selv med artikler, information, fællesbilleder herinde fra, youtube videoer(CT Fletcher, hodgetwins, elliot hulse, jeff seid, kalimuscle, furiouspete osv.) Så motivationen og træningen ikke går i stå.

Når du føler du har taget for meget fedt på, så gå den anden vej og cut det af ved at træne som du plejer, spiser som du plejer, men ligger du 500 kalorier UNDER dit ligevægtsindtag. Så når du er hakket ned nok, så det bare at bulke op igen.

værsgo :)

Alkohol skulle ikke være så slemt for træningen.

Reputation point: 5

RippedInFourWeeks skrev:Alkohol skulle ikke være så slemt for træningen.

+1

Det var mere ment som. "Er det bedst at køre fullbody, 2-split osv" Når jeg skal træne 3-4 gange om ugen hvad er mest gavnligt?

Dingo skrev:Så blir det nærmere et haveskur. Måske en udestue eller en lille tilbygning

Tak for aftenens gode griner :D
"Whatever you're doing.... Have pride in it.. Do it to the best of your ability... Peace Dorian"

Do not pray for easy lives, pray to be stronger men.
Do not pray for tasks equal to your powers, pray for powers equal to your tasks.
Brugeravatar

mikkel123 skrev:Det var mere ment som. "Er det bedst at køre fullbody, 2-split osv" Når jeg skal træne 3-4 gange om ugen hvad er mest gavnligt?

Normalt siger man:
1-3 træninger om ugen => fullbody
4-6 træninger om ugen => 2-split
6 træninger om ugen => 3-split

mikkel123 skrev:Det var mere ment som. "Er det bedst at køre fullbody, 2-split osv" Når jeg skal træne 3-4 gange om ugen hvad er mest gavnligt?

fullbody plejer at være de 3 gange om ugen (fx man, ons, fre)
2-split 4 gange om ugen (fx man, tirs, tors, fre)

det der er mest gavnligt er at du kommer i gang med at træne, holder dig dedikeret, løfter tunge basisløft :)

peter n skrev:

Er der nogle der har et træningsprogram til at blive stor som et hus på 1 år.

Ja, men jeg kører det ikke. Jeg er ikke interesseret i at vågne op en dag og pludselig ligne en bodybuilder. Hvis du er interesseret kan jeg sælge det til dig, men kan lige så godt sige nu, at det er på eget ansvar.

Nu har jeg fået adskillige henvendelser over PB, omkring programmet der får dig til at ligne Mr. O på et år. Jeg følte selv, at sarkasmen var til at føle på, men for lige at slå tingene helt på plads:

Der findes ikke et program der kan gøre dig stor som et hus på kun et år. Man kan nå meget på et år, med en simpel og fornuftig tilgang, men det tager adskillige år at blive "stor" med en fornuftig fedtprocent.

Stop med at lede efter det magiske program/kostplan/kosttilskud, og commit jer til det simple og "kedelige" som ALTID virker for alle. Dette er den absolut korteste vej mod ens mål, hvad end dette er umenneskelig styrke eller en imponerende fysik. Lær at elske processen, og find motivation i både de langsigtede mål, samt de små fremskridt.

Rant slut.
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster