Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Psyls skrev:Jeg spiser 5 æggehvider (hvor jeg har fjernet blommerne fra æggene) og 1 helt æg, med lidt peperfrugt og forårsløg, og 50-75g kylling/kalkun i skiver. Blandet sammen i en skål, Lidt olie på en pande, og så i skålens indhold på en pande og låg på. Så det klar når man lige har været i bad eller whatever. ;) så bare smæk det på et stykke rugbrød og æd

mrGDS0 skrev:Det optimale ville jo være at nøjes med æggehvider.

Dingo skrev:mrGDS0 skrev:Det optimale ville jo være at nøjes med æggehvider.
Hvorfor?
Blommen gør ingen skade

Daule skrev:Dingo skrev:mrGDS0 skrev:Det optimale ville jo være at nøjes med æggehvider.
Hvorfor?
Blommen gør ingen skade
Nej men den gør dig sku fed hvis du æder 5 æg om dagen
Daule skrev:Dingo skrev:mrGDS0 skrev:Det optimale ville jo være at nøjes med æggehvider.
Hvorfor?
Blommen gør ingen skade

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Hvorfor?
Blommen gør ingen skade

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:blommen indeholder flere kcal end æggehviderne.
hvis man cutter og har svært ved at tabe sig er det ikke så klogt at spise +5 hele æg. efter min mening.

Dingo skrev:merijaan skrev:blommen indeholder flere kcal end æggehviderne.
hvis man cutter og har svært ved at tabe sig er det ikke så klogt at spise +5 hele æg. efter min mening.
Blommen udgør også kun 1/3 af æggets størrelse.
Hvis man cutter så skal man spise 5 æg, men smide 1/3 af indholdet ud?![]()
Kan du ikke godt høre at det lyder lidt dumt? Så kunne man eventuelt spise ... tja.. 3 æg?
Når jeg cutter laver kan jeg også godt lide at lave den mængde mad jeg plejer, men smide 1/3 af det ud.. kiloene rasler af

merijaan skrev:hvor har jeg skrevet man skal smide noget ud ? man kan altså godt få flydende æggehvider, som efter min mening klart er at foretrække hvis man har svært ved at tabe sig under cut

merijaan skrev:hvor har jeg skrevet man skal smide noget ud ? man kan altså godt få flydende æggehvider, som efter min mening klart er at foretrække hvis man har svært ved at tabe sig under cut

Old school skrev:Daule skrev:Dingo skrev:mrGDS0 skrev:Det optimale ville jo være at nøjes med æggehvider.
Hvorfor?
Blommen gør ingen skade
Gu gør den da ej.
Er da spildt at smide blommen ud, ihevrtfald hvis man spiser æg for proteinets skyld.
... (Er udemærket klar over om man tager på eller ej afhænger om man spiser mere eller mindre end ens ligevægtsindtag, så lad venligst vær med at kommentere på det)
Daule skrev:Old school skrev:Daule skrev:Dingo skrev:mrGDS0 skrev:Det optimale ville jo være at nøjes med æggehvider.
Hvorfor?
Blommen gør ingen skade
Gu gør den da ej.
Er da spildt at smide blommen ud, ihevrtfald hvis man spiser æg for proteinets skyld.
Nej blommen gør ikke en fed alene.. Men hvis man cutter kan jeg virkelig ikke se det smarte i at proppe sig fuld i æggeblommer... Køb æggehvider?
Nu var jeg lige inde på danske slagterier og slå op,
Æggehvide Protein: 10.9gram, fedt: 0,2gram (pr 100gram)
Æggeblomme Protein: 15,9gram, fedt 26,5 gram (pr 100gram)
Så i teorien bliver man fed af at spise æggeblommer... (Er udemærket klar over om man tager på eller ej afhænger om man spiser mere eller mindre end ens ligevægtsindtag, så lad venligst vær med at kommentere på det)

det jeg har prøvet og forklare :S
dvs æg indeholder ca 200 kcal som stammer udelukkende fra fedt..
og på cut har man ikke brug for alle disse unødvendige kcal, hvis man har SVÆRT ved at tabe sig !

Dingo skrev:merijaan skrev:blommen indeholder flere kcal end æggehviderne.
Blommen udgør også kun 1/3 af æggets størrelse.
Hvis man cutter så skal man spise 5 æg, men smide 1/3 af indholdet ud?![]()
Kan du ikke godt høre at det lyder lidt dumt? Så kunne man eventuelt spise ... tja.. 3 æg?
Når jeg cutter laver kan jeg også godt lide at lave den mængde mad jeg plejer, men smide 1/3 af det ud.. kiloene rasler af

Nick9000 skrev:Du kan også bare cutte på smør, hvis du er ligeglad med hvor energitætte dine fødevarer er. Good luck

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster