Det er Universal Animal Pak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BBfreak skrev:jepp..
animal pak er sq nasty![]()
11 store hestepiller

Spo skrev:BBfreak skrev:jepp..
11 store hestepiller
Intet supp er mirakel middel, men mærkede du nogen forskel?

Spo skrev:BBfreak skrev:jepp..
11 store hestepiller
Intet supp er mirakel middel, men mærkede du nogen forskel?

Mini-Fisker skrev:Hvor mange vitaminer man kan optage er vel også forskelligt? Jeg spiser nogle som er ligeså kraftige som animal pak, jeg pissede kun gult de første par dage, derefter er det helt normalt.
Omnimin er fine, bestemt, men jeg spiser selv nogle med højere doser og flere vitaminer for netop at være helt sikker på at være ordentlig dækket ind, og får at få lidt flere vitaminer end dem som er i danske produkter.

Støttrup skrev:Mini-Fisker skrev:Hvor mange vitaminer man kan optage er vel også forskelligt? Jeg spiser nogle som er ligeså kraftige som animal pak, jeg pissede kun gult de første par dage, derefter er det helt normalt.
Omnimin er fine, bestemt, men jeg spiser selv nogle med højere doser og flere vitaminer for netop at være helt sikker på at være ordentlig dækket ind, og får at få lidt flere vitaminer end dem som er i danske produkter.
Hvorfor så ikke bare overdosere omnimin hvis du tror det er så godt at få mange vitaminer?

Mini-Fisker skrev:Støttrup skrev:Mini-Fisker skrev:Hvor mange vitaminer man kan optage er vel også forskelligt? Jeg spiser nogle som er ligeså kraftige som animal pak, jeg pissede kun gult de første par dage, derefter er det helt normalt.
Hvorfor så ikke bare overdosere omnimin hvis du tror det er så godt at få mange vitaminer?
Fordi omnimin ikke indeholder mange af de gode vitaminer animal pak indeholder f.eks.

Mini-Fisker skrev:Støttrup skrev:Mini-Fisker skrev:Hvor mange vitaminer man kan optage er vel også forskelligt? Jeg spiser nogle som er ligeså kraftige som animal pak, jeg pissede kun gult de første par dage, derefter er det helt normalt.
Fordi omnimin ikke indeholder mange af de gode vitaminer animal pak indeholder f.eks.

inzaneXs skrev:Mini-Fisker skrev:Støttrup skrev:Mini-Fisker skrev:Hvor mange vitaminer man kan optage er vel også forskelligt? Jeg spiser nogle som er ligeså kraftige som animal pak, jeg pissede kun gult de første par dage, derefter er det helt normalt.
Hvilke vitaminer er det vi snakker om her?

Mini-Fisker skrev:inzaneXs skrev:Mini-Fisker skrev:Støttrup skrev:Mini-Fisker skrev:Hvor mange vitaminer man kan optage er vel også forskelligt? Jeg spiser nogle som er ligeså kraftige som animal pak, jeg pissede kun gult de første par dage, derefter er det helt normalt.
Hvilke vitaminer er det vi snakker om her?
Mange forskellige, zma, b12 osv

Brutalis_81 skrev:Animal pak indeholder jo mere end bare vitaminer.
F.eks leucine, valine, glutamine, arginin, ginseng, inosine, carnitine, chromium, colostrum, choline, linolensyre, det var bare noget af det guf man ikke finder i alm vitamin præperater. Derudover indeholder det digestive enzymes.
Og som der jo er blevet nævt er det jo vidt forskelligt hvilke doser vitaminer man har brug for. De er jo netop udviklet til seriøse atleter der træner hårdt.

inzaneXs skrev:ZMA = zink, magnesium og B6. Disse vitaminer/mineraler er iøvrigt også indeholdt i Omnimin.
Og hvad så?
http://en.wikipedia.org/wiki/ZMA_(supplement)
----------
A 1999 study was undertaken on NCAA Football players during an 8 week spring training program. The control group was told to cease taking any nutritional supplements. Those who took the ZMA tablets showed greater increases in muscle strength, free testosterone levels, and IGF-1 levels.[3] This study was funded by SNAC Systems Inc. (the patent holders) and one of the study's authors (Victor Conte) has equity in this company.
Another study in 2004 conducted jointly by the Exercise & Sport Nutrition Lab of Baylor University, IMAGINutrition, and the Journal of the International Society of Sports Nutrition, found that ZMA has no effect on strength, hormone levels, or anaerobic capacity.[4]

Brutalis_81 skrev:
Og som der jo er blevet nævt er det jo vidt forskelligt hvilke doser vitaminer man har brug for. De er jo netop udviklet til seriøse atleter der træner hårdt.

Jesperhs skrev:inzaneXs skrev:ZMA = zink, magnesium og B6. Disse vitaminer/mineraler er iøvrigt også indeholdt i Omnimin.
Og hvad så?
http://en.wikipedia.org/wiki/ZMA_(supplement)
----------
A 1999 study was undertaken on NCAA Football players during an 8 week spring training program. The control group was told to cease taking any nutritional supplements. Those who took the ZMA tablets showed greater increases in muscle strength, free testosterone levels, and IGF-1 levels.[3] This study was funded by SNAC Systems Inc. (the patent holders) and one of the study's authors (Victor Conte) has equity in this company.
Another study in 2004 conducted jointly by the Exercise & Sport Nutrition Lab of Baylor University, IMAGINutrition, and the Journal of the International Society of Sports Nutrition, found that ZMA has no effect on strength, hormone levels, or anaerobic capacity.[4]
Hehe ja det er godt nok troværdigt når testen med de gode resultater er lavet af det firma som har patentet.. Dog tror jeg alligevel at ZMA har en positiv virkning, hvis man i forvejen er i underskud af zink, magnesium og B6.

S.K skrev:Har prøvet dem i en uges tid indtil videre. Kan ikke mærke noget, og regnede jeg egentligt heller ikke med, men nu når pakken er tom om en måneds tid kan jeg se om det har givet noget mærkelsesværdig. Tvivler dog, men skulle lige prøve det =)

Agger004 skrev:Drenge.
Kan det betale sig at tag, alle de sammen!
Animal pak
Animal ´m-stak
Animal pump
Animal stak?

ISG skrev:Agger004 skrev:Drenge.
Animal pak
Animal ´m-stak
Animal pump
Animal stak?
Ja, for pokker. Tag dobbelt dosis af alle 4 produkter. Så får du mega-gains in no time. Kom straks igang. Post et billede af hvordan du ser ud i dag og om 4 uger efter du har spist de første bøtter.

Animal pak
Animal ´m-stak
Animal pump
Animal stak?

Animal pak
Animal ´m-stak
Animal pump
Animal stak?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster