Louis

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

R0mme1 skrev:Blev du taget?![]()
Vil gerne se klippet

hehe.. Vores pullups stativ er super gammelt, og derfor meget glat 

Rockstar skrev:Lol, et indslag om doping og store muskler, og så er der bare ingen i det klip som har muskler på kroppen. Men ellers jævnt kedeligt, og det er jo et eller andet sted almen viden som lige har fået et indslag i en god gang lokal-tv når det er bedst.

Mikkel leicht skrev:Rockstar skrev:Lol, et indslag om doping og store muskler, og så er der bare ingen i det klip som har muskler på kroppen. Men ellers jævnt kedeligt, og det er jo et eller andet sted almen viden som lige har fået et indslag i en god gang lokal-tv når det er bedst.
var der ikke da de var der desværre..

Dingo skrev:Vi snakker om at dem der var der ingen muller havde og at Mikkel sku have været der, så ja mikkel har store muller?

TeamBear skrev:er det bare mig der synes det er lidt kikset at de piller de viser er ketoganer og ikke doping:D

jeg snakker ikke om ampullerne:)- jeg snakker om de piller der lå pakninger.. der står ketogan på:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:er det bare mig der synes det er lidt kikset at de piller de viser er ketoganer og ikke doping:D
Man kunne ane at det var Supertest i ampullerne dog ;)

TeamBear skrev:jeg snakker ikke om ampullerne:)- jeg snakker om de piller der lå pakninger.. der står ketogan på:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:er det bare mig der synes det er lidt kikset at de piller de viser er ketoganer og ikke doping:D

TeamBear skrev:er det bare mig der synes det er lidt kikset at de piller de viser er ketoganer og ikke doping:D

ja nemlig.. du får sku ikke meget muskel af at æde det:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:jeg snakker ikke om ampullerne:)- jeg snakker om de piller der lå pakninger.. der står ketogan på:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:er det bare mig der synes det er lidt kikset at de piller de viser er ketoganer og ikke doping:D
Men nu er det heller ikke fordi steroidebrugere kun propper steroider ind i deres krop ;)
Eller fordi at mellemledene der sælger steroider, ikke også sælger andre stoffer(Hæng mig ikke op i denne kommentar)?
Men Ketogan er stadigvæk på dopinglisten?
Men ja meget kikset, undrede mig også om hvad ketogan var, indtil at jeg nu har fundet ud af at det er en morfin lignende stof.

Rockstar skrev:Dingo skrev:Vi snakker om at dem der var der ingen muller havde og at Mikkel sku have været der, så ja mikkel har store muller?
Ej er det rigtigt. Tak for lige at fortælle det

TeamBear skrev:ja nemlig.. du får sku ikke meget muskel af at æde det:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:jeg snakker ikke om ampullerne:)- jeg snakker om de piller der lå pakninger.. der står ketogan på:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:er det bare mig der synes det er lidt kikset at de piller de viser er ketoganer og ikke doping:D
Men nu er det heller ikke fordi steroidebrugere kun propper steroider ind i deres krop ;)
Eller fordi at mellemledene der sælger steroider, ikke også sælger andre stoffer(Hæng mig ikke op i denne kommentar)?
Men ja meget kikset, undrede mig også om hvad ketogan var, indtil at jeg nu har fundet ud af at det er en morfin lignende stof.
men hvorfor diskutere det? det jo fucked up..

heh, det er bare komisk at de viser det.. regnede med at det var almen viden at ketogan ikke var doping.. BTW, stjæler li topic.. Er det meget doping blandt styrkeløftere?Mikkel leicht skrev:TeamBear skrev:ja nemlig.. du får sku ikke meget muskel af at æde det:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:jeg snakker ikke om ampullerne:)- jeg snakker om de piller der lå pakninger.. der står ketogan på:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:er det bare mig der synes det er lidt kikset at de piller de viser er ketoganer og ikke doping:D
drenge drenge drenge.. ved ikke hvorfor i ved så meget om det lortmen hvorfor diskutere det? det jo fucked up..

TeamBear skrev:heh, det er bare komisk at de viser det.. regnede med at det var almen viden at ketogan ikke var doping.. BTW, stjæler li topic.. Er det meget doping blandt styrkeløftere?Mikkel leicht skrev:TeamBear skrev:ja nemlig.. du får sku ikke meget muskel af at æde det:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:jeg snakker ikke om ampullerne:)- jeg snakker om de piller der lå pakninger.. der står ketogan på:)R0mme1 skrev:TeamBear skrev:er det bare mig der synes det er lidt kikset at de piller de viser er ketoganer og ikke doping:D
drenge drenge drenge.. ved ikke hvorfor i ved så meget om det lortmen hvorfor diskutere det? det jo fucked up..

Rockstar skrev:Dingo skrev:Vi snakker om at dem der var der ingen muller havde og at Mikkel sku have været der, så ja mikkel har store muller?
Ej er det rigtigt. Tak for lige at fortælle det

TeamBear skrev:heh, det er bare komisk at de viser det.. regnede med at det var almen viden at ketogan ikke var doping.. BTW, stjæler li topic.. Er det meget doping blandt styrkeløftere?

Henriksen skrev:Hvad er aldersgrænsen i centeret ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster