Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Deylami skrev:- og er det for meget at træne maven 3 gange om ugen?

Deylami skrev:Nytter det forresten noget at køre negativt i maveøvelser?

Deylami skrev:Ja, det var jo det jeg tænkte..
Men med 12 reps og 4 set i hver øvelse, hvor lang tid vil det så CA. tage at få en pæn mave?
regner med at tage 2-3 øvelser pr. mavetræning
Zaulich skrev:Når lyset er slukket, ser alle piger ens ud!

Calwin skrev:http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html

Kardon93 skrev:Selvom jeg også mener mave og læg er som alle andre muskler, og burde trænes på samme måde, er der mange som ikke mener det.
Jeg har set mange som træner læg og mave hver dag efter træning, især bodybuilder. De har altså en bedre læg og mave en nogen som helst jeg har set herinde.

Dæncker skrev:Kardon93 skrev:Selvom jeg også mener mave og læg er som alle andre muskler, og burde trænes på samme måde, er der mange som ikke mener det.
Jeg har set mange som træner læg og mave hver dag efter træning, især bodybuilder. De har altså en bedre læg og mave en nogen som helst jeg har set herinde.
Man skal bare passe på med det med: "Jeg har set mange som bla bla bla og de har fået gode resultater". Det kan vi bare ikke bruge til noget hvis vi ikke overvåger vedkommede 24/7 eller kender personens fysiologiske tilstand.

Kardon93 skrev:Dæncker skrev:Kardon93 skrev:Selvom jeg også mener mave og læg er som alle andre muskler, og burde trænes på samme måde, er der mange som ikke mener det.
Man skal bare passe på med det med: "Jeg har set mange som bla bla bla og de har fået gode resultater". Det kan vi bare ikke bruge til noget hvis vi ikke overvåger vedkommede 24/7 eller kender personens fysiologiske tilstand.
Haha, bruge det til noget? Det kan man da, man kan se at man godt kan få noget ud af ikke at træne ligesom man for anbefalet? At der er mange andre måder at træne på som virker.

Dæncker skrev:Kardon93 skrev:Dæncker skrev:Kardon93 skrev:Selvom jeg også mener mave og læg er som alle andre muskler, og burde trænes på samme måde, er der mange som ikke mener det.
Haha, bruge det til noget? Det kan man da, man kan se at man godt kan få noget ud af ikke at træne ligesom man for anbefalet? At der er mange andre måder at træne på som virker.
""Jeg har set mange som træner læg og mave hver dag efter træning, især bodybuilder. De har altså en bedre læg og mave en nogen som helst jeg har set herinde."
Når du skriver ovennævnte, er du så sikker på at vedkommende ikke træner andre øvelser som involverer de nævnte muskelgrupper? Er du sikker på at resultaterne er kommet udelukkende af at træne de nævnte muskelgrupper hver dag? Er du sikker på at gutterne ikke har taget AS? Det er lidt der hvor jeg vil hen...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster