Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Duno skrev:"Og det tager kun 10 minutter om dagen. Det er videnskabeligt bevist, at EMS virker. En omfattende universitetsundersøgelse viser, at den Elektriske muskelstimulans-teknologi, som anvendes i Abtronic X2, er næsten 7 gange mere effektiv end almindelig træning. Abtronic X2 former også andre dele af din krop: Du kan forme bagdelen og gøre den fastere, få løftet brystet ved at styrke brystmuskulaturen samt forme nakke, skuldre og arme."
Se produkt her:
http://www.tvins.com/dk/products/abtron ... X2-241.php
Er denne Abtronic helt så dum?
Vil den kunne vedligeholde mine muskler? eller endda opbygge?

ThirtyEight skrev:Jeg har den selv og jeg har abs som Ronnie Coleman nu, efter kun få uger!

Duno skrev:Fx havde den om brystet og kørte lidt bænkpres. Hvad ville man mon få ud af det?

hardstylebabe skrev:Må sige at når man ser det i tv-shoppen og alt det der amerikanske halløj tænker jeg bare fup, fup, fup men nu da jeg kan høre at det rent faktisk virker så skal jeg da vist forbi banken imorgen på vej i skole og se om der er lidt penge til sådan en da jeg hader at lave mavebøjninger da det bliver "kedeligt" (:

hardstylebabe skrev:hvad mener du så helt præcist med det ?

A Menace To Chicken skrev:Den virker når man tager den på hovedet, og fyrer den af på max schmede. Det er lissom elektrochockbehandling. Man dropper alle idiotiske idéer om "muskelstimulerende strømbælter", og går igang med noget ordentlig træning af maven. F.eks. squat og dødløft.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster