Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

moller 27 skrev:efter jeg har fået byttet military press ud med seated dumbell pres er mine front og midt skuldre begyndt at tage form til det gode:-) det har så bare bevirket at mine bagskuldre er begyndt at halte på trods af de får en del tæsk! så jeg ville lige høre hvad folks favorit øvelser er til bagskulderen lige for at få lidt ide til at bytte lidt ud i programmet
køre pt skifte hvis en dag facepulls og 2 dage bent over latterals i ugen i et fullbody.
kom med jeres bud!!
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Xiva skrev:Bent over lateral raises, rammer virkelig super for mig.
Facepulls er også genial

moller 27 skrev:Xiva skrev:Bent over lateral raises, rammer virkelig super for mig.
Facepulls er også genial
kan høre folk i store træk køre det samme som jeg gør nu så jeg må nok bare give dem endnu mere tæsk og så håbe de begynder at følge med for og midt skuldre
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Adonis skrev:Når jeg skal lave stående facepulls kan jeg ikke stå fast pga vægten. Og hvis jeg sidder på en bænk og laver dem er jeg også ved at ryge forover og kan ikke lade være at svinge i ryggen.
Det er et lidt irriterende problem

merijaan skrev:Adonis skrev:Når jeg skal lave stående facepulls kan jeg ikke stå fast pga vægten. Og hvis jeg sidder på en bænk og laver dem er jeg også ved at ryge forover og kan ikke lade være at svinge i ryggen.
præcis.
efter at have læst der så mange der er glad for facepulls prøvede jeg den selv, og jeg også skubbet fremover, kunne heller ikke stå fast

Ergoterapeuten skrev:merijaan skrev:Adonis skrev:Når jeg skal lave stående facepulls kan jeg ikke stå fast pga vægten. Og hvis jeg sidder på en bænk og laver dem er jeg også ved at ryge forover og kan ikke lade være at svinge i ryggen.
præcis.
efter at have læst der så mange der er glad for facepulls prøvede jeg den selv, og jeg også skubbet fremover, kunne heller ikke stå fast
du kan lave facepulls i pulldown maskinen/tower, hvis du har problemer med at vægten trækker dig frem ad...

Dingo skrev:Læn jer lidt mere tilbage i facepulls. Jeg kører med 75 kg uden at blive hevet frem..

merijaan skrev:moller 27 skrev:Xiva skrev:Bent over lateral raises, rammer virkelig super for mig.
Facepulls er også genial
kan høre folk i store træk køre det samme som jeg gør nu så jeg må nok bare give dem endnu mere tæsk og så håbe de begynder at følge med for og midt skuldre
ja, og der er færre der kører de øvelser jeg kører.
er de måske dårlige?![]()
altså db bor, og den der kabel øvelse hvor man ligger på en bænk

merijaan skrev:Ergoterapeuten skrev:merijaan skrev:Adonis skrev:Når jeg skal lave stående facepulls kan jeg ikke stå fast pga vægten. Og hvis jeg sidder på en bænk og laver dem er jeg også ved at ryge forover og kan ikke lade være at svinge i ryggen.
præcis.
du kan lave facepulls i pulldown maskinen/tower, hvis du har problemer med at vægten trækker dig frem ad...
så hiver man jo nærmest fra lodret til ens ansigt, det giver ikke lige så meget i bagskulder som hvis den var lidt lavere ??

merijaan skrev:Ergoterapeuten skrev:merijaan skrev:Adonis skrev:Når jeg skal lave stående facepulls kan jeg ikke stå fast pga vægten. Og hvis jeg sidder på en bænk og laver dem er jeg også ved at ryge forover og kan ikke lade være at svinge i ryggen.
præcis.
så hiver man jo nærmest fra lodret til ens ansigt, det giver ikke lige så meget i bagskulder som hvis den var lidt lavere ??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster