Jeg sidder og skal bestille kosttilskud hjem... Jeg er dog ikke helt klar over, om jeg kan undvære Bodylab Carbs, og blot erstatte dette med en banan efter træning?
Med samme resultat selvfølgelig.
Mvh,
Ole_S

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JB skrev:Selvfølgelig kan du det

JB skrev:Evt. bland lidt havregryn i din shake hvis 1 banan ikke er nok.
Bruger selv havregryn som carbs efter træning

Asomugha skrev:JB skrev:Evt. bland lidt havregryn i din shake hvis 1 banan ikke er nok.
Er havregryn ikke langsomt optagelige carbohydrater?

JB skrev:Evt. bland lidt havregryn i din shake hvis 1 banan ikke er nok.

Garik skrev:Asomugha skrev:JB skrev:Evt. bland lidt havregryn i din shake hvis 1 banan ikke er nok.
Så spis en banan og blend havregryn, hvis det virkelig er nødvendigt

Asomugha skrev:Garik skrev:Asomugha skrev:JB skrev:Evt. bland lidt havregryn i din shake hvis 1 banan ikke er nok.
Huh? Jeg spurgte bare om de ikke var langsomt optagelige?

Ole_S skrev:Asomugha skrev:Garik skrev:Asomugha skrev:JB skrev:Evt. bland lidt havregryn i din shake hvis 1 banan ikke er nok.
Jeg var også sikker på, at havregryn er langsomt optagelige pga. det høje indhold af fibre

Ole_S skrev:Ole_S skrev:Asomugha skrev:Garik skrev:Asomugha skrev:JB skrev:Evt. bland lidt havregryn i din shake hvis 1 banan ikke er nok.
Jeg var også sikker på, at havregryn er langsomt optagelige pga. det høje indhold af fibre
Derimod er hvidt brød hurtigt optagelige kulhydrater, right?
Men så kan det sikkert bedre betale sig at købe carbs i pulverform, da det koster cirka 3,80 pr shake

Asomugha skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:Asomugha skrev:Garik skrev:Asomugha skrev:JB skrev:Evt. bland lidt havregryn i din shake hvis 1 banan ikke er nok.
Men så kan det sikkert bedre betale sig at købe carbs i pulverform, da det koster cirka 3,80 pr shake
Hvorfor ikke bare tage en banan? Der er nok carbs til at sætte gang i proteinsyntesen, og så længe at du får det antal carbs du skal udover en hel dag så er du fint dækket ind.
Hvis du magter at komme til Svendborg, så kan du få et par kilo carbs som dog er et år gammelt eller sådan noget

Asomugha skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:Asomugha skrev:Garik skrev:Asomugha skrev:JB skrev:Evt. bland lidt havregryn i din shake hvis 1 banan ikke er nok.
Hvorfor ikke bare tage en banan? Der er nok carbs til at sætte gang i proteinsyntesen, og så længe at du får det antal carbs du skal udover en hel dag så er du fint dækket ind.
Hvis du magter at komme til Svendborg, så kan du få et par kilo carbs som dog er et år gammelt eller sådan noget

Asomugha skrev:Taber du virkelig 200-300 kcal på det, er du sikker på det? Der er vel en anden måde du kan hente små 200-300 kcal ind på?
Carbsne mætter desuden ikke.

Ole_S skrev:Asomugha skrev:Taber du virkelig 200-300 kcal på det, er du sikker på det? Der er vel en anden måde du kan hente små 200-300 kcal ind på?
Jeg mister 190 kcal... Jeg har lige tjekket efter... Tja, det kunne jeg sikkertGode ideer? ;)

Ole_S skrev:Asomugha skrev:Taber du virkelig 200-300 kcal på det, er du sikker på det? Der er vel en anden måde du kan hente små 200-300 kcal ind på?
Jeg mister 190 kcal... Jeg har lige tjekket efter... Tja, det kunne jeg sikkertGode ideer? ;)

Ole_S skrev:Ole_S skrev:Asomugha skrev:Taber du virkelig 200-300 kcal på det, er du sikker på det? Der er vel en anden måde du kan hente små 200-300 kcal ind på?
2 skiver ekstra fuldkorns-rugbrug? De indeholder cirka 100 kcal pr skive

Ole_S skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:Asomugha skrev:Taber du virkelig 200-300 kcal på det, er du sikker på det? Der er vel en anden måde du kan hente små 200-300 kcal ind på?
2 skiver ekstra fuldkorns-rugbrug? De indeholder cirka 100 kcal pr skive
Men hvis en carb-shake koster 3,80 (hurtigt optagelige kulhydater), kan det næsten ikke betale sig at skulle spise en banan og 2 skiver rugbrød... Det kommer næsten til at koste det samme..

Alex789 skrev:Hvis du skal have 70gram carbs efter træning bliver du nød til at spise 3-4 bananer. 1 banan er nok omkring 20gram carbs.
Ellers kan du ikke sammenligne de to ting.

BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Daniel$an skrev:Det er småting, som ikke betyder noget for det store billede. Jeg æder et ordenligt måltid, når jeg kommer hjem fra træning. En time efter træning!
UH MY GUUSH!!! CATABOLIMZZZZZ!!!!!!!!!!

Ole_S skrev:Alex789 skrev:Hvis du skal have 70gram carbs efter træning bliver du nød til at spise 3-4 bananer. 1 banan er nok omkring 20gram carbs.
Det har du faktisk ret i, alex... Har lige tjekket... Der er bare så ufattelig mange blandede meninger om, hvorvidt man skal have 1 gram hurtigt optagelige kulhydrater pr kilo kropsvægt eller ej... Hmm
Jeg er en smule forvirret

Alex789 skrev:Ole_S skrev:Alex789 skrev:Hvis du skal have 70gram carbs efter træning bliver du nød til at spise 3-4 bananer. 1 banan er nok omkring 20gram carbs.
Det har du faktisk ret i, alex... Har lige tjekket... Der er bare så ufattelig mange blandede meninger om, hvorvidt man skal have 1 gram hurtigt optagelige kulhydrater pr kilo kropsvægt eller ej... Hmm
Jeg er en smule forvirret
Jeg snupper 3 bananer, næsten 1 ske bodylap og 4-5 gram creatin efter træning. 1-2 timer efter spiser jeg et måltid, ikke noget jeg tænker voldsomt over.

Marcus skrev:Hvis det er så vigtigt for dig at spare penge, hvorfor køber du ikke dine tilskud i udlandet? Der er mange penge at spare.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster