Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chayen skrev:Hvad søger du i et træningscenter?

Assault skrev:Chayen skrev:Hvad søger du i et træningscenter?
Så lidt technogym som overhovedet muligt. VL barbells, minimum 3 racket, plates som har den samme diameter som VL plates har(Eleiko), håndvægte minimum 40 kilo.
Det er de største krav.

Simon N skrev:Assault skrev:Chayen skrev:Hvad søger du i et træningscenter?
Så lidt technogym som overhovedet muligt. VL barbells, minimum 3 racket, plates som har den samme diameter som VL plates har(Eleiko), håndvægte minimum 40 kilo.
Det er de største krav.
I scandi er der godt nok en del technogym udstyr, men noget af det er fint og resten behøver du ikke bruge. Der er ud fra hvad jeg lige husker 10 alm racks og 2 smith, der dbs op til en 42 stykker og skiverne har vidst samme diameter som VL plates, men er ikke 100 p på dette.

Garik skrev:PG koster 300 kroner per måned for studerende.
Så vidt jeg ved, har ingen af byens FW håndvægte på over 42kg.

katouler skrev:Træner du i FDK pt.? I så fald hvad er der galt med det (udover det åbenlyse)?

Assault skrev:katouler skrev:Træner du i FDK pt.? I så fald hvad er der galt med det (udover det åbenlyse)?
Min arbejdskontrakt er ophævet i FDK det er grunden til, at jeg søger et nyt center.
Hvad tænker du på når du siger det åbenlyse ?

katouler skrev:Assault skrev:katouler skrev:Træner du i FDK pt.? I så fald hvad er der galt med det (udover det åbenlyse)?
Min arbejdskontrakt er ophævet i FDK det er grunden til, at jeg søger et nyt center.
Hvad tænker du på når du siger det åbenlyse ?
I forhold til de "åbenlyse" mente jeg at FDK (og FW) for den sags skynd er fæces.

Assault skrev:Rallen er FW i viby ?
- Har også hørt godt om Scan. Er der nogen som har erfaringer med FW på nørrebrogade, der skulle eftersigende være nogle eleiko db´s og bb´s

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster