Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jhbody skrev:Jeg ved at for at komme ind i GF skal du have haft kørekort i mindst 3 år.
Sindsyge priser du opgiver..
Nu er jeg heller ikke newbie, men jeg har også sådn en bil i 16v udgaven, som jeg betaler 4000,- årligt for i forsikring hos alka.

Jaxe skrev:Ved ikk lige med hvor du bor. men du kan da prøve om du kan få sønderjysk forsikring. mener jeg de heder
Sku være en af landets billigste, og tager nye billister. ved ikk om det kun er sønderjyder der kan have den...

kinku skrev:slap af nogle priser hah
tegn forsikring hos alka og så sig du skal på det kursus for nye billister "respekt for fart", ring til alka og snak med dem om det. efter kurset der koster 3400. så fjerne de ungdomstillæg og rykker dig 1 trin op i bonustrin så du er på bonustrin 2 ;). vil gætte på du skal give ca 4k i ansvar om året for din bil. du har lidt større motor end min bmw. men i det din bil er en opel er den billigere
og så tag få kasko på så ska du nok give ca 8-9k ialt.

Som et ekstra plus vil diplommodtagerne efterfølgende få mulighed for at tegne bilforsikring i ALKA til priser under det halve af de normale markedspriser.

8800 skrev:Thisted Amts Forsikringsselskab er vist også ret billigt, men hvad jeg, de gamle stiller bil til rådighed![]()
Men det er nok ovre når jeg skal til Aalborg til august

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster