OBS: nr. 8
Hvad fanden sker der med arnold?
hahahaha

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

curls skrev:Ja, selvfølgelig bliver vi grimmere med årene..
Men hvis man er 60 år, behøver man ikke og være fed![]()
Og arnold, som var en atlet før...Det kan da ikke passe, at han ska være fed nu...
Blot min mening...

from nothing, to something.

Spo skrev:Pierce Brosnan's fysik er da blevet bedrefrom nothing, to something.
Arnold's mave ser rimeligt oppustet ud

Andersbr skrev:Spo skrev:Pierce Brosnan's fysik er da blevet bedrefrom nothing, to something.
Arnold's mave ser rimeligt oppustet ud
Ja det vil jeg også sige, han var satme en vatarm inden da.
-Synes heller ikke Arnolds tilfælde er galt. Clint Eastwood derimod er da lidt værre.
Men igen, mange af os ser nok også sådan ud når vi kommer derop af

cj8000 skrev:curls skrev:Ja, selvfølgelig bliver vi grimmere med årene..
Men hvis man er 60 år, behøver man ikke og være fed![]()
Og arnold, som var en atlet før...Det kan da ikke passe, at han ska være fed nu...
Blot min mening...
Hvorfor skal du afgøre hvad der "ikke kan passe"?
Manden har levet 200% dedikeret i over 10år, så hvorfor skulle ha ik ha lov til at fede den nu? Spise ekstra godt, og meget?

curls skrev:P.s.
Han sku lære noget af Valentino

curls skrev:[Det er da mærkligt for mig, at hvis man har haft top fysik før og man bagefter får sådan en kæmpe mave...

Karl Æg skrev:curls skrev:[Det er da mærkligt for mig, at hvis man har haft top fysik før og man bagefter får sådan en kæmpe mave...
Hvori består det mærkelige? Hvis jeg havde været på streng diæt i mere end 20 år, tror jeg altså også jeg ville skeje lidt ud når jeg trak mig tilbage. Og så fed er han da heller ikke. Desuden har han et enormt krævende job, som nok desværre betyder, at han ikke har pisse meget tid og overskud til at dyrke motion.

Spo skrev:Karl Æg skrev:curls skrev:[Det er da mærkligt for mig, at hvis man har haft top fysik før og man bagefter får sådan en kæmpe mave...
Hvori består det mærkelige? Hvis jeg havde været på streng diæt i mere end 20 år, tror jeg altså også jeg ville skeje lidt ud når jeg trak mig tilbage. Og så fed er han da heller ikke. Desuden har han et enormt krævende job, som nok desværre betyder, at han ikke har pisse meget tid og overskud til at dyrke motion.
Har ellers hørt, at den oppustede mave er resulstatet af hævede organer, p.g.a roids

Spo skrev:Karl Æg skrev:curls skrev:[Det er da mærkligt for mig, at hvis man har haft top fysik før og man bagefter får sådan en kæmpe mave...
Har ellers hørt, at den oppustede mave er resulstatet af hævede organer, p.g.a roids

specter skrev:Spo skrev:Karl Æg skrev:curls skrev:[Det er da mærkligt for mig, at hvis man har haft top fysik før og man bagefter får sådan en kæmpe mave...
Dine Organer vokser ikke på Roids, det er mere når der bruges Peptider som IGF, HGH og Insulin.. Hvilket ikke blev brugt i stort stil i gamle dage..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster