Har set mange der har lavet cut i øjenbrynene, ville bare høre hvad i synes om det?
Her er der et af mig med cut og uden ( photoshop ).
m. cut....
u. cut....Tak.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
m. cut....
u. cut....

JB skrev:Omfg, keder du dig?

JB skrev:Omfg, keder du dig?

Oliver2970 skrev:JB skrev:Omfg, keder du dig?
Nej jeg prøver bare at finde ud af om jeg skal gøre det eller ikke, derfor spørger jeg til råds?

Oliver2970 skrev:JB skrev:Omfg, keder du dig?
Nej jeg prøver bare at finde ud af om jeg skal gøre det eller ikke, derfor spørger jeg til råds?

JB skrev:Oliver2970 skrev:JB skrev:Omfg, keder du dig?
Hvis du har brug for at spørge til råds om sådan noget. Så lad vær med at gøre det.

m0n skrev:Folk der fjerner lidt øjenbryn = lidt seje!
Folk der fjerner alt endnu mere sejt..
Så af med det hele!
Ps kom bare med flere spørgsmål..

Oliver2970 skrev:m0n skrev:Folk der fjerner lidt øjenbryn = lidt seje!
Folk der fjerner alt endnu mere sejt..
Så af med det hele!
Ps kom bare med flere spørgsmål..
Fjerner fandme aldrig det hele, xD

ckp2906 skrev:Han får da godt nok spurgt lidt idag :b milliard indlæg ;D men skidt pyt med det, er jo ikke negativt at spørge.
Hmmm SYnes nu ik du skal gøre det, det ser spøjst ud..og ik fjernn alt dit hår under armen ;)

Oliver2970 skrev:ckp2906 skrev:Han får da godt nok spurgt lidt idag :b milliard indlæg ;D men skidt pyt med det, er jo ikke negativt at spørge.
Hmmm SYnes nu ik du skal gøre det, det ser spøjst ud..og ik fjernn alt dit hår under armen ;)
Endelig, nogen der kan skrive lidt positivt
Hehe tak for din mening, skulle bare hører, jeg ved det nemlig ikke selv, og nej gør jeg heller ikke, men trimmer det ned.
se at komme igang
!!
Fejer skrev:Du er tilmeldt idag og allerede skrevet 34 indlægs om barbering af diverse krops hår.. Tror du ikke det er på tide og pakke computeren væk, på med flyver dragten og ud og kælke i sneén .. Vi andre er da pisse ligeglad hvad hulen du gøre ved din krops behåring, relt træls at du laver flere indlægs om det.

ckp2906 skrev:Det så i ordentror de får et negativt syn på dine posts når du lige efter hinanden spørg omkring barbering af bryn og armhuler ;)Har set dine pics, og det er godt du har mod på at løbe
se at komme igang
!!

ThirtyEight skrev:du kunne evt. putte ALLE dine spørgsmål i ET ENKELT topic. Det er ikke forbudt at spørge om flere end 2 ting i hvert topic. I stedet for at oprette 20 tråde, med 20 forskellige spørgsmål, hvis de alle har med hår at gøre.

jonathanson skrev:Jeg syntes det ser fucking dumt ud. Lad dine øjenbryn være. De skal ikke trimmes, med mindre du for monobryn

Oliver2970 skrev:ckp2906 skrev:Det så i ordentror de får et negativt syn på dine posts når du lige efter hinanden spørg omkring barbering af bryn og armhuler ;)Har set dine pics, og det er godt du har mod på at løbe
se at komme igang
!!
Hehe ja, men stadigvæk, der er ingen grund til at blive arrig over jeg er nysgerrig, jep skal ha' strammet min krop op, specielt mine hofter..

Oliver2970 skrev:ckp2906 skrev:Det så i ordentror de får et negativt syn på dine posts når du lige efter hinanden spørg omkring barbering af bryn og armhuler ;)Har set dine pics, og det er godt du har mod på at løbe
se at komme igang
!!
Hehe ja, men stadigvæk, der er ingen grund til at blive arrig over jeg er nysgerrig, jep skal ha' strammet min krop op, specielt mine hofter..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster