Her er pics fra i dag:

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

[/QUOTE]

Moqensen skrev:Jeg kan ikke finde videoen derfra.
Når man klikker på linket sender den en ind til noget fra Arnold Expo.
EIDT: Haha btw elsker jeg dit navn til tråden: "officiel tråd til.."
Hvordan ville en uofficiel tråd se ud?

Bork skrev:Damn Freeman har en fed form, ham gad jeg sku godt se ud som.

essensen skrev:Den er satme også stram den trøjeBemærk man kan se hans pec-tear gennem den.

krang skrev:essensen skrev:Den er satme også stram den trøjeBemærk man kan se hans pec-tear gennem den.
Er det det, man kan se på det andet billede? højre pec oppe ved skulderen?

Equus skrev:Freeman har helt sikkert den mest æstetiske fysik, ikke for sjov at han har tilnavnet "the x man"

essensen skrev:krang skrev:essensen skrev:Den er satme også stram den trøjeBemærk man kan se hans pec-tear gennem den.
Jep. Det er skide ærgerligt for ham, men det har jo ikke rigtig haft de store konsekvenser for hans placeringer de sidste par år så han er sluppet heldigt fra det. Det er egentligt underlidt for det er, som billedet også viser, ganske tydeligt.

krang skrev:essensen skrev:krang skrev:essensen skrev:Den er satme også stram den trøjeBemærk man kan se hans pec-tear gennem den.
Jep. Det er skide ærgerligt for ham, men det har jo ikke rigtig haft de store konsekvenser for hans placeringer de sidste par år så han er sluppet heldigt fra det. Det er egentligt underlidt for det er, som billedet også viser, ganske tydeligt.
Nu googlede jeg lige nogle pics af ham - havde egentlig troet en pec-tear ville ser værre ud, men ja, det er helt sikkert tydeligt.
Hvem døjer i øvrigt ellers med den slags? Af dem du lige kan huske på stående fod

essensen skrev:Moqensen skrev:Jeg kan ikke finde videoen derfra.
At den er officiel dækker bare over alle tingene der er relateret hertil skal i denne tråd. En uofficiel tråd vil se ud som dem du har lavet omkring samme emne.

Moqensen skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Jeg kan ikke finde videoen derfra.
At den er officiel dækker bare over alle tingene der er relateret hertil skal i denne tråd. En uofficiel tråd vil se ud som dem du har lavet omkring samme emne.
Haha okay så uofficielle tråde dækker kun over et emne af gangen, i stedet for at samle flere i samme tråd?

essensen skrev:Moqensen skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Jeg kan ikke finde videoen derfra.
Haha okay så uofficielle tråde dækker kun over et emne af gangen, i stedet for at samle flere i samme tråd?
Den officielle tråd dækker over den samler alt der har relevans til emnet så der ikke oprettes 10 forskellige om samme emne. Læs nu hvad jeg skriver måge-dreng. Det er jo bare en måde at bruge ordet på. På udenlandske fora oprettes der altid "official Mr. O dicussion thread" osv. På den måde oprettes der ikke 100 tråde om samme emne, men det der er relevant for tråden samles i den ene tråd. Er det så svært at forstå? (:

essensen skrev:Video fra mødet:
http://www.flexonline.com/videos/?bcpid=17320904001&bclid=1460782895&bctid=41885399001

essensen skrev:At den er officiel dækker bare over alle tingene der er relateret hertil skal i denne tråd. En uofficiel tråd vil se ud som dem du har lavet omkring samme emne.

Karl Æg skrev:essensen skrev:At den er officiel dækker bare over alle tingene der er relateret hertil skal i denne tråd. En uofficiel tråd vil se ud som dem du har lavet omkring samme emne.
Det er desværre korrekt, som Mogge siger, at det her ikke kan være en officiel tråd. Det er vist kun Bay og MC, der er i position til at afgøre, hvilke tråde der er officielle og hvilke der ikke er. Men nok om det.

Karl Æg skrev:essensen skrev:At den er officiel dækker bare over alle tingene der er relateret hertil skal i denne tråd. En uofficiel tråd vil se ud som dem du har lavet omkring samme emne.
Det er desværre korrekt, som Mogge siger, at det her ikke kan være en officiel tråd. Det er vist kun Bay og MC, der er i position til at afgøre, hvilke tråde der er officielle og hvilke der ikke er. Men nok om det.

Bay skrev:Fuck den ryg er insane!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster