Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Er du studerende eller?

bds1 skrev:8800 skrev:Er du studerende eller?
jepså har ikke sådan råd til at lægge 250-300 ud hver månede

8800 skrev:bds1 skrev:8800 skrev:Er du studerende eller?
jepså har ikke sådan råd til at lægge 250-300 ud hver månede
På universitet eller?
Powergym har studierabat såvidt jeg husker.

8800 skrev:Jo i Powergym gør detMen det var bare for at høre om du kunne træne på Uni
![]()
Hvor befinder du dig geografisk i Aalborg?

Starpen skrev:Powergym koster 199 pr. måned hvis man melder sig til PBS. Jeg er super glad for det center!

Andersbr skrev:Starpen skrev:Powergym koster 199 pr. måned hvis man melder sig til PBS. Jeg er super glad for det center!
Det mente jeg også, men synes ikke at man kan finde den pris på deres hjemmeside længere. Den har måske bare aldrig været der?
Altså PG er ok stort med masser af tung træning og god stemning, men det er jo ikke et fitnesscenter som sådan.
Andersbr skrev:Starpen skrev:Powergym koster 199 pr. måned hvis man melder sig til PBS. Jeg er super glad for det center!
Det mente jeg også, men synes ikke at man kan finde den pris på deres hjemmeside længere. Den har måske bare aldrig været der?

SergentPeper skrev:Helt sikkert jyden. Centret er proppet med dygtige vægtløftere. Så hvis du skal have hjælp/råd mht til bænkpress, squat eller dødløft, så er det der du skal træne. Det er billigt, og centret er aldrig proppet med for mange mennesker. Der mangler dog nogle damer, men så kan du også bedre koncenterer dig om din træning

A.L.P.H.A skrev:fuck skal nok være glad for jeg bor i aabenraa, vores centre koster 100kr og mindre i måneden enda fitness world koster 114.
Ahva ?
Gaxe skrev:A.L.P.H.A skrev:fuck skal nok være glad for jeg bor i aabenraa, vores centre koster 100kr og mindre i måneden enda fitness world koster 114.
Ahva ?

Hvis det er bænkpres, squat og dødløft er det styrkeløftere du tænker på Men der er også mange VL'ere i jyden

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 86 gæster