Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Hvad sker der for alle de curl spørgsmål der er for tiden herinde (:

Misterhamper skrev:Moqensen skrev:Hvad sker der for alle de curl spørgsmål der er for tiden herinde (:
Hvis folk nu så lod være med at svare på alle de dumme spørgsmål, ville de vel med tiden svinde ind

Moqensen skrev:Misterhamper skrev:Moqensen skrev:Hvad sker der for alle de curl spørgsmål der er for tiden herinde (:
Hvis folk nu så lod være med at svare på alle de dumme spørgsmål, ville de vel med tiden svinde ind
Ja for alle der spørger tjekker jo lige om folk har undladt at svare på lign. topics.
Way to go hamper

Misterhamper skrev:Moqensen skrev:Misterhamper skrev:Moqensen skrev:Hvad sker der for alle de curl spørgsmål der er for tiden herinde (:
Ja for alle der spørger tjekker jo lige om folk har undladt at svare på lign. topics.
Way to go hamper
Jeg ved da godt at folk alligevel ikke vil lade være med at svare på alle de latterlige topics der hele tiden kommer op her på siden

SørenDP skrev:Det er jo ret underordnet hvad vi ville vælge, da det jo ikke siger noget om hvilken en du synes er bedst/sjovest whatever...
Når det er sagt ville jeg vælge hammer, da jeg har seneskedehindebetændelse. Hvis dette ikke var tilfældet valgte jeg BB curls. Men hvis du skal køre FB 4 gange om ugen, synes jeg du, som fatty sagde, at du skal vælge minimum to forskellige.

Men man får vel mest ud af at tage den samme øvelse alle gange
Og så skifte når man stagnerer.

Sixpack Boy skrev:Men man får vel mest ud af at tage den samme øvelse alle gange
Jeg har altid lært at variation er = win![]()
Skifter selv kun når jeg stangere, men teach me why

Moqensen skrev:SørenDP skrev:Det er jo ret underordnet hvad vi ville vælge, da det jo ikke siger noget om hvilken en du synes er bedst/sjovest whatever...
Når det er sagt ville jeg vælge hammer, da jeg har seneskedehindebetændelse. Hvis dette ikke var tilfældet valgte jeg BB curls. Men hvis du skal køre FB 4 gange om ugen, synes jeg du, som fatty sagde, at du skal vælge minimum to forskellige.
Men man får vel mest ud af at tage den samme øvelse alle gange

dlr.ma skrev:barbell curl! Synes uden tvivl det er den bedste! Du kan os putte mere vægt på![]()
Kør evt ronnie colemans variation af den hvor han kører halvt op først.. Så fra halvdelen op og resten.. og til sidst hele vejen op og ned.. Kan ikk forklare.. Kig her i stedet : http://www.youtube.com/watch?v=BIEqa3_NgKM
Kig omkring 3 minutter inde i videoen :-) Kanon øvelse Og kæft man den er hård!
Zaulich skrev:Når lyset er slukket, ser alle piger ens ud!

EmilB skrev:Hvorfor har RC bælte på ved alle sine curls?

mosvad skrev:dlr.ma skrev:barbell curl! Synes uden tvivl det er den bedste! Du kan os putte mere vægt på![]()
Kør evt ronnie colemans variation af den hvor han kører halvt op først.. Så fra halvdelen op og resten.. og til sidst hele vejen op og ned.. Kan ikk forklare.. Kig her i stedet : http://www.youtube.com/watch?v=BIEqa3_NgKM
Den øvelse kaldes for twentyones(21) så vidt jeg er informeret

dlr.ma skrev:mosvad skrev:dlr.ma skrev:barbell curl! Synes uden tvivl det er den bedste! Du kan os putte mere vægt på![]()
Den øvelse kaldes for twentyones(21) så vidt jeg er informeret
Den er pisse hård.. Nogen der har prøvet den? :-D
Foresten bælte hjælper jo os på at beskytte lænden.. Fx når Markus Rühl kører legpress med 950 kg og han så laver et lille ryk i ryggen, kan det jo føre til store skader.. Hvis man er enormt uheldig tror jeg det kan føre til diskuspolaps i værste fald.. Men er ik helt sikker på om det er derfor de bruger det.. Men det mener jeg

PK89 skrev:EmilB skrev:Hvorfor har RC bælte på ved alle sine curls?
jeg så i et interview at forklarede at han var begyndt altid at have bælte på, fordi han sagde det fedtforbrændte bedre... han sagde han kunne se og mærke forskel på sin off season form
personligt forstår jeg ikke hvorfor, men det kan være fordi maven presses konstant..

sund skrev:Pull ups er det eneste rigtige for biceps!![]()
Am I right or am I right?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster