Legkongen skrev:JeppN skrev:Legkongen skrev:JeppN skrev:henrDK skrev:hold da op han får fyret meget broscience af
Har ikke set videoen endnu, hvad synes du er top 3 bro-science i videoen, så vil jeg da være obs på det :-)
Sikke en gang vrøvl, næsten på højde med ditlev
Manden har jo opnået ret gode resultater både for sig selv og en række klienter, er du sikker på det hele er en gang vrøvl?
Og hvad så om han har opnået gode resultater? det ændre sgu da ikke på det er vrøvl, allerede da han smed billeder op på skærmen slog jeg mig selv i hovedet.. Arnold, ja der er sgu mange gamle mænd som ser sådan ud, men han får det til at lyde som om det er pga hans brug af drugs.
Og har aldrig hørt om nogle der er døde af anabole steroider, man kan måske få slemme helbredsproblemer i fremtiden, hvis man har haft et stort brug af anabole steroider, men at dø af det? hvis man dør af anabole steroider, så er det fordi man skyder det ind i en blodåre.
Det er folk som dig, der får teenage-drenge til at begynde på steroider - netop fordi de tror, at det ikke er farligt. Der er folk, der dør af deres misbrug og der er folk, der oplever slemme bivirkninger. Det er nok ikke den slags historier som bliver fortalt af dem, der sælger steroiderne. Hvorfor mon?????
Hvorfor skal jeg lyve om tingene? skal jeg sidde og være ADD og lyve om tingene, også kan unge se de andre i et center og tænke "hey..det er ikke hvad jeg har fået fortalt, måske er det okay?"
Du er fucking idiot at sige det, jeg er et glimrende eksempel på hvor langt nede man kan komme efter en tur med AS, men gider sgu ikke at sidde og lyve om tingene.
Hvor ved du fra, at folk ikke kan dø af deres misbrug? Jeg siger ikke, at du lyver, men du vender det blinde øje til virkeligheden. Når man er modstander af doping og taler for at folk skal holde sig fra steroider, så er man selvfølgelig en idiot.
Vi kan tage bigger,stronger,faster filmen, det er et fint eksempel fra den virkelige verden. Synes bestemt ikke jeg vender det blinde øje til, men bliver vi nok ikke enig om.
Ja det er man, hvis man vælger at lyve omkring det, så det kan ende med at give den modsatte effekt. Spørg en almindelig person som aldrig har løftet en vægt hvad han ved om doping, han vil fyre det værste fis af du nogensinde har hørt, han er modstander af doping, og en idiot.
edit: Tager noget af det tilbage, man kan selvfølgelig dø af AS, blev revet med, da det er et følsomt emne, men Henning får det til at lyde som om folk falder om til højre og venstre, men stadig, se tallene i bigger stronger faster, det er tæt på INGEN som dør af det.