Bone-14 skrev:Hvordan fanden kan du rådgive om at han skal tage 4 panodiler? Panodiler er sgu da ikke vitaminer. Hvis manden vejer 57kg og tager 4 panodiler bliver han svimmel og dårlig og ødelægger leveren. Panodiler og anden medicin er da kun noget man fylder i sig hvis det er absolut nødvendigt.
Panodiler forstærker den SLØVENDE effekt på alkohol og man bør IKKE kombinere det med alkohol.
BTT:
Jeg ville snuppe en proteinbar med og så spise den senere på aftenen, og så næste dag ville jeg spise så meget og så sundt der nu er muligt.
der er millioner af studier der viser at panodiler og alkohol kun er godt i forhold til træning, kan dog ikke finde nogle links til den nu.
Dog vil jeg knytte en kommenentar, jeg tager ofte 10 panodiler + 4 øl hvis jeg har ond i hovedet en normal dag, og så falder jeg gerne i søvn og sover så en 10-12 timer jeg vågner og er frisk og klar i hovedet, kan kun anbefales, det eneste der er rimelig nedern er at jeg skal vågner et sted der er rimelig hvidt, tror de kalder det for et hospital,
der er mange af den pro drikkere som deltager i drikke konkurrencer, som tager 2 panodiler og så træner på det fx. for at kunne holde til mere, nogle af den er faktisk kommer op på at kunne intage 25 øl og holde en promille på under 1.2, altså panodiler har en positiv virkning. Tror der var en mand for 3-4 år siden som drak 16 liter øl, og derefter kørte hjem, han blev målt med en promille på 0,64.