Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 890
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 888

Følg bodybuilding.dk på

Bestrong gym fitnesscenter - i Aarhus

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej folkens

Er det noget der har været i Bestrong's fitnesscenter i Aarhus. Det er Henning Kristensens nye åbne fitnesscenter tæt på Banegårdspladsen. Jeg har hørt at der er en gratis måned lige nu for nye medlemmer. Er det noget af jer, som har prøvet at være der? Hvad synes I om det?

Takker
Sidst rettet af Gym tosset 24. jun 2015, 11:09, rettet i alt 2 gange.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har kun hørt dårligt om det. Tag hellere en tur i Performance Gym,det er et lækkert sted, hvor man ikke sparer på pengene i forhold til udstyrets kvalitet, og der træner mange flotte mennesker her fra bb.dk.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har ikke prøvet Bestrong Gym, men du kan altid komme ned i Performance Gym og få en gratis prøvetime - så kan du i hvert fald se, om det skulle være noget for dig :) Prime time er 6-8, 10-12 og 16-18 cirka :)
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Tak TheCzech og Garik
Hm... det er bare alt for mange mennesker i Performance. Jeg har kun hørt noget godt om bestrong fitnesscenter... god atmosfære og altid frisk luft. Er der nogen der HAR været der og trænet og fortælle hvordan det var?

Jeg har flere gode venner, der har været der én enkelt gang,og de sagde allesammen det samme: alt for lidt plads, dårlige skiver, dårlige stænger og dårlige håndvægte. Så hvis man går op i kvaliteten af udstyret får man LANGT mere for pengene i Performance Gym, men det er selvfølgelig et spørgsmål om, hvilke kvaliteter i et træningscenter man går op i. Personligt vægter jeg i hvert fald den slags højt.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Der er plads nok i forhold til antal medlemmer. Udstyr er mindst lige så godt som i fitnessworld, men det er da bare at prøve det, det koster jo ikke noget, du er nok den der bedst kan bedømme det.
Brugeravatar

Geografisk sted: Pårup, Engesvang

Galleri: Vis galleri (6)

Tak BrianN

Du har været i Bestrong gym fitnesscenter og trænet, ikke? Og du synes det er fint, ikke? Jeg tror du har ret: jeg tager dertil og prøver det selv. Kan også se de har en gratis prøvetræning http://www.bestrong.dk/gym/ :-)

Jeg træner der selv fast lige pt, den eneste grund til jeg ikke er skiftet endnu er grundet jeg er for nærrig til at smutte før tiden er gået. Træner dog ikke mere end 3 gange i ugen pt så det genere mig ikke synderligt.

Udstyret er ret dårligt lavet. Hvis noget positivt skal siges er det at man har god plads for sig selv.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Simon N skrev:Jeg træner der selv fast lige pt, den eneste grund til jeg ikke er skiftet endnu er grundet jeg er for nærrig til at smutte før tiden er gået. Træner dog ikke mere end 3 gange i ugen pt så det genere mig ikke synderligt.

Udstyret er ret dårligt lavet. Hvis noget positivt skal siges er det at man har god plads for sig selv.

This. Træner der en gang i mellem da jeg fik billigt gavekort. Men kun hvis jeg ikke kan nå op i min styrkeløft klub som ligger 6 km op ad bakke. Hvis det er godt udstyr du leder efter er selv fw bedre endda. Men masser af plads til dig selv da der ikke er så mange ja :). I øvrigt ingen der rydder op efter sig selv i klubben udover dumbells. Så det skal du også lige vænne dig til. Ikke fordi jeg vil tale dårligt om bestrong direkte. Men det er situationen lige nu. Du kan stadig godt få en god træning dernede alt efter hvad man skal.

Men som sagt så tag da en prøvetræning og dan din egen mening :)

Sendt fra min GT-I9305 med Tapatalk
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online