5 timers søvn på en weekend er saftsuseme hårdt
Men fik stort set det hele med fra tidlig lørdag til sent søndag, og er ovenud tilfreds. Gode stande, god(e) sal/pladser, gode sager at se på ( blandt andet bb.dk tøserne Maria og Kristina), og godt arrangeret over 2 dage. Altid nogle smuttere i programmet og fejl, men det må man tage med(selvom den med re-medalje overrækkelsen bare ikke kan accepteres). Var sidste år til Mr.Fitness og sammenlignet med dette så... ja det kan jeg ikke, for der var bare for at nævne én dårlig ting med Mr.Fitness sidste år, kun én (meget lille) stand.
Så dette var helt kanon og håber da at vende tilbage næste år. Men så tror jeg da også nok lige at Stellan Bossen skal øve sig lidt at være toastmaster m.v for det var nu nok liiiige tørt nok
Fik selvfølgelig også skudt lidt billeder så dem får i her.
Smider dem alle op, selvom nogle er meget dårlig pga. et fantastisk godt kamera der dog ikke lige tillader at folk bevæger sig når der knipses
3,2mpx
De fleste billeder er af folk jeg har kendskab til via siden her. Så er der så et uhyre iblandt dem som Thomas Davidsen ( han er fandeme lee'
Tumlede rundt i Lene's billeder da jeg regnede med de skulle sammenlignes og ville vente med at tage billeder der(ja sry, men kom for sent til at se forbedømmelserne), men nej nej selvfølgelig ikke
Musse og brask mangler vidst også, men er vidst ikke den eneste som har taget billeder
LØRDAG
SØNDAG
Smukke Lene
Far og søn
.......og så rosinerne i pølse enden......