Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

krang skrev:Træn!

Lyngbeck skrev:Det med at alkohol "æder" ens muskler er da en skrøne ikk ?

Lyngbeck skrev:Det med at alkohol "æder" ens muskler er da en skrøne ikk ?

DeHarly6 skrev:Det er fordi NFL sæson starter idag og skal så ud drikke i nat, problemet er så at jeg egentligt også skulle træne, men kan jeg lige så godt så glemme træningen ? vil jeg overhovdet få noget ud af det?

bds1 skrev:DeHarly6 skrev:Det er fordi NFL sæson starter idag og skal så ud drikke i nat, problemet er så at jeg egentligt også skulle træne, men kan jeg lige så godt så glemme træningen ? vil jeg overhovdet få noget ud af det?
skal man så træne på dagen, hvor man skal drikke om aftenen, eller er dert spild af tid?

Moqensen skrev:bds1 skrev:DeHarly6 skrev:Det er fordi NFL sæson starter idag og skal så ud drikke i nat, problemet er så at jeg egentligt også skulle træne, men kan jeg lige så godt så glemme træningen ? vil jeg overhovdet få noget ud af det?
skal man så træne på dagen, hvor man skal drikke om aftenen, eller er dert spild af tid?
Det vil aldrig være spild af tid at træne.

TOMATENS skrev:i mine øjne er det retarderet at træne bare noget der minder om seriøst, hvis man alligevel skal i by og drikke hjernen ud hver eller hver anden weekend![]()
Men det er jo ens eget valg..
Træning med seriøs kost og uden alkohol = MAX udbytte!
Træning med seriøs kost og med druk hver eller hver anden weekend = spild a fucking tid

TOMATENS skrev:
Træning med seriøs kost og med druk hver eller hver anden weekend = spild a fucking tid

bds1 skrev:TOMATENS skrev:i mine øjne er det retarderet at træne bare noget der minder om seriøst, hvis man alligevel skal i by og drikke hjernen ud hver eller hver anden weekend![]()
okay ;) så kan jeg osse bedre forstå at min styrke og masse ikke ville stige :S

TOMATENS skrev:i mine øjne er det retarderet at træne bare noget der minder om seriøst, hvis man alligevel skal i by og drikke hjernen ud hver eller hver anden weekend![]()

MS 400 skrev:TOMATENS skrev:
Syns slet ik det er spild af tid

MS 400 skrev:TOMATENS skrev:

TOMATENS skrev:bds1 skrev:TOMATENS skrev:i mine øjne er det retarderet at træne bare noget der minder om seriøst, hvis man alligevel skal i by og drikke hjernen ud hver eller hver anden weekend![]()
okay ;) så kan jeg osse bedre forstå at min styrke og masse ikke ville stige :S
Kan da være den gør det, og gør den sikkert![]()
Men du hælder jo heller ikk benzin på din bil for dine sidste penge, for så at lade bilen stå i tomgang i din indkørsel til den går ud![]()
Pointen er at det er helt hjernedødt at kæmpe 170% for noget du kan opnå ved at arbejde 100%

TOMATENS skrev:MS 400 skrev:TOMATENS skrev:
Er jo også iorden at være forskellige

Duffman skrev:TOMATENS skrev:i
arhhhhhhhhh

Karl Æg skrev:TOMATENS skrev:i mine øjne er det retarderet at træne bare noget der minder om seriøst, hvis man alligevel skal i by og drikke hjernen ud hver eller hver anden weekend![]()
Sjovt, Brormand og Smeden er i langt bedre form end dig, og de går på tung druk så godt som hver uge.
), men sys snart det er lidt for røvslikker agtigt som i sætter "brormand" op på en piedestal og gør ham bedre end han er..

TOMATENS skrev:Karl Æg skrev:TOMATENS skrev:i mine øjne er det retarderet at træne bare noget der minder om seriøst, hvis man alligevel skal i by og drikke hjernen ud hver eller hver anden weekend![]()
Sjovt, Brormand og Smeden er i langt bedre form end dig, og de går på tung druk så godt som hver uge.
Haha.. de vejer også 50kg mindre, så det er nok der den ligger.. ren muskelmasse mæssigt er de jo ikk ekstreme vilddyr (og ikke at jeg selv er det), men sys snart det er lidt for røvslikker agtigt som i sætter "brormand" op på en piedestal og gør ham bedre end han er..
Ja hvor herre bevares, han er da en pæn og tynd dreng.. men så stopper det vist også der![]()
Ligesom dig karl æg, du er jo også en tro kopi a Victor Martinez, og den rene BB gud, det glemte jeg helt, og din styrke og muskelmasse er jo på et niveau der er unikt, så dine erfaringer, og "brormands" for den sags skyld er jo det eneste rigtige svar i verden

Moqensen skrev:TOMATENS skrev:Karl Æg skrev:TOMATENS skrev:i mine øjne er det retarderet at træne bare noget der minder om seriøst, hvis man alligevel skal i by og drikke hjernen ud hver eller hver anden weekend![]()
Haha.. de vejer også 50kg mindre, så det er nok der den ligger.. ren muskelmasse mæssigt er de jo ikk ekstreme vilddyr (og ikke at jeg selv er det), men sys snart det er lidt for røvslikker agtigt som i sætter "brormand" op på en piedestal og gør ham bedre end han er..
Ja hvor herre bevares, han er da en pæn og tynd dreng.. men så stopper det vist også der![]()
Ligesom dig karl æg, du er jo også en tro kopi a Victor Martinez, og den rene BB gud, det glemte jeg helt, og din styrke og muskelmasse er jo på et niveau der er unikt, så dine erfaringer, og "brormands" for den sags skyld er jo det eneste rigtige svar i verden
Hvad forskel gør det så at du har 50 kg fedt mere på kroppen, end de har? Så er dit extra fedt ikke fra alkohol af, men fra dårlige kostmæssige vaner? Muskelmassemæssigt er de da vilddyr. I hvert fald i forhold til den gennemsnitlige dansker. Brormand kunne jo let stille op til AF og gøre det ganske godt, i hvert fald i forhold til de billeder han uploader.
I min bog er Æg den danske Victor.
+ Jeg synes du er sød med dine tilsvininger.
det er jo op til jer om i vil lyve for jer selv og bilde jer ind at i er orakler 

TOMATENS skrev:Haha.. de vejer også 50kg mindre, så det er nok der den ligger.. ren muskelmasse mæssigt er de jo ikk ekstreme vilddyr (og ikke at jeg selv er det), men sys snart det er lidt for røvslikker agtigt som i sætter "brormand" op på en piedestal og gør ham bedre end han er..

Karl Æg skrev:TOMATENS skrev:Haha.. de vejer også 50kg mindre, så det er nok der den ligger.. ren muskelmasse mæssigt er de jo ikk ekstreme vilddyr (og ikke at jeg selv er det), men sys snart det er lidt for røvslikker agtigt som i sætter "brormand" op på en piedestal og gør ham bedre end han er..
Kunne du ikke prøve dig med lidt saglig argumentation i stedet for dine patetiske personangreb. Du lægger dig op ad en advarsel med der tilhørende timeout, hvis ikke du snart begynder at snakke til folk i en pænere tone.
Brormand ville sagtens kunne gøre sig i den lave klasse til AF. Hvad kan du gøre dig i? Der er i øvrigt intet røvslikkeri over det - han er jo trods alt en af mine gode venner, han læser ikke tråde som denne og han er et fremragende eksempel at hive frem, når du ranter mod drukture på den måde. Jeg påstår ingenlunde at druk og BB er en god kombination. Det er faktisk en rigtig dårlig kombination. Men det du skriver om, at man som BB'er spilder sin tid, hvis man drikker sig ned i weekenden, passer helt evident ikke, eftersom eksempelvis Brormand drikker sig ned en gang om ugen og stadig er i bedre form end du er - og givetvis nogensinde kommer i.
Har jeg nogensinde påstået at være seriøs bodybuilder? Nej. Synes jeg mine resultater er videre imponerende? Ikke rigtig. Har du en pointe når du disser min form? Nej på ingen måde. Er jeg i bedre form end dig? Også i den grad.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster