Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol.
Hold dig fra det. Det er ikke det værd.

Rosenhøj skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol.
Pjat fatty... Jeg kører udelukkende på coke, har hørt det er den hurtigste måde at cutte på...
![]()
![]()
![]()

TheFatboy skrev:Rosenhøj skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol.
Pjat fatty... Jeg kører udelukkende på coke, har hørt det er den hurtigste måde at cutte på...
![]()
![]()
![]()
Altså, hvis du virkelig vil tabe dig, skal du bare ryge en smøg og drikke et glas vand, hver gang du er sulten. Det taber man sig vildt hurtigt af. Den første uge tabte jeg mig 5kg!

Rosenhøj skrev:TheFatboy skrev:Rosenhøj skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol.
![]()
![]()
![]()
Altså, hvis du virkelig vil tabe dig, skal du bare ryge en smøg og drikke et glas vand, hver gang du er sulten. Det taber man sig vildt hurtigt af. Den første uge tabte jeg mig 5kg!
Virkelig det må jeg prøve, jeg synes nu ellers det går godt med coken, eneste problem er at det er sku lidt dyrt i længden.

TheFatboy skrev:Rosenhøj skrev:TheFatboy skrev:Rosenhøj skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol.
![]()
![]()
![]()
Virkelig det må jeg prøve, jeg synes nu ellers det går godt med coken, eneste problem er at det er sku lidt dyrt i længden.
Det er meget sundere bare at drikke vand og ryge. Også billigere. Alle mine venner gør det også, så vi har alle sammen 6pack.

Rosenhøj skrev:TheFatboy skrev:Rosenhøj skrev:TheFatboy skrev:Rosenhøj skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol.
![]()
![]()
![]()
Det er meget sundere bare at drikke vand og ryge. Også billigere. Alle mine venner gør det også, så vi har alle sammen 6pack.
Jeg havde ellers hørt man bare skulle lave en masse situps, så forbrændte man fedtet på maven, så fik man 6pack.

TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol

krzbn skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol
Hvorfor skrive om noget man tydeligvis intet aner om?

TheFatboy skrev:krzbn skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol
Det samme kunne jeg spørge dig om, for hvordan i alverden har du tilegnet dig den viden?

krzbn skrev:TheFatboy skrev:krzbn skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol
Det samme kunne jeg spørge dig om, for hvordan i alverden har du tilegnet dig den viden?
Hvilken viden? At det langt fra er optimalt at indtage coke sammen med alkohol?

TheFatboy skrev:krzbn skrev:TheFatboy skrev:krzbn skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol
Nej. At jeg intet ved om det.
Til din så tilsyneladende store overraskelse, kan jeg hermed afsløre: jo, det er faktisk noget jeg er bekendt med. Godt nok ikke førstehåndsoplevelser, men...

krzbn skrev:TheFatboy skrev:krzbn skrev:TheFatboy skrev:krzbn skrev:TheFatboy skrev:Der er for resten ingen som kun kører på coke. Coke er supplement til alkohol
Nej. At jeg intet ved om det.
Til din så tilsyneladende store overraskelse, kan jeg hermed afsløre: jo, det er faktisk noget jeg er bekendt med. Godt nok ikke førstehåndsoplevelser, men...
Er ikke spor overrasket over folk der deler uvidenhed på nettet. Det er bare trættende nogle gange. Hvis du forestiller dig en magnetstang kan man sige at virkningen af alkohol er den ene pol, coke den anden pol. Du tænker muligvis på speed.

TheFatboy skrev:Jeg tvivler.
TheFatboy skrev: Selv har jeg en enkelt gang forsøgt mig med en blanding af kokain og amfetamin, i forbindelse med alkohol. Jeg kender flere som gør det tit.
TheFatboy skrev:Til gengæld ser jeg sjældent folk på ecstasy

krzbn skrev:TheFatboy skrev:Jeg tvivler.
Du styrer selv om du vil lære noget.TheFatboy skrev: Selv har jeg en enkelt gang forsøgt mig med en blanding af kokain og amfetamin, i forbindelse med alkohol. Jeg kender flere som gør det tit.
Siger jo ikke det ikke kan lade sig gøre at blive påvirket af begge dele samtidigt.. Kan det naturligvis sagtens, det var bare din "coke er supplement til alkohol" kommentar der ikke gav mening, da det som sagt er to modvirkende rus. Spild af penge efter min mening, og samtidig højere risiko for at kokse.TheFatboy skrev:Til gengæld ser jeg sjældent folk på ecstasy
Det kan jeg garantere dig for du gør

TheFatboy skrev:krzbn skrev:TheFatboy skrev:Jeg tvivler.
Du styrer selv om du vil lære noget.TheFatboy skrev: Selv har jeg en enkelt gang forsøgt mig med en blanding af kokain og amfetamin, i forbindelse med alkohol. Jeg kender flere som gør det tit.
Siger jo ikke det ikke kan lade sig gøre at blive påvirket af begge dele samtidigt.. Kan det naturligvis sagtens, det var bare din "coke er supplement til alkohol" kommentar der ikke gav mening, da det som sagt er to modvirkende rus. Spild af penge efter min mening, og samtidig højere risiko for at kokse.TheFatboy skrev:Til gengæld ser jeg sjældent folk på ecstasy
Det kan jeg garantere dig for du gør :)
Modvirkende? Så det er derfor man kan suge som et hul i jorden, når man er påvirket?
"Til gengæld ser jeg sjældent folk på ecstasy, som i tilgift suger", skrev jeg.

Vupti skrev:Amfetamin, cokain osv sætter gang i forbrændingen, så det er vel optiamlt på cut

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster