Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1541
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1538

Følg bodybuilding.dk på

BB Brevkasse

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Kunne det ikke være fedt hvis man lavede en brevkasse herinde, så det var muligt at skrive til nogle af de danske prof. bodybuilder for at spørge om diverse tips og sådan noget?
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

AntonGandon skrev:Kunne det ikke være fedt hvis man lavede en brevkasse herinde, så det var muligt at skrive til nogle af de danske prof. bodybuilder for at spørge om diverse tips og sådan noget?

Jo, det kunne da være meget fedt!

Den reklame du har i din signatur er sindsygt irriterende :cry:
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvilke professionelle DK BB'ere ???? Så vidt jeg ved findes der vist ikke det store antal Proff. BB i DK !
Brugeravatar

AntonGandon skrev:Kunne det ikke være fedt hvis man lavede en brevkasse herinde, så det var muligt at skrive til nogle af de danske prof. bodybuilder for at spørge om diverse tips og sådan noget?

Der skulle jo også gerne komme flere og flere af de 'store' bb'er herind. Det har jeg i hvert fald hørt en lille fugl synge om :)

Så kan du jo bare spørge løs her på forum-delen.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

jbh0007 skrev:Hvilke professionelle DK BB'ere ???? Så vidt jeg ved findes der vist ikke det store antal Proff. BB i DK !

Er der overhoved nogle? :)
www.bodyman.dk - super fedt sted at handle.
Brugeravatar

Nææ..tror heller ikke der er så store penge i dansk bb at man kan leve udelukkende af det.

De helt 'store' får vel blot dækket lidt udgifter + kosttilskud og tøj.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

Jeg ville langt langt hellere have det af danske styrkeløftere.
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Jo, det kunne da være meget fedt!

Den reklame du har i din signatur er sindsygt irriterende :cry:

Enig i begge dele. :|
Man kunne måske ændre formuleringen fra "prof" til "meget erfaren" bodyvbuilder, eller hvad ved jeg .. :wink:
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Hæææj, vi har altså nogen af DK's bedste BB'ere og styrkeløftere herinde samt folk med massere af erfaring. Selvfølgelig rart hvis der kom flere til, men tror ikke svarerne ville blive meget anderledes end de er nu :wink:

Mht. at få Proff. BB herinde vil jeg vove, at påstå at forskellen mellem dem og os er disse 4 ting, doping, doping, doping og genetiske forudsætninger.........
Brugeravatar

jbh0007 skrev:Hæææj, vi har altså nogen af DK's bedste BB'ere og styrkeløftere herinde samt folk med massere af erfaring. Selvfølgelig rart hvis der kom flere til, men tror ikke svarerne ville blive meget anderledes end de er nu :wink:

Mht. at få Proff. BB herinde vil jeg vove, at påstå at forskellen mellem dem og os er disse 4 ting, doping, doping, doping og genetiske forudsætninger.........

Viljestyrke! Dope gør det altså ikke alene.

Hvem har vi herinde, der tilhører toppen af den danske BB-verden? Synes det kunne være fedt med flere af dem på sitet, især hvis de oprettede logbøger, hvor man kunne følge med i deres træning, konkurrenceforberedelser osv! :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Hvis der skulle komme en mere eller mindre kendt bodybuilder herind og svare på spørgsmål (anonymt hvis nødvendigt), så ville jeg hellere have at han svarede på spørgsmål omkring doping, bivirkinger etc.

At stille en top-bodybuilder spørgsmål om træning er rystende ligegyldigt, med mindre man selv tager store mængder steroider. I ville blive forbavsede over hvor lidt proffessionelle bodybuildere ved om korrekt træning. Ja, de ved hvordan man bliver ekstremt massiv og rippet, med udgangspunkt i et sygeligt forbrug af medikamenter. At hjælpe en gennemsnitsperson som er 100 % clean er en ting som mange top-bodybuildere ikke magter. Tag bare Porter Cotrell. I hans træningvideo lirre han så meget pis af, at man ikke fatter at han overhovedet er blevet så stor som han er. Men hvad, tager man nok medikamenter, og spiser man perfekt, så kommer det vel ikke så nøje at man ikke aner et klap om hvordan kroppen fungerer.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Logbog: Ingen logbog

Viljestyrke! Dope gør det altså ikke alene.

Hvem har vi herinde, der tilhører toppen af den danske BB-verden? Synes det kunne være fedt med flere af dem på sitet, især hvis de oprettede logbøger, hvor man kunne følge med i deres træning, konkurrenceforberedelser osv!

Viljestyrke er en meget lille del af det - Du kan aldrig komme op på proff. BB niveau uden dope. Men godt komme derop med en ganske normal viljestyrke. Viljestyrke er som oftes den dopede BB bruger, når de skal forklare hvorfor de er så meget bedre end andre - Den holder altså bare ikke mester.

Mht. til de erfarne og gode BB, stykeløftere og fitness folk vi har herinde kan jeg bla. nævne i uvilkårlig rækkefølge: Hawro, GoingBig, Fitness Iver, Thomas J, Cj8000, Sct Pauli, Keler, Chalze, Power Clauer, Mikkel Leicht, undertegnede og også dig selv mv. (undskyld hvis jeg har glemt nogen) :wink: Men ikke alle er lige aktive og mange søger væk igen, da der simpelthen er for mange gentagene nybegynder spørgsmål og helt unge ! Hvilket også gør det er svært at tiltrække nye - så hvorfor ikke bare være glad for dem der er !

Jeg vil mene, at der er flere herinde der ville kunne lave en god placering til DM bla. GB, Hawro og undertegnede. Om du ikke syntes det, interessere mig egentligt heller ikke specielt meget, for sådan er BB kulturen åbentbart bare. Iøvrigt kommer det jo også an på hvordan man definere toppen som jeg iøvrigt syntes er et lige så ondsvagt ord som "de kendte" :wink:
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 104 gæster