Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Én af de ting jeg IKKE tror har noget med det at gøre, er deres brug af forskellige medikamenter.

mcviking skrev:Hej
Jeg er igang med at læse Arnold Schwarzeneggers nye og iøvrigt spændende selvbiografi, "Mit Utrolige Liv". Jeg er har lagt mærke til at der flere gange står at han selv og andre af de store fyre træner adskellige timer hver dag. Det sidste jeg læste var at han trænede 5 timer om dagen 6 dage om ugen. Der var tilmed en der trænede 6 timer om dagen. I forhold til hvad man læser her inde er der da en hel del ting der ikke giver mening. Hvad med f.eks.: Overtræning? Massive skader? Manglende restitution? m.m.
Der står også om at der for visse grupper af muskler blev trænet talrige sæt og her er det altså ikke bare standard 3-4 sæt der snakkes om.
Er der nogen der har mere indgående kendskab til hans og andre store BB'eres træning og hvordan det kan lade sig gøre at træne så ufatteligt meget og så stadig undgå de massive problemer som formådes at kunne opstå ved så hård en træning?
Glæder mig til at høre jeres bud/viden.

Grundahl skrev:Når du tager krudt restituere dine muskler langt hurtigere end andre mener det er 12 timerer ret mig hvis jeg tager fejl.

Grundahl skrev:Når du tager krudt restituere dine muskler langt hurtigere end andre mener det er 12 timerer ret mig hvis jeg tager fejl.

wtbig skrev:Han skriver også i bogen at han tog roids.

Hvad skriver han om sit forbrug? Nu er det noget tid siden jeg læste i hans 'Encyclopedia Of Modern Bodybuilding', men jeg mener at han et sted i bogen siger, at han ikke kender nogen som har taget steroider som andet end en "sidste afpudsning af en i forvejen superb fysik". Er der større indrømmelser i den nye bog?

Mini-Arnold skrev:Jo mere din krop er vant til at træne, jo mere kan du holde til i træningslokalet.
Og selv den dag i dag træner de altså 4-5 timer om dagen, så det er ikke unormalt.

mcviking skrev:Mini-Arnold skrev:Jo mere din krop er vant til at træne, jo mere kan du holde til i træningslokalet.
Og selv den dag i dag træner de altså 4-5 timer om dagen, så det er ikke unormalt.
Er det antallet af sæt der gør at det tager så mange timer, eller har de bare et ufatteligt stort antal forskellige øvelser i dagen program?
Ville "almindelige" mennesker som os få et stort udbytte muskelmæssigt hvis vi brugte lige så lang tid i centret hver dag?

Euphorica skrev:mcviking skrev:Mini-Arnold skrev:Jo mere din krop er vant til at træne, jo mere kan du holde til i træningslokalet.
Er det antallet af sæt der gør at det tager så mange timer, eller har de bare et ufatteligt stort antal forskellige øvelser i dagen program?
Ville "almindelige" mennesker som os få et stort udbytte muskelmæssigt hvis vi brugte lige så lang tid i centret hver dag?
Ja, almindelige mennesker kan, hvis de krudter den. Hvis ikke, så overtræner du lynhurtigt.

Guitar Slim skrev:wtbig skrev:Han skriver også i bogen at han tog roids.
Hvad skriver han om sit forbrug? Nu er det noget tid siden jeg læste i hans 'Encyclopedia Of Modern Bodybuilding', men jeg mener at han et sted i bogen siger, at han ikke kender nogen som har taget steroider som andet end en "sidste afpudsning af en i forvejen superb fysik". Er der større indrømmelser i den nye bog?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster