Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 936
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 934

Følg bodybuilding.dk på

30 kg er smidt.

Udskriv emne


Hvordan smider man fedtet?

Tilbage til Vægt- & slanketips





Damn. Ingen booze og ingen lagkage i så lang tid ^^

Strength through passion. Power through strength. Victory through power. Jeg må sige din dedikation er inspirerende.

((5 nørd-point til den der første genkender ovenstående iøvrigt :P))
Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 278
Tilmeldt: 29. jan 2010, 19:01
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Thraundil skrev:Damn. Ingen booze og ingen lagkage i så lang tid ^^

Strength through passion. Power through strength. Victory through power. Jeg må sige din dedikation er inspirerende.

((5 nørd-point til den der første genkender ovenstående iøvrigt :P))


Star Wars ftw.
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2305
Tilmeldt: 9. jan 2010, 11:56
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Vis kostplan



Saddydj skrev:
Thraundil skrev:Damn. Ingen booze og ingen lagkage i så lang tid ^^

Strength through passion. Power through strength. Victory through power. Jeg må sige din dedikation er inspirerende.

((5 nørd-point til den der første genkender ovenstående iøvrigt :P))


Star Wars ftw.


5 point til den herre.
Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 278
Tilmeldt: 29. jan 2010, 19:01
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Thraundil skrev:
Saddydj skrev:
Thraundil skrev:Damn. Ingen booze og ingen lagkage i så lang tid ^^

Strength through passion. Power through strength. Victory through power. Jeg må sige din dedikation er inspirerende.

((5 nørd-point til den der første genkender ovenstående iøvrigt :P))


Star Wars ftw.


5 point til den herre.


Jeg har da også været sprut fri siden starten af december:P Ikke fordi det er så meget med vilje, bare nydt vennerne, og de mange penge man sparer:P og fokuseret på træningen! :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 21. jan 2010, 23:12
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



.........
Sidst rettet af anders_1234 21. mar 2010, 21:05, rettet i alt 3 gange.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 21. jan 2010, 23:12
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Undskyld men kan slet ikke se det er dig på billederne fra før #-o ...

Ikke ondt ment, syntes det er vildt flot gjort. evt link til youtube videoen. for det er HELT utroligt det der. DU JO BLEVET SMUK SOMMERFUGL NU :hihi:

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: 13. mar 2010, 09:24
Geografisk sted: USA - Californien
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Migle skrev:Undskyld men kan slet ikke se det er dig på billederne fra før #-o ...

Ikke ondt ment, syntes det er vildt flot gjort. evt link til youtube videoen. for det er HELT utroligt det der. DU JO BLEVET SMUK SOMMERFUGL NU :hihi:


Hej Migle :)
Nej jeg tror skam heller ikke at du mener det ondt, og jeg føler ikke at jeg har noget at bevise, men vil alligevel uploade et billede som kan hjælpe mig lidt på vej med at bevise det :)





Jeg har en tattovering på min højre hånd som jeg ikke helt kan løbe fra :) Jeg har sat en ring om den, da den er svær at ane.
Ikke at jeg tror, du tror at jeg lyver :) Men jeg tænkte at det da var et ret stærkt "bevis" :)
Og MANGE tak!

Tati - The super woman :dance:
Squat - Because somewhere out there, a girl is warming up with your max.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 9. nov 2009, 03:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Thraundil skrev:Damn. Ingen booze og ingen lagkage i så lang tid ^^

Strength through passion. Power through strength. Victory through power. Jeg må sige din dedikation er inspirerende.

((5 nørd-point til den der første genkender ovenstående iøvrigt :P))

Nej jeg er ret fanatisk :) Men det er også alt eller intet for mit vedkomne. Juleaften spiste jeg kylling og ris :) Hvis jeg først begynder at "lade" mig selv engang imellem, stopper jeg ikke igen :D
Squat - Because somewhere out there, a girl is warming up with your max.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 9. nov 2009, 03:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Utroligt at huden har trukket sig sådan sammen, ! Ka man se et billed af maven ?,
Og flot gået, tillykke.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 507
Tilmeldt: 26. dec 2008, 00:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Anders hvad er meningen med dine billeder du ødelægger tråden lav din egen :?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 507
Tilmeldt: 26. dec 2008, 00:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



nyholmen skrev:
Thraundil skrev:Damn. Ingen booze og ingen lagkage i så lang tid ^^

Strength through passion. Power through strength. Victory through power. Jeg må sige din dedikation er inspirerende.

((5 nørd-point til den der første genkender ovenstående iøvrigt :P))

Nej jeg er ret fanatisk :) Men det er også alt eller intet for mit vedkomne. Juleaften spiste jeg kylling og ris :) Hvis jeg først begynder at "lade" mig selv engang imellem, stopper jeg ikke igen :D


Hehe. Nu er der jo intet i vejen med kalkun, and og gås... I rette mængder :P Men damn. Det er hårdt nok for mig at se frem til ingen jul her i år, jeg tør slet ikke tænkte på at gå glip af andesteg :twisted:


Og re: Anders angående dit spørgsmål om juice. 9,5% kulhydrat per 100 ml er groft sagt = 9,5 gram sukker pr. 100 ml. Ja, det er frugtsukker og derfor ikke så slemt mht at afbalancere dit blodsukker niveau, men fakta er hvis du drikker en liter om dagen så er det lige 95 gram sukker direkte oven i dit kalorieregnskab :) vel og mærke sukker der kommer fra en kilde absolut uden protein.
Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 278
Tilmeldt: 29. jan 2010, 19:01
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



nyholmen skrev:
Migle skrev:Undskyld men kan slet ikke se det er dig på billederne fra før #-o ...

Ikke ondt ment, syntes det er vildt flot gjort. evt link til youtube videoen. for det er HELT utroligt det der. DU JO BLEVET SMUK SOMMERFUGL NU :hihi:


Hej Migle :)
Nej jeg tror skam heller ikke at du mener det ondt, og jeg føler ikke at jeg har noget at bevise, men vil alligevel uploade et billede som kan hjælpe mig lidt på vej med at bevise det :)





Jeg har en tattovering på min højre hånd som jeg ikke helt kan løbe fra :) Jeg har sat en ring om den, da den er svær at ane.
Ikke at jeg tror, du tror at jeg lyver :) Men jeg tænkte at det da var et ret stærkt "bevis" :)
Og MANGE tak!

Tati - The super woman :dance:


Som sagt, jeg syntes det ser sindsygt ud af pommens til. det er kanon gået!
Tror jeg skal have smidt min mor med på sådan en kur, hvor jeg skal gaine og hun skal tabe sig.

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: 13. mar 2010, 09:24
Geografisk sted: USA - Californien
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Danté skrev:Utroligt at huden har trukket sig sådan sammen, ! Ka man se et billed af maven ?,
Og flot gået, tillykke.


Hej Danté :) Tak skal du have. Jeg skal nok få taget nogle billeder af maven enten idag eller imorgen :)
Squat - Because somewhere out there, a girl is warming up with your max.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 9. nov 2009, 03:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Migle skrev:
nyholmen skrev:
Migle skrev:Undskyld men kan slet ikke se det er dig på billederne fra før #-o ...

Ikke ondt ment, syntes det er vildt flot gjort. evt link til youtube videoen. for det er HELT utroligt det der. DU JO BLEVET SMUK SOMMERFUGL NU :hihi:


Hej Migle :)
Nej jeg tror skam heller ikke at du mener det ondt, og jeg føler ikke at jeg har noget at bevise, men vil alligevel uploade et billede som kan hjælpe mig lidt på vej med at bevise det :)





Jeg har en tattovering på min højre hånd som jeg ikke helt kan løbe fra :) Jeg har sat en ring om den, da den er svær at ane.
Ikke at jeg tror, du tror at jeg lyver :) Men jeg tænkte at det da var et ret stærkt "bevis" :)
Og MANGE tak!

Tati - The super woman :dance:


Som sagt, jeg syntes det ser sindsygt ud af pommens til. det er kanon gået!
Tror jeg skal have smidt min mor med på sådan en kur, hvor jeg skal gaine og hun skal tabe sig.


Tak tak tak :) Kan ikke takke nok for alle jeres fine ord! Jeg har os selv prøvet at få min mor med, men det er ej lykkedes. Desværre!
Squat - Because somewhere out there, a girl is warming up with your max.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 9. nov 2009, 03:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Use the force! ;)
Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 278
Tilmeldt: 29. jan 2010, 19:01
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Puha tror aldrig jeg får slettet de billeder af anders fra min nethinde! Anders du siger der er muskler men jeg kan ikke rigtig se nogle, syntes virkelig at folk skal stramme op hvis de vil lægge billeder op af dem selv så de ikk bliver til grin..

On topic syntes jeg det er en utrolig forvandling du har været igennem nyholmen.. keep it up:)
Fordi jeg kan!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 885
Tilmeldt: 26. nov 2009, 22:56
 
Træner her: Studie 7
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.30
- Squat: 10.20
- Dødløft: 1.10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kanon flot forvandling =D>
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



damn du er blevet hot:!:P :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 19. aug 2009, 12:04
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fra en pige til en anden......FUCK HVOR ER DU VILD....det er så flot det du har opnået...... =D> =D>

Jeg ved selv hvad det vil sige at skulle tabe noget(dog ikke 30-40 kg) men alligevel. Jeg startede på en vægt der hed 80 kg og stiller nu op til fitnesskonkurrence så ja MAN KAN HVAD MAN VIL. Bare man får den rette vejledning :D

Keep up the good work
Så går vejen til DM 2011:-)

Hjemmeside:
http://www.tinamilton.dk

sponsore: Glamourama.dk
link slettet.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 808
Tilmeldt: 22. jan 2007, 08:35
Geografisk sted: valby
 
Træner her: WT Center
Fitness World Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Ingen kostplan



Moqensen skrev:Kanon flot forvandling =D>

Mr Stiff og Moqensen :) Mange tusind tak!
Squat - Because somewhere out there, a girl is warming up with your max.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 9. nov 2009, 03:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



miss tmp skrev:Fra en pige til en anden......FUCK HVOR ER DU VILD....det er så flot det du har opnået...... =D> =D>

Jeg ved selv hvad det vil sige at skulle tabe noget(dog ikke 30-40 kg) men alligevel. Jeg startede på en vægt der hed 80 kg og stiller nu op til fitnesskonkurrence så ja MAN KAN HVAD MAN VIL. Bare man får den rette vejledning :D

Keep up the good work


Hej Tina. Mange tak for din flotte kommentar! Rart også at høre fra tøserne derude :) Ja ja, jeg har skam tjekket din profil ud mange gange! Du er røv hamrende flot! Det er sådan en krop som din jeg brænder for! Og nu hvor vi er ved det, er det ikke dig der tager sådan 40 push ups eller sådan noget, gravid i 9. måned inde på youtube? Det kan godt være jeg tager fejl :D Men hun hed også Tina og ligner dig.
Squat - Because somewhere out there, a girl is warming up with your max.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 9. nov 2009, 03:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey, det er godt gået det der :) det er der mange der kunne lære noget af!

Ved ikke om det er blevet foreslået før men, hvad med at lave en logbog herinde?

Hvis du har planer om at blive ved med at træne, som en ekstra motivation og mulighed for råd og løbende inputs osv. :)
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar
 
Reputation point: 244
 
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 17. jun 2009, 22:08
Geografisk sted: På Jagt
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



CapzBB skrev:Hey, det er godt gået det der :) det er der mange der kunne lære noget af!

Ved ikke om det er blevet foreslået før men, hvad med at lave en logbog herinde?

Hvis du har planer om at blive ved med at træne, som en ekstra motivation og mulighed for råd og løbende inputs osv. :)

Hej Capz :) Mange tak.
Nej det kunne da være en god ide :) Også for at jeg selv kan holde lidt styr på min træning. For ja. Jeg vil i den grad fortsætte! :)
Squat - Because somewhere out there, a girl is warming up with your max.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 9. nov 2009, 03:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



nyholmen skrev:
miss tmp skrev:Fra en pige til en anden......FUCK HVOR ER DU VILD....det er så flot det du har opnået...... =D> =D>

Jeg ved selv hvad det vil sige at skulle tabe noget(dog ikke 30-40 kg) men alligevel. Jeg startede på en vægt der hed 80 kg og stiller nu op til fitnesskonkurrence så ja MAN KAN HVAD MAN VIL. Bare man får den rette vejledning :D

Keep up the good work


Hej Tina. Mange tak for din flotte kommentar! Rart også at høre fra tøserne derude :) Ja ja, jeg har skam tjekket din profil ud mange gange! Du er røv hamrende flot! Det er sådan en krop som din jeg brænder for! Og nu hvor vi er ved det, er det ikke dig der tager sådan 40 push ups eller sådan noget, gravid i 9. måned inde på youtube? Det kan godt være jeg tager fejl :D Men hun hed også Tina og ligner dig.



Hej igen. Jamen velbekommen det er jo fortjent....Og selv tak for den flotte kommentar....syntes det er SÅ dejligt at få af vide da jeg aldrig har troede at andre ville se sådan på mig :shock: Det er jeg rigtig glad for og det giver mig meget mitovation....SÅ MANGE TAK.
Hehe nej det er desværre ikke mig....har ikke været gravid, men det lyder spændende...hehe.

Keep it up....
Så går vejen til DM 2011:-)

Hjemmeside:
http://www.tinamilton.dk

sponsore: Glamourama.dk
link slettet.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 808
Tilmeldt: 22. jan 2007, 08:35
Geografisk sted: valby
 
Træner her: WT Center
Fitness World Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Ingen kostplan



nyholmen skrev:
Thraundil skrev:Wow. Det kan jeg sku ikke have andet end respekt for. Det viser bare at med vilje kan man alt.

Jeg synes dog ikke det er nødvendigt for dig at smide yderligere 10 kg, du ser jo skide godt ud nu og man kan også blive for tynd :)

Og re: Bone-14's post. Gluteus = røven :twisted:


Det er virkelig også gået op for mig! Du kan LIGE hvad du vil. "If your mind can imagine it, you can achieve it". Er det ikke noget i den dur? :) Nej nu skal det også siges at jeg er 181 cm høj. Så min ideal vægt er vidst mellem 75-80 kg. Jeg sys dog at jeg har nogle gode kinder stadig ;)


Er vi nogle der godt kan lide :wink:

Rigtig flot forandring du har været igennem :wink:
SHUT UP AND SQUAT
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1628
Tilmeldt: 6. okt 2005, 22:03
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fantastisk godt gået.

mht. normalvægten, er 75 - 80kg ikke lige i overkanten, selv for en pige på 180. Forstå mig ret, du ser virkelig godt ud på de billeder, men jeg er en dreng på 1.75 og en vægt på ca. 79kg og jeg bulker.

Det kan selvf. også bare tænkes at du er blevet meget muskuløs under transformationen, men alligevel.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1744
Tilmeldt: 5. jan 2010, 22:18
Geografisk sted: Allerød
 
Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



Old school skrev:
nyholmen skrev:
Thraundil skrev:Wow. Det kan jeg sku ikke have andet end respekt for. Det viser bare at med vilje kan man alt.

Jeg synes dog ikke det er nødvendigt for dig at smide yderligere 10 kg, du ser jo skide godt ud nu og man kan også blive for tynd :)

Og re: Bone-14's post. Gluteus = røven :twisted:


Det er virkelig også gået op for mig! Du kan LIGE hvad du vil. "If your mind can imagine it, you can achieve it". Er det ikke noget i den dur? :) Nej nu skal det også siges at jeg er 181 cm høj. Så min ideal vægt er vidst mellem 75-80 kg. Jeg sys dog at jeg har nogle gode kinder stadig ;)


Er vi nogle der godt kan lide :wink:

Rigtig flot forandring du har været igennem :wink:


Ævlekinder :D Tak oldschool.
Squat - Because somewhere out there, a girl is warming up with your max.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 9. nov 2009, 03:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træningsgnu skrev:Fantastisk godt gået.

mht. normalvægten, er 75 - 80kg ikke lige i overkanten, selv for en pige på 180. Forstå mig ret, du ser virkelig godt ud på de billeder, men jeg er en dreng på 1.75 og en vægt på ca. 79kg og jeg bulker.

Det kan selvf. også bare tænkes at du er blevet meget muskuløs under transformationen, men alligevel.


Hej træningsgnu :)
Jeg forstår dig skam ret. Det er jo netop derfor jeg vil tabe yderligere 10 kg. Det ville være synd og skam at sige jeg er tynd. Jeg har da stadig noget at tage på :) Men ifølge bmi skema'erne er min ideal vægt mellem 75-80 kg. Det er min "sunde" vægt. Men jeg vil da give dig helt ret. Det er i overkanten at veje 77 kg. I hvert fald for mit vedkomne.
Squat - Because somewhere out there, a girl is warming up with your max.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 9. nov 2009, 03:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rigtig godt gået - du er nærmest ikke til at kende i forhold til det første billede jo! =D>

Jeg må dog sige, at jeg virkelig ikke synes, at du ligner en, der vejer over kg på de første billeder. Ej heller ligner du en, der vejer over 70kg på de nyeste billeder. Du må have nogle solide knogler :afraid: Du vil altså ned og veje omkring 65kg?
Jeg ved godt, at tøj kan skjule en del, men du forsvinder da nærmest, hvis du taber yderligere 10kg.

Nu er det ikke min krop, men jeg synes, det ville være synd at tabe dig mere. Hvis du absolut skal tabe dig, så hold dig under 5kg!! :whistle:
Vægten kan godt lyve; spejlet kan ikke :wink:
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 8. aug 2008, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nyholmen, Jeg synes ikke du skal spekulerer så meget over om du vejer 77 eller 70. Du ser jo ikke tyk ud og du bliver ikke nødvendigvis sundere af at tabe dig yderliger.

Som +faktor nævner så brug spejlet istedet for vægten. Du træner og giver den gas derfor er det som udgangspunkt ikke helt optimalt at anvende BMI til at finde din normalvægt og stole blindt på dette :)

Du er en rimelig høj pige, og jeg synes ikke det lyder urealistisk overhovedet at en kvinde på din højde som træner vejer +70kg.

Men hvis din livsstil ændring går perfekt så kan du jo fintune din kost lidt så du ikke ligger i så stort et kcal underskud, eller øge mængden af vægttræning og mindske mængden af cardio.

Jeg tror bare du vil blive MEGET tynd hvis du kommer ned på eller under 70kg :)

Æblekinder er smukt! :mrgreen:
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar
 
Reputation point: 244
 
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 17. jun 2009, 22:08
Geografisk sted: På Jagt
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Vægt- & slanketips




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster