Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JesperS skrev:Hvis du vælger at smide de sidste kilo først og så begynde at styrke træne, så kommer du nok til at tage noget fedt på igen, da styrke forøgelse kræver at man er i kcal overskud

flamingopikken skrev:Eller:
3) Påbegynde tung regelmæssig styrketræning (fx fullbody 2-3 gange ugentligt), suppleret med cardio på nogle af off-dagene (fx 2 gange ugentligt). Sæt dig et mål for dagligt indtag af kalorier - fx 2700-3000 kcal og overhold det.

3) Påbegynde tung regelmæssig styrketræning (fx fullbody 2-3 gange ugentligt), suppleret med cardio på nogle af off-dagene (fx 2 gange ugentligt). Sæt dig et mål for dagligt indtag af kalorier - fx 2700-3000 kcal og overhold det.

Jenslyn87 skrev:flamingopikken skrev:Eller:
Længere er den vist ikke

Thomas Jagd skrev:Hvorfor er der så mange som overvejer at tabe sig/cutte uden at træne med vægte ved siden af ? Jeg forstår det ikke helt. Risikoen for at miste muskelmasse stiger jo MARKANT, når man kører med kalorieunderskud, uden at træne med vægte. Det kan på ingen måde være en del af målet ?

slashflex skrev:Thomas Jagd skrev:Hvorfor er der så mange som overvejer at tabe sig/cutte uden at træne med vægte ved siden af ? Jeg forstår det ikke helt. Risikoen for at miste muskelmasse stiger jo MARKANT, når man kører med kalorieunderskud, uden at træne med vægte. Det kan på ingen måde være en del af målet ?
Da jeg overvejede det, var målet at tabe sig. Faktum er, tykke mennesker vil tabe sig, og siden vi er villige til at fylde os med Nupo, Cambridgekuren, Letigen og andre lette midlertidige udveje, er vi også villige til at gå af med muskelmasse, for at se den skide kilo tæller på vægten gå ned.
Det er ikke af fornuft, det er af desperation.
At vælge vejen med pludselig træning og at være fornuftig er ikke altid det nemmeste, og ikke nødvendigvis det der giver de hurtige resultater som hjernen gerne vil have
Med fedt at LasseKKK Er gået igang herinde, det er en god start
/flex

LasseKKK skrev:Hej gutter.
Tak for jeres input - stort at I gider give jeres tanker og erfaring med!
Tager mulighed nummer 3 op til overvejelse.
Mht. at miste muskelmasse, så tror jeg man er nødt til at have i baghovedet at man mildest talt er bedøvende ligeglad med hvad man mister, så længe man bare kan se resultater på vægten. (med mig selv som udgangspunk - når man rammer knap 135kg på vægten)
Det er en ganske forfærdelig følelse at miste kontrollen over sin egen krop - af den ene eller den anden grund.
Derfor er det en befrielse og en svær tilfredsstillelse, når bøtten vender.
Nu skal spejlbilledet også bare gerne passe til selvtilliden og humøret..

LasseKKK skrev:Hej igen.
Har spekuleret lidt over hvordan energifordelingen for de 2700-3000kcal skal se ud for at det matcher træningsforslaget i #3?

LasseKKK skrev:Hej igen.
Har spekuleret lidt over hvordan energifordelingen for de 2700-3000kcal skal se ud for at det matcher træningsforslaget i #3?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster