Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ckp2906 skrev:Hejsa. Overvejer lidt at spytte i kassen til weightgainer fra bodylab. Men 33/100 g er prot og så ca 55kulhydrater og 390kcal per 100g... Dvs lidt ca 85-90g gainer efter træning fx.
Mit problem er at en spand hurtig forsvinder med så høje mængder pulver ad gangen.
Nogen løsning? Hva gør i?

MortenH skrev:Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål? Vil have tips til at få en spand wg til at vare længere, eller hvordan?

ckp2906 skrev:MortenH skrev:Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål? Vil have tips til at få en spand wg til at vare længere, eller hvordan?
Ja egentlig. Tænker bar at den må forsvinde ekstremt hurtigt :s

ckp2906 skrev:aah fuck... kan godt se det er et lidt forvirrende spørgsmål.. så vi prøver igen
Hvordan ville i sammensætte en pw shake med weight gainer?

mikkel_baech skrev:ckp2906 skrev:aah fuck... kan godt se det er et lidt forvirrende spørgsmål.. så vi prøver igen
pulver og vand.
Seriøst hvis du er klog nok til at bestille pulver burde du også være istand til at udregne hvor længe en sådan spand holder ud fra dit daglige forbrug, at du så synes det svinder hurtigt i bøtten, ja det ved jeg ikke rigtigt hvad vi skal gøre ved.

ckp2906 skrev:mikkel_baech skrev:ckp2906 skrev:aah fuck... kan godt se det er et lidt forvirrende spørgsmål.. så vi prøver igen
pulver og vand.
Seriøst hvis du er klog nok til at bestille pulver burde du også være istand til at udregne hvor længe en sådan spand holder ud fra dit daglige forbrug, at du så synes det svinder hurtigt i bøtten, ja det ved jeg ikke rigtigt hvad vi skal gøre ved.
Rage mer tak... Spørg bar om hvad i plejer at gøre -.- Omkring blandingsforhold ..

jon pall skrev:ckp2906 skrev:mikkel_baech skrev:ckp2906 skrev:aah fuck... kan godt se det er et lidt forvirrende spørgsmål.. så vi prøver igen
pulver og vand.
Rage mer tak... Spørg bar om hvad i plejer at gøre -.- Omkring blandingsforhold ..
har jeg misforstået noget eller vil du blande alm whey med WG? i så fald hvorfor?

ckp2906 skrev:jon pall skrev:ckp2906 skrev:mikkel_baech skrev:ckp2906 skrev:aah fuck... kan godt se det er et lidt forvirrende spørgsmål.. så vi prøver igen
pulver og vand.
har jeg misforstået noget eller vil du blande alm whey med WG? i så fald hvorfor?
Har jeg ik sagt , men kunne være :b ? Tanken er bar at hvis du erstatter normalt whey med gainer så bruger man hurtigt en spand gainer. Om der var måder at forhindre dette ved stadig at få de ekstra kcal

jon pall skrev:ckp2906 skrev:jon pall skrev:ckp2906 skrev:mikkel_baech skrev:ckp2906 skrev:aah fuck... kan godt se det er et lidt forvirrende spørgsmål.. så vi prøver igen
pulver og vand.
Har jeg ik sagt , men kunne være :b ? Tanken er bar at hvis du erstatter normalt whey med gainer så bruger man hurtigt en spand gainer. Om der var måder at forhindre dette ved stadig at få de ekstra kcal
du gir ingen mening bro.

ckp2906 skrev:hah bar glem det :b søgte bar efter en løsning til at få bøtten af gainer til at holde længere, nu hvor den ikke indeholder så meget prot

mikkel_baech skrev:ckp2906 skrev:hah bar glem det :b søgte bar efter en løsning til at få bøtten af gainer til at holde længere, nu hvor den ikke indeholder så meget prot
to muligheder så, mindre portioner eller færre portioner. Hvad vil du ellers gøre? hvad vil du helt seriøst gøre ellers?
for satan!![]()
![]()
laver bar en ekstra havregryns shake senere

ckp2906 skrev:mikkel_baech skrev:ckp2906 skrev:hah bar glem det :b søgte bar efter en løsning til at få bøtten af gainer til at holde længere, nu hvor den ikke indeholder så meget prot
to muligheder så, mindre portioner eller færre portioner. Hvad vil du ellers gøre? hvad vil du helt seriøst gøre ellers?
for satan!![]()
![]()
Ja nemlig :b
Glem det folklaver bar en ekstra havregryns shake senere
![]()
![]()

ckp2906 skrev:har ik købt den endnu ;) men blandingen af whey og wg var os tanken. Men tror da bar jeg køber carbs så :b tak fordi du ga dig tid til at forstå mit spørgsmål

Haluk skrev:Er det ikke meget nemmere bare at købe 5 kg whey 80 og supplere det op med lidt hurtigtoptagelige kulhydrater, såsom bananer, rosiner osv. ved siden af?
Har personligt købt både proteinpulver og wg, så dagligt indtager jeg omkring 100 g wg og 60 g protein. Resten kommer fra en masse mad. Samlet set 6-7 måltider om dagen..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster