Hvis der er nogen der ved hvad det kan skyldes må de gerne svare da det er meget irreterende

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ken9 skrev:Som overskriften siger for jeg ondt lige under skulderen når jeg laver bænkpres og kan ikke forstå hvad der er galt ?? teknikken synes jeg selv er i orden.
Hvis der er nogen der ved hvad det kan skyldes må de gerne svare da det er meget irreterende

Ken9 skrev:Som overskriften siger for jeg ondt lige under skulderen når jeg laver bænkpres og kan ikke forstå hvad der er galt ?? teknikken synes jeg selv er i orden.

thefighter skrev:Jeg har haft lignende problem: Ondt i skulder efter bænkpres selvom teknikken er som den skal være.
Min løsning var (logisk nok) opvarmning af skulderledene (rotator cuff). Giver også en øget mobilitet i skulderleddet. Søg lidt på det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster