Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

men såen er det jo så regner jeg med at han giver mig lov til at starte stille og rolig op med kabel agtige romaskine ting før jeg går rigtigt i gang men det har jeg ladet ham styre mens jeg selv sotere i de andre øvelser:D

JeppeA skrev:Jeg siger tusind tak for svarene indtil virdre men ja har bestilt noget weight grainer hjem jeg vil begynde på. men har også fået protein pulver og kreatin.
og maven får jeg også trænet men min fys har fortalt mig det ville være bedst at vente med at begynde på squat og dødsløft fordi min ryg ikke er for god så ind til vidre jeg er tvunget til at ligge og lave alverdens røvsyge og nærmest pinlig øvelser på en boldmen såen er det jo så regner jeg med at han giver mig lov til at starte stille og rolig op med kabel agtige romaskine ting før jeg går rigtigt i gang men det har jeg ladet ham styre mens jeg selv sotere i de andre øvelser:D
Men så har jeg jo ikke rigtig nogle øvelser til armene hvis jeg dropper den ene jeg har til triceps og den ene til biceps hvor jeg træner hver muske for sig selv da jeg gerne vil have dem markert. de fleste øverlser jeg har er basic øvelser så jeg træner også armene i dem men er det virkelig nok

Held og lykke..
så derfor forsøger jeg mig bare herinde med at læse og spørge mig frem til tingene 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster