Jeg havde selv forstillet mig noget i stilen af decline chrunches med vægt..
Nogle der ligger inde med svaret ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Trabjerg skrev:Ja. Dec. Crounches er et rigtig godt valg, bruger det selv. Og indtil videre har det givet rigtig godt

kinky_fætter skrev:Trabjerg skrev:Ja. Dec. Crounches er et rigtig godt valg, bruger det selv. Og indtil videre har det givet rigtig godt
ja du kan prøve og finde det på øvelsesbibilioteket.

Trabjerg skrev:kinky_fætter skrev:Trabjerg skrev:Ja. Dec. Crounches er et rigtig godt valg, bruger det selv. Og indtil videre har det givet rigtig godt
Hvad mener du ?, HAV må jo vide hvad det er, da han selv har tænkt på denne øvelse (som du nok har kunnet se hvis du læste topic igennem).
Hvis det var det du mente ?

kinky_fætter skrev:Trabjerg skrev:kinky_fætter skrev:Trabjerg skrev:Ja. Dec. Crounches er et rigtig godt valg, bruger det selv. Og indtil videre har det givet rigtig godt
Hvad mener du ?, HAV må jo vide hvad det er, da han selv har tænkt på denne øvelse (som du nok har kunnet se hvis du læste topic igennem).
Hvis det var det du mente ?
jeg tænkte på at han kunne finde nogle af de øvelser på biblioteket.

Lau skrev:Du må ikke hænge mig op på det her. Men jeg synes jeg har set mange herinde hentyde til at Dragon Flags og Evil Wheel er de 2 bedste mave øvelser.
Har dog aldrig prøvet Evil Wheel så kan ikke udtale mig mere om det
Jacob skrev:Som Lau siger, Dragon Flags og Evil Wheel.
Men hvis du ikke er stærk nok til at udføre 1 korrekt dragon flag, er du heller ikke til at udføre 1 korrekt Evil Wheel.
Der i mod kan du udføre "Pussy Dragon Flags"
- hvor du har en del af ryggen på bænken, i stedet for det kun er skulderbladene.
Jeg plejer at have røven og lænden ud over bænken, og så støtter jeg på resten. Det tager en stor del af stresset af, og så burde du kunne lave dem
Evt. tag bøjede ben i stedet for strækte, hvis det stadig er for svært.
Hvis det er lidt for nemt for dig, kan du også prøve at udføre den på en stress bold, hvor du har armene strækte og holder fast i en ribbe af en art.
Hvis du ikke har mod på at prøve dig af med Pussy flags'ne, så er der også Hanging Straight Leg/Hip raises, også en særdeles god øvelse, samt cable crunches.
Noget af det du kunne bruge?
ps.
Jeg er ikke selv en tilhænger af crunches

Hvorfor er/skulle Hanging Straight Leg/Hip raises være bedre end normale chrunches ?

Ændes skrev:Hvorfor er/skulle Hanging Straight Leg/Hip raises være bedre end normale chrunches ?
Synes i hvert fald selv det er mere effektivt end crunches.. Har utrolig gode erfaringer med hip raises

Ændes skrev:Kun lidt.. har ikke kørt crunches i en længere periode.. Men mærker generelt en meget større udvikling af abs'ne ved hip raises..
Synes personligt det er svært at køre med stor belastning når jeg kører crunches, så derfor foretrækker jeg hip raises..

Ændes skrev:Ja, selvfølgelig:)
Men kommer jo an på hvor stærk du er..
Ville selv sige den er god til at træne maven op, så man efterfølgende vil kunne lave mere avancerede øvelser som dragon flags..
Men er kun min personlige mening/erfaring..

HAV skrev:Ændes skrev:Ja, selvfølgelig:)
Men kommer jo an på hvor stærk du er..
Ville selv sige den er god til at træne maven op, så man efterfølgende vil kunne lave mere avancerede øvelser som dragon flags..
Men er kun min personlige mening/erfaring..
Super, takker for dit svar![]()
Andre der har erfaringer ?

Mine abs sprutter af sundhed, selv gennem 2 meter tykt lag fedt 

Jacob skrev:"Pussy Dragon Flags"

HAV skrev:Hvilken en mener i er bedst så ?
http://www.exrx.net/WeightExercises/Rec ... Raise.html
eller
http://www.exrx.net/WeightExercises/Rec ... HipRs.html
Misterhamper skrev:Man kan da sagtens lave Evil Wheels (på knæ) selvom man ikke kan lave Dragon Flags, kan man ikke? Jeg kan ihvertifald. Synes Evil Wheel er suverænMine abs sprutter af sundhed, selv gennem 2 meter tykt lag fedt
Pumperen Fra Ama'r skrev:Er helt klart enig med at weight hangning straight leg-hip raise og hanging leg-hip raise, er super gode.. Det kræver bare enormt meget styrke at udføre straight leg-hip, men hangning leg-hip er selvfølgelig en start. De to øvelser kombineret med Hanging Windshield Wiper, er du rigitg godt igang med at få trænet dine abs.(har self alle tre øvelser i mit træningsprogram.)
Se øvelser på: http://www.menshealth.com/cda/article.d ... ___&page=1
Nr.13 skrev:Jacob skrev:"Pussy Dragon Flags"
\Sounded so gay that I had a laugh..
Richard206 skrev:Hva fuck er Evil Wheels, og endnu værre: Hvorfor har jeg ikke prøvet den???
Hjæææææææææææælp!

pixelsvinet skrev:Good ol' crunches med en skive bag nakken
Synes dog jeg har mærket en markant mere vækst i de øverste mavemuskler end de nederste, men fuck det, det er dem der kan ses lige pt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster