Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1207
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1204

Følg bodybuilding.dk på

Altid træt!! :(

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB!

Nu træner jeg regelmæssigt 4 gange om ugen med et split program.
Eks:
Lørdag (6 øvelser) og søndag (6 øvelser)
onsdag (6 øvelser) og torsdag(6 øvelser)

Jeg sover 6-7 timer hver nat og ligger i kcal overskud (hurtig morgenmad, frokost på skolen, måltid kl halv 4, aftensmad 6, natmad 9-12) men finder mig altid konstant træt midt på dagen. Jeg plejer at tage en morfar efter skole (ved en 3-4 tiden) på et par timer hvor jeg vågner til aftensmaden hvorefter jeg tager til træning om aftenen.
Det gør at, selvom jeg er motiveret til at tage til træning, så 'gider' jeg ikke simpelthen fordi jeg er for træt og hellere vil sove fremfor at træne. - trist. #-o

Nogen der kender til det? Er der noget jeg kan gøre? Drikke en masse kaffe? prøve at få sovet noget mere? Omlægge min træning? Eller spise rigtig meget tidligt på dagen? (jeg indtager nok kun 1/5 af det mad jeg får på en dag om morgenen).
Sidst rettet af Saywhat 21. feb 2009, 14:23, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvad spiser du på en typisk dag?

Btw: Hvad er et fullbody split program? :)
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Gozo skrev:Hvad spiser du på en typisk dag?

Haha
Det er bare et split program.

Jeg har ikke styr på hvor mange kcal jeg indtager på en dag men jeg tager cirka 0.3-0.6 gram på om ugen (har jeg gjort de sidste 4-5? uger).

Morgen:
Yogurt 1.3% fedt med havregryn
Æble

Middag:
1x Hvidt brød
2x Rugbrød med diverse pålæg

frokost:
2-3 blødkogte Æg! Spiser massere af æg! Med mayo, salt.
1x avocado
2-3x rugbrød med diverse pålæg og æg!
Makrel
to håndfulde nødder
2-3 gulerødder
(hvilket af og til bliver erstattet med en pizza. Men prøver at spise meget varieret. Plejer dog altid at spise æg og avocado).

Aftensmad:
Det er meget forskelligt. Men godt med mad. Kartofler som regel. Og noget kød/fisk.

Natmad:
Kan være alt muligt. Ofte et større måltid.
2-3 rugbrød skiver.
En bolle evt.
Yogurt.
Et æble

Edit:
Glemte at jeg æder 1-2 kapsler fiskeolie om dagen (hvor pakken siger daglig dosis 2) og en vitamin pille. Sker vilkårligt sammen med et måltid.
Brugeravatar

Saywhat skrev:

Haha

Jeg har ikke styr på hvor mange kcal jeg indtager på en dag men jeg tager cirka 0.3-0.6 gram på om ugen (har jeg gjort de sidste 4-5? uger).

Morgen:
Æble

Middag:
1x Hvidt brød

frokost:
1x avocado
Makrel
to håndfulde nødder
2-3 gulerødder
(hvilket af og til bliver erstattet med en pizza. Men prøver at spise meget varieret. Plejer altid at spise æg og avocado).

Aftensmad:
Det er meget forskelligt. Men godt med mad. Kartofler som regel. Og noget kød/fisk.

Natmad:
2-3 rugbrød skiver.
En bolle evt.
Yogurt.
Et æble

Edit:
Glemte at jeg æder 1-2 kapsler fiskeolie om dagen (hvor pakken siger daglig dosis 2) og en vitamin pille. Sker vilkårligt sammen med et måltid.

I stedet, sæt det ind i en kostplan som der er her på siden.
Brugeravatar

Geografisk sted: Vanløse, København

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Saywhat skrev:Hej BB!

Nu træner jeg regelmæssigt 4 gange om ugen med et split program.
Eks:
Lørdag (6 øvelser) og søndag (6 øvelser)
onsdag (6 øvelser) og torsdag(6 øvelser)

Jeg sover 6-7 timer hver nat og ligger i kcal overskud (hurtig morgenmad, frokost på skolen, måltid kl halv 4, aftensmad 6, natmad 9-12) men finder mig altid konstant træt midt på dagen. Jeg plejer at tage en morfar efter skole (ved en 3-4 tiden) på et par timer hvor jeg vågner til aftensmaden hvorefter jeg tager til træning om aftenen.
Det gør at, selvom jeg er motiveret til at tage til træning, så 'gider' jeg ikke simpelthen fordi jeg er for træt og hellere vil sove fremfor at træne. - trist. #-o

Nogen der kender til det? Er der noget jeg kan gøre? Drikke en masse kaffe? prøve at få sovet noget mere? Omlægge min træning? Eller spise rigtig meget tidligt på dagen? (jeg indtager nok kun 1/5 af det mad jeg får på en dag om morgenen).

Istedet for du tager dig en morfar når du kommer hjem fra skole, sys jeg hellere du ska tage ned og træne med det samme. For når du har sovet de par, timer føler du dig sikkert stadig væk ikk udhvilet nok, også er lysten til træning lille. Og hvis du heller ikk får den morfar efter skole, får du oss nemmere ved at sove om natten/aftenen.
Taler for egen erfaring :)

Du får slet ikke nok protein tror jeg..
efter det du har skrevet..
nu ved jeg ikke hvad du vejer. men prøv at skrive det ind..

Kunne det være dine muskler ikke får nok protein så de ikke kan genopbygge sigselv og derfor bliver du træt?
Brugeravatar

Geografisk sted: Brøndby

Træner her: Fresh Fitness Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 205.00
- Dødløft: 180.00

Hansi skrev:Kunne det være dine muskler ikke får nok protein så de ikke kan genopbygge sigselv og derfor bliver du træt?

..

Hvor lang tid har du trænet uden pause? Efter mange ugers træning (10-12) kan CNS godt være fuldstændig ristet, og derfor kan du føle dig meget sløv. Mit bud ville være at holde en uges dekonditionering og så istedet for at tage den 'morfar' efter skole, så gå dog i seng 1-2 timer tidligere, så du kommer op på 7-9 timers nattesøvn.

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 215.00

Har du prøvet at sove et par timer mere? 6-7 timer er ikke særlig meget, hvis du stadig er teenager. ;)

Mht. koffeinen, så kan det være fint til lige at booste træningen en gang imellem, men det er dumt at gøre det til en vane, da du så bare har brug for mere koffeint for at opnå samme energiboost.

Jeg er også kanon smadret når man kommer hjem fra skole, og havde slet ikk energi til at træne rigtigt - også selvom jeg spiste aftensmad inden træning. Mit umeldtbare råd til dig er at få en god omgang kreatin inden træning, så er dine muskler i hvertfald fyldt op med energi til at træne :D i forhold til måske dit hoved, der kan stadig virke sløv i det.

Jeg bruger selv et produkt, der hedder NO Xplode fra BSN eller SuperPump 250 fra Gaspari. Det er en kreatin opløsning med noget koffein og nogle vitatimer, der giver dig sådan et "pump" når du skal til at træne, så du er parat i hoved og muskler
Genenerelt er der mange der ikke bryder sig om det her produkt fordi de mener det er placebo og det bare er fordi producenten skal tjene penge på det. Personligt har jeg fået en kanon kickstarter inden træning, som har givet virkelig gode resultater men det er dyrt, så man skal have økonomien til det.
Brugeravatar

Geografisk sted: Dragør

Træner her: Dragør Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (13)

Drop den morfar efter skole - jeg vil godt vædde på det er den der ødelægger det hele, specielt når du ligefrem sover i flere timer ad gangen. At sove midt på dagen er en ekstremt dårlig vane at komme ind i og efterlader næsten altid en mere træt end frisk - specielt fordi man sjældent får den dybe og vigtige søvn på disse timer.

Jge tror du grundlæggende skal arbejde med dit søvnmønster.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Bodypumper skrev:Jeg er også kanon smadret når man kommer hjem fra skole, og havde slet ikk energi til at træne rigtigt - også selvom jeg spiste aftensmad inden træning. Mit umeldtbare råd til dig er at få en god omgang kreatin inden træning, så er dine muskler i hvertfald fyldt op med energi til at træne :D i forhold til måske dit hoved, der kan stadig virke sløv i det.

Jeg bruger selv et produkt, der hedder NO Xplode fra BSN eller SuperPump 250 fra Gaspari. Det er en kreatin opløsning med noget koffein og nogle vitatimer, der giver dig sådan et "pump" når du skal til at træne, så du er parat i hoved og muskler
Genenerelt er der mange der ikke bryder sig om det her produkt fordi de mener det er placebo og det bare er fordi producenten skal tjene penge på det. Personligt har jeg fået en kanon kickstarter inden træning, som har givet virkelig gode resultater men det er dyrt, så man skal have økonomien til det.

Hvis du er træt til dagligt, skal du ikke prøve at forbedre denne tilstand med mystiske produkter. Start med at få nogle kostvaner og en god døgnrytme.
Brugeravatar

Saywhat skrev:

Haha

Morgen:
Æble

Middag:
1x Hvidt brød

frokost:
1x avocado
Makrel
to håndfulde nødder
2-3 gulerødder
(hvilket af og til bliver erstattet med en pizza. Men prøver at spise meget varieret. Plejer dog altid at spise æg og avocado).

Aftensmad:

Natmad:
2-3 rugbrød skiver.
En bolle evt.
Yogurt.
Et æble

Edit:

Det var ikke meget. Du skal nok spise bare en anelse mere så du kommer op på et helt gram :lol:

Vil også sige du skal tage der ned lige efter skole. Lav en madpakke eller noget, som du kan spise efter skole, også ned og træn efter du kommet hjem.
For hvis du først har ligget og sovet er der sjældent meget motivation at finde. :p Så en madpakke eller lign. efter skole, også til træning :)

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Hansi skrev:Du får slet ikke nok protein tror jeg..
efter det du har skrevet..
nu ved jeg ikke hvad du vejer. men prøv at skrive det ind..

Kunne det være dine muskler ikke får nok protein så de ikke kan genopbygge sigselv og derfor bliver du træt?

Jeg er i gang med at skrive det ind i det skema man kan downloade her på siden.
Jeg vejer lidt over 67kg og er 1.76cm høj, 19 år. Jeg føler bare ikke jeg kan spise meget mere end jeg gør! Så brækker jeg mig sku :sick:
Ved siden af drikker jeg også utroligt meget sødmælk!

Tyrr skrev:
Hansi skrev:Kunne det være dine muskler ikke får nok protein så de ikke kan genopbygge sigselv og derfor bliver du træt?

..

Hvor lang tid har du trænet uden pause? Efter mange ugers træning (10-12) kan CNS godt være fuldstændig ristet, og derfor kan du føle dig meget sløv. Mit bud ville være at holde en uges dekonditionering og så istedet for at tage den 'morfar' efter skole, så gå dog i seng 1-2 timer tidligere, så du kommer op på 7-9 timers nattesøvn.

Du har muligvis fat i noget. I lang tid kørte jeg til fail da jeg trænede flere gange om ugen, det er jeg så stoppet med for en måneds tid siden men har nok trænet i den måned uafbrudt. Derudover er jeg rimelig nybegynder. Desuden sker det af og til at jeg tager sættet til fail. Synes i forvejen jeg presser mig meget hårdt.
For mig at se er det bare at "klø på".

Wopper skrev:Har du prøvet at sove et par timer mere? 6-7 timer er ikke særlig meget, hvis du stadig er teenager. ;)

Hvis jeg dropper den morfar som jeg plejer at tage 2-3 gange om ugen så kan jeg jo prøve at lægge bare en time mere til min aftenssøvn og se om det hjælper! :)

essensen skrev:Drop den morfar efter skole - jeg vil godt vædde på det er den der ødelægger det hele, specielt når du ligefrem sover i flere timer ad gangen. At sove midt på dagen er en ekstremt dårlig vane at komme ind i og efterlader næsten altid en mere træt end frisk - specielt fordi man sjældent får den dybe og vigtige søvn på disse timer.

Jge tror du grundlæggende skal arbejde med dit søvnmønster.

Det var noget jeg begyndte på da jeg følte mig træt i perioder og så er det vel bare blevet hængende. Det er mega fristende bare at lægge sig lidt på sofaen en times tid.. suk! :yawn:
Tak! :)

Illisher skrev:Det var ikke meget. Du skal nok spise bare en anelse mere så du kommer op på et helt gram :lol:

Vil også sige du skal tage der ned lige efter skole. Lav en madpakke eller noget, som du kan spise efter skole, også ned og træn efter du kommet hjem.
For hvis du først har ligget og sovet er der sjældent meget motivation at finde. :p Så en madpakke eller lign. efter skole, også til træning :)

Det er nok en god ide at tage derned efter skole. Og så få noget ordentligt mad med i skolen. Jeg har det også sådan at når jeg først er hjemme så plejer jeg at udskyde træningen en smule og så er det nemlig at det ender i de der morfar situationer hvor jeg så først kommer ud og træner sent aften.

Som sådan er det ikke min motivation der er noget galt med. Jeg vil virkelig gerne træne og finder det både sjovt og udfordrende! Men når man er træt så er man sku træt! og det er et problem!

EDIT:
Illisher skrev:Det var ikke meget. Du skal nok spise bare en anelse mere så du kommer op på et helt gram

Hvad?! Et helt gram fiskeolie kapsler? Nu står der godt nok at daglig dosis ikke bør overskrides? :D
Brugeravatar

Bodypumper skrev:

Du har læst at det ren faktisk var fusk ikke?

According to the lawsuit, Cellmass contains no actual CEM3, as do none of BSN's other CEM3-advertised compounds(Nitrix and NO Xplode). The only creatine discovered in those products was creatine monohydrate.

This goes in line with what Bill Llewellyn discovered a few years ago when he tested out some of the most popular CEE products on the market and found that most contained only creatine mono.

http://www.supplementpolice.com/Complaint.pdf

DennisO skrev:Du har læst at det ren faktisk var fusk ikke?

According to the lawsuit, Cellmass contains no actual CEM3, as do none of BSN's other CEM3-advertised compounds(Nitrix and NO Xplode). The only creatine discovered in those products was creatine monohydrate.

This goes in line with what Bill Llewellyn discovered a few years ago when he tested out some of the most popular CEE products on the market and found that most contained only creatine mono.

Altså nu har jeg både prøvet kreatin monohydrat i en længere periode, og NO xploden, så har ligesom testet hvad jeg synes var mest effektivt. Og der må jeg godt nok sige jeg blev bare meget klar i hovedet af xplode end bare at få kreatinen...
Brugeravatar

Styrkeliste

Bodypumper skrev:
DennisO skrev:Du har læst at det ren faktisk var fusk ikke?

Altså nu har jeg både prøvet kreatin monohydrat i en længere periode, og NO xploden, så har ligesom testet hvad jeg synes var mest effektivt. Og der må jeg godt nok sige jeg blev bare meget klar i hovedet af xplode end bare at få kreatinen...

Har du prøvet kreatin og koffein sammen :)
Brugeravatar

Nej det har jeg godt nok ikke... altså har prøvet forskellige koffein stacks, men har aldrig prøvet at tage det sammen.
Brugeravatar

Styrkeliste

Bodypumper skrev:Nej det har jeg godt nok ikke... altså har prøvet forskellige koffein stacks, men har aldrig prøvet at tage det sammen.

Prøv at post et ærligt resultat. Det kunne være sjovt at høre.
Brugeravatar

hehe umeldbart gider jeg bare ikk at tage de stacks, de er sindsyg kraftige selvom de er efedrin frie. Du bliver virkelig hyper af dem, og ofte bliver din søvnrytme totalt bombet af dem. Hvis man evt. kunne finde nogen stacks med mindre værdi end 150mg ku jeg godt være frisk :D
Brugeravatar

Styrkeliste

drop morfar'en og gå et par timer tidligere i seng om aftenen istedet for..
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Du er bare inde i en dårlig rytme hvor du bliver træt midt på dagen.
Drop at sove midt på dagen og hold dig selv i nakken i en uges tid, også selvom det kan være svært. Så vil det problem være løst :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00

Hmm.. Vågner du med hovedepine?

Prøv og droppe morfaren.

Men kunne lyde lidt underligt, men får du ilt nok? Jeg mener du har aldrig en fornemmelse af du ikke kan trække nok luft ind når du laver noget kredsløbs træning?
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 240.00

Galleri: Vis galleri (3)

50 mikrogram D vitamin dagligt har været et mirakel mod min træthed. evt også magnesium.

Jeg døjede selv med træthed i en lang periode, mit forslag er som følger:

7 dages dekon hvor du får styr på følgende:

-Daglig D-vitamin
-Daglig C-vitamin
-Daglig Multivitamin
-1 fiskepille ved hvert måltid

-Godt med frugt inden middag
-Drop kæmpe måltider lige inden sengetid.(en dåse makrel på to stk rugbrød er en perfekt mængde)
-Afskaf din lur om eftermiddagen og gå tidligere i seng.
-Fokuser på andre ting end din træning, måske du er kørt træt i den samme trummerum.
-Når du træner så kør for alt i verden ikke til failure medmindre dit træningspas kræver det.

Rasmus
Brugeravatar

Træner her: OBBC
Fitness World Odense
Fitness World Assens

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (16)

Jeg tror ikke der er nogen grund til at give kosten noget af skylden her. Det er da klart, at han har en forringet søvnkvalitet ved 6-7 timers søvn og en daglig morfar..

Når det er sagt, så gør det ikke noget, at han får mere styr på kosten - det er så gavnligt på alle mulige andre ting, det er nok bare ikke deri søvnproblemet ligger. :)

Ellers er det også essentielt at få nok jern mht. træthed.

Wopper skrev:Ellers er det også essentielt at få nok jern mht. træthed.

Jeg havde jernmangel i de tidlige teenage-år.. gik til lægen for at få taget blodprøver i et års tid.

Jeg fik, såvidt jeg husker, besked på at spise mere kød, mere rugbrød.. ..og så hentede vi et Jerntilskud på apoteket. Det hjalp mig, og jeg var selv ALTID træt..
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Jeg er også ofte træt midt på dagen - sådan i de sidste timer i skolen og umiddelbart efter.

Det løser jeg ved at gå hjem i stedet for at køre i bus eller sådan noget og derudover fyre max op for noget metal eller bare hård rock, når jeg kommer hjem, så er man frisk igen.

Hvor rigtig en måde det er at gøre det på aner jeg ikke, men jeg får da min søvn. Som regel ca. 8 timer om natten og masser af god mad.

Måske løsningen kunne være bare at droppe at sove midt på dagen, og så give den en time eller to mere om natten? :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Motionere du? Efter jeg er begyndt med en god gang cardio næsten hver dag har jeg næsten for meget energi, men lejlighed har aldrig været så ren :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Aarhus

TheNextArnold skrev:drop morfar'en og gå et par timer tidligere i seng om aftenen istedet for..

Cade skrev:Du er bare inde i en dårlig rytme hvor du bliver træt midt på dagen.
Drop at sove midt på dagen og hold dig selv i nakken i en uges tid, også selvom det kan være svært. Så vil det problem være løst :)

Det skal jeg prøve på! Og så få noget mere søvn om aftenen! Tak.

DHL^ skrev:Hmm.. Vågner du med hovedepine? (...)
Men kunne lyde lidt underligt, men får du ilt nok?(...)

Nej jeg vågner fint om morgenen. Helt smadret og ligner lort i ansigtet! :D Jeg dyrker også en smule cardio træning 2 gange om ugen uden det store besvær.

Stankelben skrev:50 mikrogram D vitamin dagligt har været et mirakel mod min træthed. evt også magnesium.

50 mg D vitamin er meget! Anbefalet dosis er 10 mg. Jeg har på fornemmeren at i rimelig meget skider på hvad der er anbefalet. Men er det nu sundt?
Jeg vil prøve at komme noget D vitamin ind i min kost. Se om det virker.

0210 skrev:Jeg døjede selv med træthed i en lang periode, mit forslag er som følger:

7 dages dekon hvor du får styr på følgende:

-Daglig D-vitamin
-Daglig C-vitamin
-Daglig Multivitamin
-1 fiskepille ved hvert måltid

-Godt med frugt inden middag
-Drop kæmpe måltider lige inden sengetid.(en dåse makrel på to stk rugbrød er en perfekt mængde)
-Afskaf din lur om eftermiddagen og gå tidligere i seng.
-Fokuser på andre ting end din træning, måske du er kørt træt i den samme trummerum.
-Når du træner så kør for alt i verden ikke til failure medmindre dit træningspas kræver det.

Rasmus

Hmm, normalt er jeg bare skide sulten inden sengetid! Og plejer at spise en masse mad! Det er der på dagen hvor jeg lettest kan spise et måltid.

Jeg går på dekon i en uge og prøver at få en god søvnrytme og få styr på kosten og så poster jeg tilbage senere på ugen for at se om det har virket. Tusind tak!

Wopper skrev:Jeg tror ikke der er nogen grund til at give kosten noget af skylden her. Det er da klart, at han har en forringet søvnkvalitet ved 6-7 timers søvn og en daglig morfar..

Når det er sagt, så gør det ikke noget, at han får mere styr på kosten - det er så gavnligt på alle mulige andre ting, det er nok bare ikke deri søvnproblemet ligger. :)

Ellers er det også essentielt at få nok jern mht. træthed.

Jeg sover meget mere end mine jævnalderene. Er du klar over hvor lidt man sover når man går i gymnasiet? Mange af jer har vel selv prøvet det. Jeg går i seng klokken 12-halv 1 og vågner lidt over 7.

Men du foreslår vel jeg kommer op på 8 timer mindst? Så skal jeg gå i seng klokken 11.. christ! :D Så når jeg kun lige at se børnetime!

Jeg skal nok prøve men har også haft lidt svært ved at sove på det seneste. Og det kræver lidt tilvænning tror jeg. Men hvis jeg bare kan slippe af med at være så træt hele tiden så er det sku det hele værd!!

mic skrev:
Wopper skrev:Ellers er det også essentielt at få nok jern mht. træthed.

Jeg havde jernmangel i de tidlige teenage-år.. gik til lægen for at få taget blodprøver i et års tid.

Jeg fik, såvidt jeg husker, besked på at spise mere kød, mere rugbrød.. ..og så hentede vi et Jerntilskud på apoteket. Det hjalp mig, og jeg var selv ALTID træt..

Mht jern som også er nævnt i citatet oven over så spiser jeg ikke så meget kød som jeg burde (dog meget rugbrød) så jeg tror jeg vil følge jeres råd og få lidt mere indsigt i min kost. Tak! :)
Glad for jeg ikke er den eneste der har de her problemer.

På baggrund af hvad mange har skrevet tror jeg at jeg har kastet min krop ud i noget træning den ikke er klar til livsstilsmæssigt. Dårlige søvnvaner og en kost der måske ikke rækker.

Det vil jeg straks lave om på. Tak!

Helsinghof skrev:Motionere du? Efter jeg er begyndt med en god gang cardio næsten hver dag har jeg næsten for meget energi, men lejlighed har aldrig været så ren :lol:

Ja det er jeg faktisk begyndt på. Jeg gør det faktisk om aftenen for at jeg skal blive træt så jeg kan gå tidligere i seng. Det hjælper! :)
Brugeravatar

For det først tror jeg, at du skal holde op med at tage en lur, når du kommer hjem fra skole. Og så skal du finde ud af, hvor meget søvn du egentig har behov for. For meget søvn, kan også gøre en træt og det er altså ikke alle mennesker, der har brug for 9 timer søvn i døgnet. Hvis du sover 6-7 timer pr nat plus en lur, tror jeg ganske enkelt du sover for meget.

Prøv i en uges tid at stå op om morgenen, være vågen hele dage og evt - som der også er forslået af andre - tag ned og træn, når du er træt efter skole, og så gå i seng om aftenen og få én lang nats søvn.

Måske du kun skal have 6 timer, måske 7 eller 8. det er ret forskelligt. Personligt passer 6,5-7 timer i døgnet mig. Hvis jeg sover mere, fx. i weekenden, fucker jeg helt op, bliver træt og får lidt hovedpine. Søvn virker bedst, hvis den er regelmæssig, hver dag.
If you can't beat them - run like hell!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online