Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

01-jeller skrev:Det har jeg også tænkt mig men nu har jeg oprettet denne tråd, for netop at høre jeres mening og evt. find inspiration blandt jeres ider SAMT tilegne noget viden i tilfældet af jeg kan planlægge det bedre!
Så hvad er pointen i det som du skriver? Hvis ikke der nogen herind fra der kan hjælpe mig så vil jeg da KUN prøve mig frem, jeg stopper sq ikke med at træne Batman? Der skal være plads til mit træning OG jeg vil have så meget ud af mit træning som muligt, er der andre der kan hjælpe

Comedian skrev:01-jeller skrev:Det har jeg også tænkt mig men nu har jeg oprettet denne tråd, for netop at høre jeres mening og evt. find inspiration blandt jeres ider SAMT tilegne noget viden i tilfældet af jeg kan planlægge det bedre!
Så hvad er pointen i det som du skriver? Hvis ikke der nogen herind fra der kan hjælpe mig så vil jeg da KUN prøve mig frem, jeg stopper sq ikke med at træne Batman? Der skal være plads til mit træning OG jeg vil have så meget ud af mit træning som muligt, er der andre der kan hjælpe
Pointen er, at vi alle har travle liv. Lad være med at tænke og tude, tag dig sammen og prøv. Det kan ikke være svært at vide hvorvidt det er okay i teorien. Kan det lade sig gøre praktisk eller synes du at der er bedre muligheder?
det du skriver.... årrrh det sq ik til møg hjælp,,, go dag Alex789 skrev:Hvad med mandag og torsdag = split 1 - søndag og onsdag = split 2

Alex789 skrev:Du kan selvfølgelig også bytte om på passene så split 1 er søndag & onsdag hvis det passer bedre. (:
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster