Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

J.L.N. skrev:3.

shazam skrev:J.L.N. skrev:3.
3 i alt

J.L.N. skrev:shazam skrev:J.L.N. skrev:3.
3 i alt
En øvelse med 3 sæt, to øvelser kan også godt gå. Jeg har selv kun 1 øvelse, og så 3 sæt.

Bnaz skrev:
Selv kører jeg ikke biceps. Bet I've got bigger arms than you.![]()

J.L.N. skrev:Bnaz skrev:
Okay? Hvorfor skulle jeg vide det?

Bnaz skrev:J.L.N. skrev:Bnaz skrev:
Det var måske også forkert formuleret, pointen er bare, at man sagtens kan få fine arme, hvis man kører sine rows og andre rygøvelser tungt. Det var ikke ment som noget negativt, blot at folk tænker AAAAAAAAAAAALT for meget på biceps.

J.L.N. skrev:Bnaz skrev:J.L.N. skrev:Bnaz skrev:
Det var måske også forkert formuleret, pointen er bare, at man sagtens kan få fine arme, hvis man kører sine rows og andre rygøvelser tungt. Det var ikke ment som noget negativt, blot at folk tænker AAAAAAAAAAAALT for meget på biceps.
Ah, okay. Jeg tænker ikke for meget på biceps. Det er ikke engang hver træning jeg træner biceps. Jeg har det fint med biceps gennem ryg øvelser

Bnaz skrev:J.L.N. skrev:Bnaz skrev:J.L.N. skrev:Bnaz skrev:
Ah, okay. Jeg tænker ikke for meget på biceps. Det er ikke engang hver træning jeg træner biceps. Jeg har det fint med biceps gennem ryg øvelser
Man kan sagtens køre biceps hver gang, det var heller ikke dig jeg mente, men når man ligesom topicstarter i går laver et topic om en bicepsøvelse, for kort siden om biceps peak, eller noget i den stil, og nu om biceps igen, så er fokus lidt fokert IMO.

Bnaz skrev:Selv kører jeg ikke biceps. Bet I've got bigger arms than you.![]()

Bnaz skrev:J.L.N. skrev:shazam skrev:J.L.N. skrev:3.
3 i alt
En øvelse med 3 sæt, to øvelser kan også godt gå. Jeg har selv kun 1 øvelse, og så 3 sæt.

shazam skrev:Bnaz skrev:J.L.N. skrev:shazam skrev:J.L.N. skrev:3.
3 i alt
nå jeg køre biceps og jeg har større arme end dig jeg er i det hele taget større end dig

BANGER skrev:Personligt straffer jeg mine biceps 2 gange i ugen, og gerne en 3 øvelser med 3-4 sæt i hver. Mindre kan sikkert også gøre det.

Bnaz skrev:kan få arme, der proportionelt har en fin størrelse

krzbn skrev:Bnaz skrev:kan få arme, der proportionelt har en fin størrelse
En subjektiv kommentar kan man vist roligt sige. Jeg vil ikke mene at dine arme proportionelt er særligt "fine". Men smag og behag. Og nej, jeg mener ikke mit avatar er idealet. Men er træt af at høre folk sige at curls ikke er nødvendige. Det er de for dem der gerne vil have en markant biceps, og ikke en "styrkeløfter biceps".

Casper.S skrev:Ben er og vil altid være overvurderet

Misterhamper skrev:Casper.S skrev:Ben er og vil altid være overvurderet
Fixed

Bnaz skrev:krzbn skrev:Bnaz skrev:kan få arme, der proportionelt har en fin størrelse
En subjektiv kommentar kan man vist roligt sige. Jeg vil ikke mene at dine arme proportionelt er særligt "fine". Men smag og behag. Og nej, jeg mener ikke mit avatar er idealet. Men er træt af at høre folk sige at curls ikke er nødvendige. Det er de for dem der gerne vil have en markant biceps, og ikke en "styrkeløfter biceps".
Ja, i bund og grund er det et spørgsmål om smag og behag.

BANGER skrev:Krzbn... enig. Skal de være ordentlige, så tror jeg også at det er nødvendigt at træne dem for sig. Synes faktisk aldrig at jeg har set nogen med gode arme(swole peaking mo-fo's), som ikke decideret trænede dem isoleret?

salt skrev:Man få ikke store biceps hvis man ikke curler. Store guns kan bare ikke skabes uden iso-øvelser. Og guns er ikke store før de som minimum er på den rigtige side af 40 cm.
Alle jer der ikke kører iso-øvelser, kan I ikke skrive hvor store jeres overarme er?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster