Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

justdie skrev:Synes 6 træningspas om ugen er utrolig meget. Vil anbefale dig at se nærmere på B2B og træne evt man-, tirs-, tors-, og fredag, for ikke at smadre din krop fuldstændig. Bare mine sølle ord for 50 ører, men snakker af personlig erfaring.

toto_G4M3R skrev:justdie skrev:Synes 6 træningspas om ugen er utrolig meget. Vil anbefale dig at se nærmere på B2B og træne evt man-, tirs-, tors-, og fredag, for ikke at smadre din krop fuldstændig. Bare mine sølle ord for 50 ører, men snakker af personlig erfaring.
Jeg træner minimum 6 dage om ugen med et 2 split. Dette har jeg gjort længe...
Min krop har det fint da fint?

jjdenmark skrev:Det ovenstående program, har jeg lavet så de 3 sidste ugedage er med mere isolerede øvelser og tilsat 20 km løb.

toto_G4M3R skrev:justdie skrev:Synes 6 træningspas om ugen er utrolig meget. Vil anbefale dig at se nærmere på B2B og træne evt man-, tirs-, tors-, og fredag, for ikke at smadre din krop fuldstændig. Bare mine sølle ord for 50 ører, men snakker af personlig erfaring.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster