Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bondi skrev:Tænkte om vi her på siden skulle lave et hold til en af næste års store cykel eller motionsløb ?
Det kunne være en 10 km, 1/2 marathon eller marathon eller et 80-100 km cykelløb eller vi kunne lave vores egen tour til frankrig eller noget.
Forslag velkommen.
Nogen der er FRESSSSH ??
Jeg er klar på både cykling og løb

Lilleprinsen skrev:24 timers løbet i Viborg kunnet osse være en ide.

)

MC skrev:Lyder som en sjov idé... Tænker du konkurrence mæssigt, eller bare sådan hygge/kom sammen mæssigt?
For en lang cykeltur kunne da være meget sjov, tror dog ikke jeg ville kunne klare mig på konkurrenceplan med min MTB

Lilleprinsen skrev:24 timers løbet i Viborg kunnet osse være en ide.

Bondi skrev:MC skrev:Lyder som en sjov idé... Tænker du konkurrence mæssigt, eller bare sådan hygge/kom sammen mæssigt?
For en lang cykeltur kunne da være meget sjov, tror dog ikke jeg ville kunne klare mig på konkurrenceplan med min MTB
Det kommer lidt an på hvad vi vælger. Men primært for hyggens skyld men da også med henblik på en rimelig tid.
Gode forslag i er kommet med, kom gerne med flere !
Der er jo også adventure race mv.
Men syntes vi skal finde noget i foråret som vi kan træne til i løbet af efteråret/vinteren. Gerne noget hardcore som et marathon eller laaaaang cykel mv. - så kunne vi træne ud fra fælles program og bakke hinaden lidt op

Shinosi skrev:Copenhagen marathon til maj ?!
http://www.copenhagenmarathon.dk/1we.aspx
Der må være nogle af vores løbe freaks der kunne være friske her ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster