Ville bare lige minde jer om at der i aften kommer Aktionen på TV3. Aftenens afsnit handler om import og salg af doping

Er spændt på om det bliver et program i stil med Skibby programmet, det tegner det ihvertfald til i reklamen for det

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:inb4 jernhuler med mere jern end man nogensinde har set før og blod på gulvet

SandyFrink skrev:Skal man ikke betale for at kunne se TV3? Er det noget folk frivilligt betaler for?

Sulpicius skrev:Stofa har desværre besluttet ikke at give mig valget, om jeg vil betale for TV3 eller ej! Så skal jeg ud og finde en anden lejlighed, og det er lige drastisk nok

Legend skrev:De besøger OBBC.

SandyFrink skrev:Mener du lovkrænkeren Anti Doping Danmark kontrollant Søren Voss?
Synes det lignede ham, men er ikke helt sikker

SandyFrink skrev:Mener du lovkrænkeren Anti Doping Danmark kontrollant Søren Voss?

BGD skrev:Hmmm. Allerede nu er det jo et lorte program..
Go go "Tom" ! Du har jo de helt rigtige hensigter, og det helt rigtige udgangspunkt!![]()
De forstår bare at vælge de folk der sætter bodybuildere i dårlig lys!

BGD skrev:De forstår bare at vælge de folk der sætter bodybuildere i dårlig lys!

DonLauge skrev:BGD skrev:Hmmm. Allerede nu er det jo et lorte program..
Go go "Tom" ! Du har jo de helt rigtige hensigter, og det helt rigtige udgangspunkt!![]()
De forstår bare at vælge de folk der sætter bodybuildere i dårlig lys!
Generelt bare folk med passion for træning.

darkthrone skrev:Hvorfor fanden slører de ampullerne? Tolderen siger jo alligevel hvad det er?

Evald skrev:Hahaha. Tom lyder som en karakter fra en dårlig kort film. "Tom vil gerne have en kæreste og mener større muskler er vejen frem". Lel.
Eller en case i psykologi eller lignende.

DonLauge skrev:darkthrone skrev:Hvorfor fanden slører de ampullerne? Tolderen siger jo alligevel hvad det er?
Pga mærke vil jeg tro.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster