Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

omerduran skrev:Hvorfor fanden har fitness world kun håndvægte op til 36 kg, de burde ha højere. Fx i usa gym har de meget højere håndvægte. der hvor ronnie coleman træner. Prøv tænk ronnie coleman kom til danmark for at træne hvad fanden skulle 36kg hjælpe ham til dumbell press når han rykker 200 lb = 90 KG i dumbell press. Det er bare lmao.

Lystfiskeren skrev:Antidoping Danmark. Så vidt jeg ved er fitness centre der er medlem af Anti-Doping Danmark "tvunget" til at have håndvægte der højst går til 36kg.

Lystfiskeren skrev:Antidoping Danmark. Så vidt jeg ved er fitness centre der er medlem af Anti-Doping Danmark "tvunget" til at have håndvægte der højst går til 36kg.

Legend skrev:Lystfiskeren skrev:Antidoping Danmark. Så vidt jeg ved er fitness centre der er medlem af Anti-Doping Danmark "tvunget" til at have håndvægte der højst går til 36kg.
Det er ikke korrekt.

Lystfiskeren skrev:Legend skrev:Lystfiskeren skrev:Antidoping Danmark. Så vidt jeg ved er fitness centre der er medlem af Anti-Doping Danmark "tvunget" til at have håndvægte der højst går til 36kg.
Det er ikke korrekt.
Det mente jeg bare da jeg i alle anti doping danmark centre kun har set håndvægte til 36kg.

8800 skrev:Lystfiskeren skrev:Legend skrev:Lystfiskeren skrev:Antidoping Danmark. Så vidt jeg ved er fitness centre der er medlem af Anti-Doping Danmark "tvunget" til at have håndvægte der højst går til 36kg.
Det er ikke korrekt.
Det mente jeg bare da jeg i alle anti doping danmark centre kun har set håndvægte til 36kg.
Hvis jeg lige skal uddybe de to lettere arrogante svar ovenfor, så mener jeg at det er DGI, der har sendt breve ud til medlemscentrene, hvori der står nogle retningslinier for udstyr mm..
Kender et lille center, der tager konsekvensen af det og i stedet oprette sig som SL klub

poul hansen skrev:Hvordan er det arrogant, at fortælle en person han tager fejl?
Er det bedre forkert information spredes end at en person bliver modsagt på nettet?

Danté skrev:Dejligt, jeg bor i en lille by, hvor der er et lille lokalt center, håndvægtene går op til 45 kg der

SandyFrink skrev:Danté skrev:Dejligt, jeg bor i en lille by, hvor der er et lille lokalt center, håndvægtene går op til 45 kg der
Dejligt?
Hvis du er en seriøst trænende person så er 45 kg ingenlunde nok. Jeg vil sige din situation lyder ganske elendig.

8800 skrev:poul hansen skrev:Hvordan er det arrogant, at fortælle en person han tager fejl?
Er det bedre forkert information spredes end at en person bliver modsagt på nettet?
Jeg synes at man ligeså godt kan give et kvalificeret svar, hvis man vitterligt har noget viden og ikke bare slynger noget ud.
Så kan du selvfølgelig begynde på dit "bla bla bla ikke forpligtet til at svare på noget som helst"![]()
Sidstnævnte er vist bare noget du forestiller dig, at jeg skulle have sagt

Legend skrev:8800 skrev:poul hansen skrev:Hvordan er det arrogant, at fortælle en person han tager fejl?
Jeg synes at man ligeså godt kan give et kvalificeret svar, hvis man vitterligt har noget viden og ikke bare slynger noget ud.
Så kan du selvfølgelig begynde på dit "bla bla bla ikke forpligtet til at svare på noget som helst"![]()
Jeg synes "Det er ikke korrekt" er et meget kvalificeret svar. Det er desuden, i modsætning til det fremsatte postulat, korrekt.

Flotfyr20 skrev:Lige til Info så går SATS til 40 kg i håndvægte, og de er også med i det der Anti-Doping Danmark samarbejde.

Danté skrev:SandyFrink skrev:Danté skrev:Dejligt, jeg bor i en lille by, hvor der er et lille lokalt center, håndvægtene går op til 45 kg der
Dejligt?
Hvis du er en seriøst trænende person så er 45 kg ingenlunde nok. Jeg vil sige din situation lyder ganske elendig.
Bedre end 36? hmm la mig se, 45 - 36 = 9 Kg Bedre end ingen ting, og nej jeg er ingen supermand, jeg ka godt nøjes med 45 kg DB "Indtil videre", hva med dig supermand?

SandyFrink skrev:Jeg træner ikke selv. Jeg skriver bare i tråde.

Ryan skrev:Fw i Randers har db's til 50 kg.
Ikke at jeg træner der.. Meeeen alle regler har jo som bekendt undtagelser,

Legend skrev:8800 skrev:poul hansen skrev:Hvordan er det arrogant, at fortælle en person han tager fejl?
Jeg synes "Det er ikke korrekt" er et meget kvalificeret svar. Det er desuden, i modsætning til det fremsatte postulat, korrekt.

Wannabe-BB skrev:Lulz![]()
Jeg er en knægt på 16 som vejer 77 kg. Jeg bruger 38'ere. Hvis JEG er stor og pumpet så ved jeg snart ikke. . .

Lystfiskeren skrev:Wannabe-BB skrev:Lulz![]()
Jeg er en knægt på 16 som vejer 77 kg. Jeg bruger 38'ere. Hvis JEG er stor og pumpet så ved jeg snart ikke. . .
38'ere i hvad?

Padi skrev:Lystfiskeren skrev:Wannabe-BB skrev:Lulz![]()
38'ere i hvad?
DB's

Lystfiskeren skrev:Padi skrev:Lystfiskeren skrev:Wannabe-BB skrev:Lulz![]()
38'ere i hvad?
DB's
Lol. ja hviken øvelse jo nok.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster