
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag










jeg køre dem langsomt ned til serratus anterior og så ekplosivt op så armene næsten er strakt og DBsne "mødes" hvis det giver mening, lidt tricky at forklare - jeg er ret så sikker på det er korrekt udført, synes ihvertfald at jeg går dybere end de fleste jeg ser, der leger med vægte de ikke kan kontrollere for shit. Military Press, 51x13 sidste trænings pas. Jeg isolere næsten aldrig bagskuldre, men det skulle vel ikke have det store at sige? Jeg er først lige begyndt at bruge laterals for alvor, da standing rows smadre mine håndled for sige det mildt.Bone-14 skrev:Hvor lang er din ROM i DB Bænkpres? Jeg ser tit folk lave halv rom med DB's

Bone-14 skrev:Hvor lang er din ROM i DB Bænkpres? Jeg ser tit folk lave halv rom med DB's

jeg køre dem skam helt ned så skiverne på håndvægten rør brystet. Måske et lidt underligt spørgsmål, men kan kvaliteten af stangen og bænken have en effekt? Det er technogym 11kg stænger med en overdrevet polstret bænk jeg tror der er designet til hvaler. Det er mildest talt noget JUKS, men alternativet er en køretur på godt 30km.Thomas-B skrev:Bone-14 skrev:Hvor lang er din ROM i DB Bænkpres? Jeg ser tit folk lave halv rom med DB's
Tænkte præcis det samme. Hvis din ROM i DB kun er halve. Så bliver BB bænkpress pludselig hård når den skal HELT ned til brystet.

min konklusion er at det er et sprøgsmål om teknik, er du blevet lært op i dumbells, og kører du ikke barbell regelmæssigt, giver det sig selv at man ikke kan nive knap så mange kilo som man burde.. tror det kan tælles på hænder og fødder hvor mange gange jeg har bænket med stang i mit liv.






Bone-14 skrev:Jeg har det præcis omvendt, men jeg kører sjældent med DB's. Hvis din ROM er fin tror jeg det er et spørgsmål om tilvænning. Jeg er f.eks også stærkere i DB Incline BP end BB Incline BP fordi jeg kører mere DB Incline BP end BB Incline BP

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster