I bund og grund har de jo altid gjort det i det ene eller det andet omfang.
Døgnraporten er jo det typiske eksempel, der er sket et eller andet ulovligt, og starks skyder folk fra politiet at ringe til Medierne og sladre, en god historie giver jo penge.
Der har været flere tilfælde hvor politimænd er blevet fyret pga det, men så er det typisk fordi der senere er kommet lukkede døre i sagen, hvilket stikker politimanden jo ikke anede da han ringede, nogen sladrer alligevel.
Jeg har været involveret i en del sager i min ungdom pga mine gamle bekendtskaber, medierne har flere gange været en rigtig god hjælp for mange af os, så man kunne skaffe beviser af alle slags af vejen, Det er ganske normalt.
Mine forældre blev ringet op for få år siden pga noget med en af mine gamle venner brød loven ret vildt, og pga der var var nogle relationer til mig, så blev min familie trukket ind i afhøringen i sagen.
Rejseholdet er de værste, de kan komme ind til en enlig mor og råbe og skrige hende ind i ansigtet i et par timer i træk, og true med at fjerne hendes børn osv, En meget tæt på mig kastede sig i lag med at beholde sine børn efter deres pres, så Hun måtte opsøge folk som kunne have slået hende ihjel, som ingen ting, for at beholde sine børn.
Rejseholdet fandt lige lidt paragrafer og smed efter hende, som omhandlede at dække over andre.
Så hun tog over til en lokal morder og narko handler og stod og rystede, og fik sin dødsdom der, den dag i dag er hun stadig i livsfare hvis hun møder de forkerte.
Og Hun havde intet gjort andet end at nægte at sammenarbejde med rejseholdet imod nogle farlige mennesker, alle fik af vide hvad der skete, selv folk uden relationer i omkredsen blev ringet op og besøgt, Rejseholdet smadrede hendes liv totalt, og de 2 børns liv da hun fra rejseholdets side af blev hængt ud som stikkeren, Jeg så hende sidste år, stakkels kvinde, hun må flygte hele hendes liv, og børnene skjules, så deres skolegang er besværlig, hvis børnene bliver genkendt vil nogen følge efter hende og slå hende ihjel, Sådan lever den lille familie nu efter at politiet og rejseholdet har smadret deres liv.
Den slags oplysninger som politiet kommer med er sjældent helt sande, og kan og vil smadre liv, Jeg er meget imod den slags.
mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!