Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kuglen skrev:imo er aminosyre tabs et godt valg til lige efter træning sammen med en protein shake da disse når hurtigere ud i musklerne end protein pulverert gør.
men lad nu være med at udskifte din shake med amino tabs.
4-6 aminosyre tabs efter træning er imo nok.

Morrison skrev:Har skam heller ikke tænkt mig at udskifte shaken. Ville bare gerne supplere lidt, regner jo ikke med at det kommer til at gå dobbelt så hurtigt på den måde, men som Bondi nævner, man kan jo lige så godt få det hele medVil prøve med 4-6 tabs så, tak for det.

da aminosyre tilskud ikke kan erstatte alm protein tilskud.

Bay skrev:Køb du heller proteinpulver - du får mere for pengene på den måde

Bondi skrev:Det kan det vel i princippet godt ??? (Men ikke at jeg vil anbefale det)

GettingBiG skrev:Bondi:
Hvordan vil du indtage "Amino Liquid" efter træning?
Ville du drikke 20ml + en shake? eller hvordan?

kuglen skrev:lidt amino og lidt whey pulver, a,e og c-vitamin samt kreatin efter træning også hjem og have et måltid pumper føde.. det er nok tæt på det optimale.

J-S-O skrev:Jeg må indrømme jeg holder med Bay og WanneBeBig! Rigtig nok, så skal proteinen i proteinpulver nedbrydes til aminosyrer før det optages, men hvor stor en optagelsesforskel taler vi om?

J-S-O skrev:A- og E-vitamin er fedtopløselige vitaminer, så hvorfor indtage dem i et non-fedt måltid? Derudover, så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvorfor du vil indtage dem, og hvorfor i forbindelse med træningen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster